Het grote benzo topic !

Spor

Wijs gebruiker
Frog83 zei:
Thunderspace zei:
Dus wat ik begrijp uit dit topic is datje gewoon Valium bij de kruidvat kunt kopen ? :)

Zat er al een tijdje over te denken om eens te proberen maar kan er niet aankomen. Maar als het bij de kruidvat gewoon te koop is lijkt het me het proberen waard :grin:

meen je dat echt dat je geloofd dat dat kan? zou mooi wezen als dat zo zou zijn.
benzodiazepines (benzo's afgekort) is strikt op recept of via het iligale circuit te krijgen.
Benso's bij de kruidvat :hearteyes: the idea :grin: dan zal beetje half Nederland verslaafd zijn wel of meer als dat zo was.

Maar goed ik hoop dat je een grap maakte , zo niet de extra info anders kan je die als ongelezen beschouwen :grin:

Funbreaker.

Ik zat echt te wachten op een post dat ze hem heel raar aankeken toen die bij de apotheek vroeg of niet een doosje roopies mocht kopen.

p.s. zo'n grappen maak ik alleen als ze in het topic al tig keer zijn besproken. In dit topic alleen al staat verschillende keren dat het spul niet zomaar te koop is, laat staan in andere topics. Als mensen het dan nog voor elkaar krijgen om er dan naar te vragen stuur ik ze ook naar de kruidvat met de vraag of ze niet een lekkere pot valium kunnen krijgen...

knarf

Newbie
salvation zei:
Is het een probleem om temazepam van een paar maanden over datum te nemen?

Ik heb een half jaar geleden 3 strips 20 mg verkregen....expire date aug 1999 :smoke: maar ik moet zeggen dat ze nog gemiddeld /goed werkten.....wel duidelijk minder sterk dan de nog niet ''bedorven''.....kijk maar wat je er mee doet!

Gr Knarf

Exuimtum

Newbie
Mooi topic :) Voor het doorspitten van 18 subpagina's heb ik nu geen tijd. Komt nog :)

In dit topic wil ik graag, het liefst op een gestructureerde manier informatie geven over verschillende benzo's, vooral gebaseerd op eigen ervaringen, e.v.t. gecombineerd met informatie van internet. Ik gebruik ze zelf erg veel en vind ze geweldig... Daarom lijkt me dit een interessant topic voor mensen die er niet veel over weten.

Geweldig? Zo geweldig vind ik die pillen niet. Ze werken verslavend en je hebt er steeds meer van nodig om je hetzelfde te voelen en na een aantal jaar zoveel dat autorijden een misdrijf is.
Denk daar over na. Iemand die ernstig onder invloed is kan andere in het verkeer ernstig letsel toebrengen en dan heb je problemen die je niet wil hebben en wanhoop. Kost zo veel geld en wel meer dan al die pillen bij elkaar. Als je onder invloed iemand invalide rijdt kost je dat vlug 900.000 euro en dat komt voor eigen rekening omdat je niet mag rijden met zo'n lading aan benzo's in je bloed. Politie kan ook bloed prikken, is geen probleem.

Maar aan de ander kant snap ik het ook wel. Je wilt je gewoon lekkerder voelen na alle beslommeringen van vandaag.
Echt. Ik rook dan nog liever elke dag 2 joints dan aan de benzo's.

Spor

Wijs gebruiker
^wat een betoog :confused: kijk het is heel simpel: niet autorijden als je ze op hebt !! Net zoals je dat niet mag met alcohol, of 2 joints per dag for that matter.

Sorry maar vind het een beetje vreemd, kijk ik heb persoonlijk 1001 redenen om alcohol te haten, maar geen van die 1001 is "omdat je erna niet meer mag autorijden".

Exuimtum

Newbie
Spor zei:
^wat een betoog :confused: kijk het is heel simpel: niet autorijden als je ze op hebt !! Net zoals je dat niet mag met alcohol, of 2 joints per dag for that matter.

Sorry maar vind het een beetje vreemd, kijk ik heb persoonlijk 1001 redenen om alcohol te haten, maar geen van die 1001 is "omdat je erna niet meer mag autorijden".
Hoi :)

Dat zeg ik niet, maar niet iedereen is even slim en zolang op kliknieuws lokaal nieuws nog elke dag mensen worden aangehouden onder invloed...

