Het grote benzo topic !

Spor

Wijs gebruiker
Areyouexperienced? zei:
Kan iemand mij eens vertellen hoe het zit met benzo's snuiven. Of is dat echt volkomen nutteloos?

volgens mij is deze vraag al minstens 5× beantwoord in dit topic...

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Recataal komt waarschijnlijk wel een stuk harder aan. Want rectaal neem je 90% op van de stof en oraal 50%. Dus als je geen smetvrees hebt/ bang voor homo uitgemaakt te worden, dan is dit misschien een optie voor jou.

goldylok

Newbie
he hallo allemaal ben nieuw hier en zou graag willen weten wat het zwaarste slaapmiddel is wat er te verkrijgen is. Kan namelijk al een aantal maanden niet doorslapen en begin zo langzamerhand " gestoord " te worden.
Heb al diverse benzo gehad maar geen 1 die werkt.
Ben begonnen met Zolpidemtar 10 mg.
Daarna Nitrazepam geloof 5 mg.
Als laatste Flurazepam 30 mg en alles was een kuur van 10 dagen.
Maar ben er niet beter en langer door gaan slapen. Mss wel verstandig om te vertellen dat ik zo'n 15 jaar terug 2 jaar lang diverse drugs heb gebruikt ( voornamelijk speed ) en dat ik altijd al meer nodig had dan menig 1 om hetzelfde effect te bereiken. Als 16 jarige gebruikte ik al meer drugs dan volwassen kerels die me dan altijd verbaasd aankeken omdat zei al volledig tripten en ik dan nog niks merkte. Ben 1.65 en 50kg. En zou eigenlijk wel een klap met een moker willen hebben om 1 keer 'es goed door te slapen.
Heeft iemand enig idee ???

Veel liefs goldylok

splifftail

Belezen gebruiker
Temazepam is een INslaper, geen doorslaper. Zou dat dus alvast laten staan. fLurazpm 30 mg is een van de zwaardere doorlapers, mocht die niet werken dan zou ik het toch over een andere boeg gooien... bijv aanpassen leefstijl? op tijd uit bed, geen overdag dutjes, geen peppers (no drugs at all) geen alcohol (een van de belangrijkste slaap verstoorders) sporten, gezonde voeding, douche/bad voor slapen gaan, een boek lezen, ademhalingsoefeningen etc etc. slaapproblemen te lijf gaan met medicatie is symptoombestrijding, is alleen acceptabel voor een korte periode van max 3 dagen. Succes!

Flameon

Badass junkie
Wat is precies je slaaprprobleem?
Problemen met inslapen of word je vaak wakker?
Anders wat klaas zegt idd, temazepam en dan hopen dat je door slaapt

Bogota83

Newbie
Vraagje,

Morgen vertrek ik naar Iran, nu heb ik vernomen dat ze daar massaal Diazepam produceren en dat het daar enorm veel wordt gebruikt. Weet iemand toevallig of het daar zonder voorschrift verkregen kan worden? Wie info heeft laat het me wete pls. Wie weet kan het nog een superleuke vakantie worden :rock:

goldylok

Newbie
He mensen,

Hartstikke bedankt voor jullie reacties.
Heb echt problemen met doorslapen.
Inslapen is geen probleem, alleen na 2 a 3 uurtjes word ik weer wakker en dan begint de ellende. Elk uur word ik dan wakker. En heb ook wel geprobeerd de hele dag door te gaan, zodat je dan s´nachts toch wel goed zou moeten slapen maar dat levert ook geen verschil op. En aangezien flurazepam toch wel een behoorlijk sterk medicijn is, ( wat dus niet werkt ) zou een andere levensstijl ook een goeie optie zijn, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Ook omdat ik ploegendiensten draai, wat ook niet bevordelijk is. Maar goed in ieder geval bedankt voor jullie reacties.

Liefs goldylok

Flut

Belezen gebruiker
Yo mensen, ik ga denk ik binnenkort ook eens wat bestellen van AS maar ik vroeg mij af of er hier mensen zijn die een recente bestelling hebben geplaatst. Ik vraag me namelijk af of het veilig is ivb met het onderscheppen van het pakje en of het goed verpakt wordt.