Wel fijn te horen dat jij wel beter weet :)

ShakE_iT

Experimenterende gebruiker
Ik woon net tegen de grens met Nederland,ben zelf belgje dus :P
vriijdag in maastricht geweest en genoten van bubblegum-joint(bubblegum=weed)was al tijdje geleden,kan maar eens goed doen he
erna heb ik thuis een strip lormetazepam binnengegooid,heb hoge tolerantie w.b.benzo"s maar 20 mg,ofnee 18mg, t waren er 9 , eentje al uit strip,daar voelde ik, toch het recreatieve effect van maar was niet zo dat ik als een blok in slaap viel,helemaal niet
bij de smartshop kon ik 25 g caffeine puur kopen voor 12 pleuros maar heb dat mar niet gedaan omdat k nogal wat kalmerende pilletjes benzos neem vd dokter voorgeschreven wel.Heb voor 7.50 eurotjes potje met 30 capsules gekocht wild lettuce genaamd,vd plant Lactuca Virosa,wat relaxerende effecten zou geven, effects zijn niet zo extree^m;zeker niet zoals op potje staat dus ga t nie meer doen,maar heb gister ook nog jointje gerookt en gecombid met 24mg bromazepam en 200mg tetrazepam,heb er lekker van gechilled.
Dus nu zijn we zondag,heb de rest van die capsules genome,zeven ofzo maar volgens mij omdat ik t nu niet icm wiet neem of benzos is t maar niks;hoewel ik me relaxed voel maar dat is zo ook al omdat ik smorgens elke keer 4mg van xanax retard neem maar voel wel een beetje

ik heb nog 6 tetrazepammetjes liggen maar pff weet nie of k die nog ga nemen,feit is wel dat ik nu 10 dagen +- zonder slaappilletjes zit sliep namelijk op lormeta maarja das eigenschuld.
morgen kan k wel nr apo 2 broma pammetjes halen van 12mg zo eentje is al sterk iemand met weinig tot geen tolerantie zou van n halfje van zon pilletje al n relax effect voelen.

ben gestopt met drugs heroine,voornamelijk speed-pep-amfetamine,ben er blij om,ben aangekomen lichamelijk en spijtig genoeg vorige week hervalletjer gekend iv gespoten x keer die pep en ook mn epsipammetjes(tetrazepam)zat k te injecteren,gek natuurlijk dat wil ik niet meer laten gebeuren,moeder was erg razend van pepgebruik maar goed ik hoop dat ik t nu langer dan 2 maandjes uithou zonder pep-'drugs" (wiet)mag nog wel n keertje als moeder t nie weet whihi maar wil het bij de medicatie houden die mn huisarts me voorgeschreven heeft en mag nie klagen want ik word dan wel niet echt onder invlpoed maar 4mg xanax retard maak je je geen zorgen meer en helpt goed tegen mn angsten

zazzoo

Bewuste gebruiker
@shake-it,

Cafeinne+ benzo's is echt niet slecht hoor, ik vind het een fine combo, iets ofwat alert blijven maar het rustgevende van de benzo's, moeilijk uit te leggen dat gevoel, maar er komt zeker euforie aan te pas en ik persoonlijk toon ik meer initiatief dan anders (ben nogal passief zonder dope) Ik moet zodadelijk gaan werken van 15uur tot 22u, en ik ga nog 360 mg codeine innemen en 6mg alprazolam, ook een heerlijke combo + 4 redbulls en werken maar. M'n maagje is nog nuchter dus dat gaat lekker aankomen ( m'n maag niet in acht genomen) :mrgreen:

Spor

Wijs gebruiker
^haha

ik moest op de een of andere manier lachen toen ik die post las... lach je niet uit ofzo hoor, maar vind het wel een toffe actie om zo'n combi te nemen voor het werken :)

Frog83

Bewuste gebruiker
Ik heb laatst een paar Alprozolam genomen beviel me wel, heb niet gelijk anderhlve stip op, maar kalm aan gedaan , over maandje probeer ik weer wat anders en dan heb ik de meeste gehad rond ik het mooi af.blijven lekker snoepjes zeker in combi met een blow en 1 of 2 pilsjes

jimi

Belezen gebruiker
ik snap niet waarom jullie dit gewoon recreatief doen.
die pillen zijn voor als je paniekaanvallen hebt, en psychisch niet helemaal lekker bent.
ik heb ze van 'n psychiater ooit es voorgeschreven gekregen en ik moest er ook na een week mee stoppen omdat het verslavend is.
sowieso, als je die dingen regelmatig neemt omdat je dat fijn vind, kun je beter eens met een zieleknijper gaan praten, en als je (vooral met valium) ineens ermee stopt, kun je helemaal doordraaien.
het is echt tyfuszooi, net als antidepressiva en dat soort dingen.

jimi

Belezen gebruiker
Spor zei:
jimi zei:
het is echt tyfuszooi, net als alle drugs als je er niet mee om kan gaan

klopt, klopt.
maar alsnog begrijp ik het niet.
je valt er alleen maar in slaap van? wat vinden jullie er fijn aan om het te gebruiken dan?
vechten tegen de slaap?

hmkey

jimi zei:
Spor zei:
jimi zei:

klopt, klopt.
je valt er alleen maar in slaap van? wat vinden jullie er fijn aan om het te gebruiken dan?
vechten tegen de slaap?

Je slaapt er wel van en dat is mijn insziens beter dan op een forum posten om 4:45 :wink:

jimi

Belezen gebruiker
als je gewoon een normaal dag en nachtritme hebt, kan je ook gewoon normaal slapen.
en als je slaapproblemen hebt is het handiger om het voorgeschreven te krijgen en met iemand te praten, want slaapproblemen komen niet nergens vandaan

en dat ik 's nachts op een forum zit is mijn eigen keus en heeft er niks mee te maken

Spor

Wijs gebruiker
jimi zei:
Spor zei:
jimi zei:

klopt, klopt.
vechten tegen de slaap?

Ik ga me ontzettend op mijn gemak voelen van die dingen. Ik krijg zin om te praten met mensen, zin om dingen te doen, zin om wakker te blijven, terwijl ik óók zin heb om te slapen. Daarom plan ik het meestal zo dat ik nog even kan chillen voordat ik naar bed ga. Vechten tegen de slaap kan ik het niet noemen, als ik me er niet voor ga liggen val ik ook echt niet zomaar om ofzo.

Maar ieder zijn meug he :)

jimi

Belezen gebruiker
oke, dat is wel een heel ander effect dan het bij mij heeft.
wat voor benzo neem je het meest dan?
want als ik een oxazepammetje neem, word mijn geest gewoon helemaal uitgeschakeld en daarna lig ik nokkie.

systemready

jimi zei:
Spor zei:
jimi zei:

klopt, klopt.
vechten tegen de slaap?

jimi, ik gebruik benzo's omdat ik het effect ervan lekker en relaxed vin. Na een heftige paniekaanval na thc en alcohol-gebruik ben ik benzo's gaan gebruiken. 9,5 mg Lorazepam en ik voel me net als iemand met een flink aantal borrels op :wink:

Spor

Wijs gebruiker
systemready zei:
jimi, ik gebruik benzo's omdat ik het effect ervan lekker en relaxed vin. Na een heftige paniekaanval na thc en alcohol-gebruik ben ik benzo's gaan gebruiken. 9,5 mg Lorazepam en ik voel me net als iemand met een flink aantal borrels op :wink:

dat mag ook wel sinds ze in 1 en 2,5mg op de markt zijn :wink:

Pammer

Bewuste gebruiker
Cavia is de persoon onder invloed (zoals SWIM)
--------------------------------------------------------------------
cavia neemde 2x clotiazepam (clozan), wat 20mg in totaal is, verspreid in 1 uurtje.
Tussen dit uurtje fietste cavia naar het dorpje Zaaf waar een grote party aan de gang was. Na 10 km fietsen kwam cavia toe en besloot om na veel aandringen toch 1 pintje te drinken. Het effect werd versterkt. Slaperig was cavia niet, cavia had een gevoel dat niets mij kon overkomen, dat alles postief was en cavia kreeg een euforisch gevoel. Hierdoor was cavia wel iets asocialer want cavia genoot een beetje met mezelf ><. Voor de rest is cavia daar niet lang gebleven want we ging iets halen van een kerel die daar was, dus huphup terug naar huis tijdens het fietsen nog een halfje genomen (totaal: 25mg in bloed) en kwam thuis.
Even op de PC gzeten, daarna was cavia moe en wou gaan slapen. 1 van men beste nachtrusten.