Flameon

Badass junkie
Via via weet ik dat onderschepping mogelijk kan zijn (vanuit iran extra controle dacht ik) verpakt wordt het neutraal

maynerd

Experimenterende gebruiker
Een vraag,

Ik zou graag Dormicum willen kopen, maar luchtdicht heeft ze niet in voorraad. Kennen jullie andere betrouwbare online verkooppunten/ apotheken? En hoe betrouwbaar zijn deze?

Soma

Bewuste gebruiker
Hmm, toch vreemd dat alle EU shipped benzo's niet meer leverbaar zijn. Ik hoop dat ze er snel weer hebben, want een benzo'tje is af en toe wel lekker :)

space scientist

Wijs gebruiker
Dat hoop ik ook, had nert een bestelling gedaan en nu dit :(

Ik kreeg dan wel een toegoedcode maar dan toch, het gaat mij eigenlijk alleen om de benzo's, of weet iemand nog iets anders van AS wat wel de moeite waard is en uit de EU komt?

Hoi,

Wegens een zware studie en de bijkomende stress, voel ik me de laatste tijd steeds angstiger en kan dan ook moeilijk in slaap komen. Vooral presentaties geven vind ik erg moeilijk, en ik had laatst van een kameraad een valium pil gekregen (die hij van zijn oma had gejat) en de zenuwen voor de presentatie waren zo goed als verdwenen. Nu hoef ik gelukkig niet veel presentaties te geven, maar als ik er weer een paar moet geven doe ik het dan toch echt liever met Valium, want anders is de kans groot dat ik ga stotteren en dicht klap (wat dan ook een paar keer is gebeurt..)

Om even concreet te zijn: wat moet ik tegen een dokter zeggen om ervoor te zorgen dat ik daar weg kom met een recept voor Diazepam, en niet voor andere rotzooi (bijv. een betablokker)

Heel erg bedankt voor het evt. advies, want dit heb ik echt nodig!

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
dikkekkees zei:
Hoi,

Wegens een zware studie en de bijkomende stress, voel ik me de laatste tijd steeds angstiger en kan dan ook moeilijk in slaap komen. Vooral presentaties geven vind ik erg moeilijk, en ik had laatst van een kameraad een valium pil gekregen (die hij van zijn oma had gejat) en de zenuwen voor de presentatie waren zo goed als verdwenen. Nu hoef ik gelukkig niet veel presentaties te geven, maar als ik er weer een paar moet geven doe ik het dan toch echt liever met Valium, want anders is de kans groot dat ik ga stotteren en dicht klap (wat dan ook een paar keer is gebeurt..)

Om even concreet te zijn: wat moet ik tegen een dokter zeggen om ervoor te zorgen dat ik daar weg kom met een recept voor Diazepam, en niet voor andere rotzooi (bijv. een betablokker)

Heel erg bedankt voor het evt. advies, want dit heb ik echt nodig!
Waarom persé valium en geen betablokker? Ik heb goede dingen gehoort over de betablokker propranolol, hier stond een stuk over in de krant en dat het zeer goed helpt tegen plankenkoorts, presentaties, sociale fobie etc. Dit heeft als ik het goed heb minder vervelende bijwerkingen dan valium, bij valium ben je een stuk minder helder en dat heb je toch juist nodig om een beetje levendig te kunnen presenteren.

Vertel gewoon je verhaal aan de dokter, zeg dat valium zeer goed hielp bij je en of het hem ook een geschikt middel lijkt om beter te kunnen presenteren zonder angst, of dat hij misschien iets beters weet. En moeilijk doen met het uitschrijfen zou hij denk ik niet doen aangezien je sporadisch presentaties hebt neem ik aan en er dus geen kans op verslaving is.

Als eerste wil ik je bedanken voor je reactie, Petrovic.