Spijtig dat Clozan een lichte benzo is :wink: en het is zeer onbekend. Zoek maar nog iemand die het neemt. Mss 1tje op dit forum?
----------------------------------------------------------------------
Cavia had nog Lorazepam liggen. Cavia nam er 2 mee, vers nog in het alu. Toen cavia en kavia aan het stappen waren nam cavia zijn wiet boven. Cavia was moe en het lukte hem maar niet om deftig te rollen dus deed Kavia dat voor hem. Toen cavia en kavia begonnen waren, waren ze relaxed, maar we waren ook gehaast dus snel opgerookt en hij is toi-toi gaan zeggen. Terwijl hij dat deed nam cavia 1 lorazepammetje (1mg) en we gingen een film zien in een zaaltje, met ongeveer 10 mensen. De eerste 1 viel dik mee maar dan begon cavia de slaperigheid te voelen. cavia probeerde de film te volgen maar viel altijd in slaap voor 1 minuut, werd dan weer wakker en dan weer 1 minuut. Alles draaide rond cavia. cavia hoopte dat de film 1u30 duurde, maar neen, het was 2u40 dus cavia in een oneindige hel aan het vechten tegen het slapen, maar dat lukte niet dus heeft cavia 1 uur lang 1minuut wakker, slapen, wakker slapen! Echt fucked up. Dan was het gedaan, naar huis gegaan en toen cavia wakker werd deze morgend was cavia gedesorienteerd. cavia herinnert mij het thuiskomen niet meer en zag dat er nog een halfje weg was. x.x nou dat is fucked up. Voor herhaling vatbaar. Maar misschien op lage dosis, anders vergeet je alles. Trouwens: cavia denkt dat dit middel nice is als je het gebruikt wanneer je klaarwakker bent. cavia was al moe voor cavia een jointje deed.

Solide

Newbie
Gegroet beste Benzofielen :)

Wilde een beetje advies dus ik dacht, dit is de beste plaats om het te vragen. Ik heb onlangs op straat voor de deur van mijn kot een stukje van een blisterverpakking met 1 pilletje 0,25mg alprazolam gevonden. (Ja ik weet het, maar het is echt wel gevonden, niet "gevonden" :grin: )

Heb al een beetje achtergrondkennis ivm verschillende benzo's (internet) en weet dat 0,25 voor alprazolam niet niet echt veel is. Ik heb wel geen enkele tolerantie met benzos maar weeg wel 85kg (om te slapen eens 2x 10mg valium genomen en voelde absoluut niks, en 1x 20mg genomen die me knockout deed gaan)

Zou 0,25mg voor een tolerantievrije persoon genoeg zijn of zou het beter zijn om het gewoon te nemen bij iets anders, bv een jointje of ethylmorfine (codeineachtig) ofzo? (Ohja, het advies "probeer eens en als het niet genoeg is gebruik de volgende keer wat meer" gaat niet op want heb echt maar 1 pilletje en heb echt geen mogelijkheid om aan meer te raken, wil er gewoon uithalen wat er uit te halen valt :grin: )

Carlitos

Badass junkie
dormicum pillen 15 mg binnen van roche tadaa .. :)
Ben benieuwd schijnt best hard te zijn.
Hoop harder als flunitrazepam want daar kan ik ook al 6 mg nemen en ik blijf nog wakker ..

Carlitos

Badass junkie
Ja zijn zeker de echte,buitenlands spul doe ik niet aan.
Van PCH (zal je ongetwijfeld kennen flameon) met doosje,bijsluiter,exp. datum 2012-03 dus probeer altijd alles te kopen wat er is want per strip word het prijzig en er zijn ook andere die het leuk vinden dus dat komt mooi uit. :)
Heb gewoon wel een zware benzogewenning..
Wakker blijfen is niet moeilijk,maar al ga ik eenmaal liggen ga ik wel plat binnen 10 minuten.(dat is zeer snel voor mij doen)
Maar ik vind ze wat TE hypnotisch werken,mischien omdat ik zoveel neem wat resulteert in vage beelden/dromen uiterst vaag echt.Bovendien de volgende dag voel je dat het redelijk aanwezig is,en dan wil ik nog wel is gekke opmerkingen maken gezien ik ongeremd ben.
Ook lang niet altijd even leuk,of juist wel :tearsofjoy: .
Voorlopig ff flunistop,ben benieuwd of ik snel omdonder van de dormicum.