Wat ik weet van betablokkers is dat het je bloeddruk ontzettend omlaag brengt. Ik ben echt bang dat dit niet voldoende helpt, maar ja, ik ben iemand die pas wilt oordelen na er onderzoek naar gedaan te hebben, dus mocht hij mij betablokkers voorschrijven dan neem ik hier genoegen mee, maar ik heb ervaring met valium en dat hielp echt heel goed, maar zoals je al zei heeft dit indd minder handige bijwerkingen zoals het hebben van een minder heldere geest :)

zyx

Newbie
benzo's zijn heel lichamelijk verslavend.
zelfs bij 3 weken dagelijks gebruik ondervinden veel mensen al heel onaangename afkickverschijnselen.

een ander probleem bij het dagelijks gebruiken van benzo's t.o.v. angst(aanvallen) is dat de meeste mensen telkens de dosis moeten opdrijven.
wie een benzo 6 maanden dagelijks gebruikt zal m.a.w. na 6 maanden al een redelijk hoge dosis moeten nemen om het middel nog voldoende te voelen.

veel mensen ondervinden zelfs afkickverschijnselen terwijl ze elke dag steeds dezelfde dosis benzo's in blijven nemen.

om af te kicken van benzo's wordt aangeraden wekelijks 10% van de dagelijkse dosis te verminderen.
voor meer info zoek op het internet naar "ashton manual".

afkicken van benzo's kan net zoals bij alcohol dodelijk zijn indien niet traag genoeg wordt afgebouwt.
een ander probleem omtrent het niet voldoende afbouwend te stoppen met benzo's is dat sommige mensen langdurig (> 12 maanden) of permanente afkickverschijnselen ontwikkelen.

m.a.w. het langdurig dagelijksgebruiken van benzo's wordt heel erg afgeraden.
veel dokters onderschatten de negatieve gevolgen van benzo's.

ik zelf gebruik dagelijks 2x 1,25mg nebivolol. dit is een relatief nieuw soort betablokker met minder neveffecten dan de oudere betablokkers.
betablokkers houden de fysieke effecten van angst tegen (hoge hartslag, angstaanvallen, etc) en hoewel ze ook lichamelijk verslavend zijn,
het lichaam lijkt weinig tot zelfs geen tolerantie op te bouwen...

en eens je wil ophouden met de betablokker te nemen moet je ook afbouwen,
maar dit zal veel makkelijker gaan dan het afbouwen van een benzo.

het dagelijks innemen van eender welke drug komt altijd met negatieve gevolgen,
maar in het geval van betablokkers vs. benzo's zijn de beta blokkers the lesser evil.

indien iemand zijn angstaanvallen d.m.v. meditatie/yoga/gevechtsport leert controleren,
is dit gezonder dan dagelijks betablokkers te moeten slikken.

drugs neem ik al een tijdje niet meer. hoewel ik altijd geprobeerd heb voorzichtig te zijn ermee heb ik er mezelf toch aanverbrand :wink:

Hoi, ik heb een site gevonden waarop flunitrazepam te koop is,
maar weet niet of deze wel betrouwbaar is...
Ik durf de link hier niet goed te zetten, geen zin in een ban, maar is er iemand die hier ervaring mee heeft en mij dat kan zeggen als ik het eventjes doorstuur?

Flameon

Badass junkie
HareMajesteit zei:
Hoi, ik heb een site gevonden waarop flunitrazepam te koop is,
maar weet niet of deze wel betrouwbaar is...
Ik durf de link hier niet goed te zetten, geen zin in een ban, maar is er iemand die hier ervaring mee heeft en mij dat kan zeggen als ik het eventjes doorstuur?

Welk merk is het van?

Rohypnol, was een site waarop ook allerlei steroiden en vanalles op te koop stonden. (authentic steroids ofzoiets heette die site)
€42 voor 30 stuks van 1mg, maar het minimumbedrag om te bestellen, is €271... Heb dan wel geen verzendkosten, maar vroeg me dus af of dat betrouwbaar is.

Duifje

Belezen gebruiker
Hmmm, nu heb ik 1x valium gehad van mijn moeder de reden was iets van dat ik de volgende dag iets erg belangrijks had en aangezien door mijn ADD erg moeilijk in slaap kan komen nooit kunnen stoppen met denken of gewoon overactief zijn, mijn moeder zei dat een middel was om in slaap te komen en dat ik dit op hoogste uitzondering 1x mocht, op dat moment was ik ook echt niet kapot te krijgen ik dacht wat zou dat pilletje nou, verder had ik er dus ook nooit van gehoord maar na een half uur waren ik su wazig en moe als een tierelier maar hier zie ik staan dat het meer is om stress te voorkomen, hoe komt het dan dat ik toch erg slaperig was.. ik krijg nu ook de twijfels over wat mn moeder gezegd heeft maar ik blijf erbij het was toch echter een heerlijk middel om in slaap te komen en ik ehb het maar 1x gehad maar ik hunker nog steeds wel naar zo'n pilletje dit is hoogstwaarschijnlijk ook rond een jaar geleden ..

systemready

BakjeSenseo zei:
maar hier zie ik staan dat het meer is om stress te voorkomen, hoe komt het dan dat ik toch erg slaperig was

Valium, of wel Diazepam, heeft meerdere eigenschappen. Voornamelijk wordt het gebruikt als kalmerings en spierverslappend middel maar het heeft ook hypnotische eigenschappen dus je wordt er ook moe en rustig van zodat je beter in slaap kan komen. Dus het klopt dat je er van in slaap valt..:)

systemready

Alprazolam
Ervaring: Ideaal voor angst en om rustig te worden. Is ook erg handig want je valt er niet van in slaap. Ik ga rustig uit eten met een alprazolam op, en dan ben ik nog klaar wakker.
Recreatief gebuik: Een redelijk goede Benzodiazepine om recreatief te gebruiken.

Lorazepam
Ervaring: Is een wat matige inslaper. Het zou ook helpen voor angstaanvallen maar daar heb ik gelukkig geen last meer van. Je wordt er wel rustig van alleen kan het wel lang duren voordat je in slaap komt, zeker als je al uitgerust bent.
Recreatief gebruik: voldoende.

Oxazepam
Ervaring: Persoonlijk vindt ik dit een van de mindere Benzodiazepine. Het duurt vrij lang voordat de werkzaamheid op zijn piek is. Voor snelle werking van effecten moet je geen oxazepam nemen. Ook geen ideaal slaapmiddel.
Recreatief gebruik: matig voldoende.

Iemand enig idee wat je bij de apotheek voor de 1 en 2,5mg lorazepammetjes betaald al zou je een recept. deze webwinkel biedt ze wel heel duur aan. http://cheappharma.org/lorazepam.html

Ik heb namelijk nog verscheidene strippies liggen en in de toekomst meer. Ik gebruik ze al een aantal jaren niet meer, behalve na wat overmatig speedgebruik om in slaap te komen, en wil er misschien wel vanaf. 'T zijn trouwens die PCH NL versie.

Nou ja ik hoor t wel,

Nsa

systemready

schizo_user zei:
Iemand enig idee wat je bij de apotheek voor de 1 en 2,5mg lorazepammetjes betaald al zou je een recept. deze webwinkel biedt ze wel heel duur aan. http://cheappharma.org/lorazepam.html

Ik heb namelijk nog verscheidene strippies liggen en in de toekomst meer. Ik gebruik ze al een aantal jaren niet meer, behalve na wat overmatig speedgebruik om in slaap te komen, en wil er misschien wel vanaf. 'T zijn trouwens die PCH NL versie.

Nou ja ik hoor t wel,

Nsa

Ik betaal voor de PCH 1mg Lorazepam 30 stuks € 13,56 bij de apotheek. Is best nog prijzig, want voor de Alprazolam betaal ik € 7,31...

overigens zijn die prijzen van die site wel redelijk reëel. Misschien een paar euro duurder dan andere sites, maar die andere sites hebben weer geen Lorazepam bijvoorbeeld.

systemready

Angramar Temenos zei:
Ik heb binnenkort midazolam binnen, ook de enige snuifbare (wateroplosbare) benzo. Schijnt enorm hard in te slaan.

Zal mij benieuwen.

Ben benieuwd naar je ervaringen, ik heb namelijk midazolam in een ampul (vloeibaar). Heb het nog niet genomen.

Ga je het snuiven of oraal (oplossen in water en drinken) nemen?