Spor

Wijs gebruiker
Carlitos zei:
Hoop harder als flunitrazepam want daar kan ik ook al 6 mg nemen en ik blijf nog wakker ..

WTF dude ! Dan zal 15mg dormicum niet veel uitgehaald hebben denk ik he ?

Man als ik 2mg flunitrazepam neem weet ik al bijna nix meer van de avond, als ik 6mg neem val ik denk ter plekke om

Carlitos

Badass junkie
Ik heb de dormicum nog niet geprobeerd.
Staat voor over een weekje of 2.
Vanwege bepaalde dingen te doen,mischien leg ik ik me verwachtingen te hoog in tegenstelling tot flunitrazepam.Maar ben zeer benieuwd.

Enneuh ik weet ook niet meer zoveel van de avond na flunitrazepam gebruik.
Andere moeten het opratelen en dan heb ik nog zo iets van ´Huh oke dat kan wel´ :tearsofjoy:
Vanaf moment 1 had ik verwacht dat flunitrazepam erg zou triggeren op me slaap,maar dat is niet het geval meestal nog valiumpje/lorazepam er naast.

Nou moet ik zeggen dat altijd vrij hoog ben in me benzodoseringen tov andere.
Sommige liggen gauw plat van 2,5 mg lorazepam,ik neem 10 mg voor een 'zwaar gesprek' waarin ik trouwens recht had om verward over te komen.
Juiste voorbeeld ben ik niet dus daarin :wave:

Carlitos

Badass junkie
Net ff een flunitrazepam gegeven aan iemand die nog nooit een benzodiazepine heeft genomen.
Gezegd dat het niet moeilijk is om wakker te blijven,kijken wat ie vanaafvond op msn zegt :P

Carlitos

Badass junkie
Carlitos zei:
Net ff een flunitrazepam gegeven aan iemand die nog nooit een benzodiazepine heeft genomen.
Gezegd dat het niet moeilijk is om wakker te blijven,kijken wat ie vanaafvond op msn zegt :P

LOL

Hij is 1 uur wakker gebleven,16 uur geslapen :wave:

systemready

Carlitos zei:
Sommige liggen gauw plat van 2,5 mg lorazepam,ik neem 10 mg voor een 'zwaar gesprek' waarin ik trouwens recht had om verward over te komen.
Juiste voorbeeld ben ik niet dus daarin :wave:

LOL, Eergister nog 11,5 mg lorazepam op...heerlijk. Dronken zijn zonder gedronken te hebben. Heb wel flink geslapen :) Volgende keer weer een paar mg erbij. (16,5 mg) Heb nog 60 stuks lora liggen en over een paar weken weer een nieuw doosje bij de apotheek.

Ik merk dat ik steeds de grens probeer op te zoeken. Voor noodgevallen heb ik eventueel ook Anexate Injectie (Flumazenil, tegengif voor benzo overdosis) in huis.

ben benieuwd naar je dormicum ervaring Carlitos...

athoc

Newbie
Jongens,
mag ik vragen waar jullie mee bezig zijn.

Lees ik het correct dat jullie met dit spul experimenteren om high te worden.
Ik kan jullie enkel dit vertellen. Voor mij is het begonnen als hulpmiddel en één dezer dagen ga ik vrijwillig naar een ontwenningskuur, waarvan ik nog niet eens weet wat de ontwenningsverschijnselen gaan zijn als ik kap met Clozan.

Ik dacht hier bruikbare info te vinden, maar dit lijkt meer op een "get high dankzij Kruitvat -topic

ik voel met jullie mee.

athoc

Newbie
Oom Klaas,
je hoeft niets te weten over mijn ruggegraat.
Maar ik kan wel lezen wat er onder jouw naam staat.
Je bent een echte patser hoor junkie!! proficiat.

Flameon

Badass junkie
athoc zei:
Je bent een echte patser hoor junkie!! proficiat.

Heeey pssst nieuweling ... niet oordelen als je iemand niet kent :)
Maar wij misbruiken hier de benzo's niet, er zijn ook mensen die ze recreatief kunnen gebruiken. Tuurlijk is het voor jou erg vervelend dat je verslaafd bent geworden aan clozan, maar toppie dat je gaat afkicken

Bovenaan