Carlitos

Badass junkie
Woeei die flunitrazepams 2mg zijn wel errug lekker.
Wat mij betreft de 'fijnste' benzo tot nu toe.
Heeft wel kruistolerantie icm met mijn dagelijks valium gebruik maar alsnog +1

:wave:

systemready

Carlitos zei:
Woeei die flunitrazepams 2mg zijn wel errug lekker.
Wat mij betreft de 'fijnste' benzo tot nu toe.
Heeft wel kruistolerantie icm met mijn dagelijks valium gebruik maar alsnog +1

:wave:

Ben er wel benieuwd naar, maar volgens mij het het ook een zwaar gehypte Benzo.

Carlitos

Badass junkie
Het is ook wel wat hype en flink geprijst,tenminste niemand zeurde toen ik 30,00 per strippie vroeg.Maar hij is wel zwaar relaxed maar 30,00 per strip vind ik het persoonlijke niet waard.
Ik kocht ze zelf gelukkig voor de helft van de prijs toendertijd (PCH) maar die schappelijk prijs tijd is ook voorbij.

En ik vraag me af waarom mensen kutten in het buitenland dan heb je merken als Wyveth etc.
Nederlands fabrikaat met bijsluiter is veel geruststellender en als je zo om je heen kijkt (zoals mij) zie je dat er toch veel medicijnhandel is.
Ben echt een beetje benzoliefhebber geworden,staat nog meer op het lijstje maar we doen rustig aan gezien de valiumverslaving.
Ben benieuwd wat die flurazepam doet.
Pas over paar maanden af en toe een benzo'tje omdat toch houdbaarheidsdatums die prima zijn.

:hearteyes:

Flameon

Badass junkie
Die flurazepam zal je prettig afwezig maken en heerlijk laten slapen erna hihi.
Nitrazepam zie ik liggen, die is ook pirma he :grin:

Carlitos

Badass junkie
Oke :)
Ben benieuwd hoe de flurazepam is in tegenstelling tot de flunitrazepam.
Bijtijds weer allemaal leuk om te proberen na mijn herstel.

Spor

Wijs gebruiker
Sowee, leeft dit topic nog :)

Fluntrazepam zal denk ik sterker zijn al Flurazepam, simpelweg omdat de laatste als ik me niet vergis langer werkt. Ik kan het niet met zekerheid zeggen, heb Flurazepam nog nooit gehad.

Flunitrazepam heb ik onlangs een "test" mee gedaan. Ik kreeg vaker en vaker achteraf van mensen dingen te horen dat ik met ze had gepraat, al dan niet afspraken had gemaakt waar ik NIETS meer van wist. Wat al die keren met elkaar in gemeen hadden was dat ik 1mg flunitrazepam of meer op had. Dat stoorde me redelijk en om die reden heb ik eens alles bijgehouden wat ik heb gedaan op een avond onder invloed. Met wie ik heb gepraat en waarover, wat ik heb gegeten, waar ik naar gekeken heb op televisie.

Volgende dag eerst nagedacht over wat ik gedaan had, en zoals altijd dacht ik dat het wel meeviel, en toen ben ik gaan kijken naar mijn aantekeningen. Ik ben hard geschrokken ! Ik wist misschien nog 10-20% van de dingen die ik gedaan had ! Zelfs bij het teruglezen van de aantekeningen ging er geen belletje rinkelen. Om die reden ben ik gestopt met het recreatief gebruik van flunitrazepam. Ik heb er nog een paar die vast op hun tijd van pas komen om te slapen, maar chillen doe ik niet meer met die dingen...

Flameon

Badass junkie
Heel herkenbaar voor mij wat spor beschrijft.
Zo is deze medicatie ook bekend of berucht en het klopt echt.
Voor te slapen zijn ze wel goed, eens in de zoveel tijd :grin:

Carlitos

Badass junkie
Mede om die reden heb ik alles de deur uitgedonderd.
Heb het een week lang geslikt maar kan lang niet alles meer terughalen.
Net me laatste de deur uitgeknikkerd voor 3,00 per stuk,dat is wel het voordeel van de hype.
:tearsofjoy:

Bovenaan