Ik woon net tegen de grens met Nederland,ben zelf belgje dus :P
vriijdag in maastricht geweest en genoten van bubblegum-joint(bubblegum=weed)was al tijdje geleden,kan maar eens goed doen he
erna heb ik thuis een strip lormetazepam binnengegooid,heb hoge tolerantie w.b.benzo"s maar 20 mg,ofnee 18mg, t waren er 9 , eentje al uit strip,daar voelde ik, toch het recreatieve effect van maar was niet zo dat ik als een blok in slaap viel,helemaal niet
bij de smartshop kon ik 25 g caffeine puur kopen voor 12 pleuros maar heb dat mar niet gedaan omdat k nogal wat kalmerende pilletjes benzos neem vd dokter voorgeschreven wel.Heb voor 7.50 eurotjes potje met 30 capsules gekocht wild lettuce genaamd,vd plant Lactuca Virosa,wat relaxerende effecten zou geven, effects zijn niet zo extree^m;zeker niet zoals op potje staat dus ga t nie meer doen,maar heb gister ook nog jointje gerookt en gecombid met 24mg bromazepam en 200mg tetrazepam,heb er lekker van gechilled.
Dus nu zijn we zondag,heb de rest van die capsules genome,zeven ofzo maar volgens mij omdat ik t nu niet icm wiet neem of benzos is t maar niks;hoewel ik me relaxed voel maar dat is zo ook al omdat ik smorgens elke keer 4mg van xanax retard neem maar voel wel een beetje
ik heb nog 6 tetrazepammetjes liggen maar pff weet nie of k die nog ga nemen,feit is wel dat ik nu 10 dagen +- zonder slaappilletjes zit sliep namelijk op lormeta maarja das eigenschuld.
morgen kan k wel nr apo 2 broma pammetjes halen van 12mg zo eentje is al sterk iemand met weinig tot geen tolerantie zou van n halfje van zon pilletje al n relax effect voelen.
ben gestopt met drugs heroine,voornamelijk speed-pep-amfetamine,ben er blij om,ben aangekomen lichamelijk en spijtig genoeg vorige week hervalletjer gekend iv gespoten x keer die pep en ook mn epsipammetjes(tetrazepam)zat k te injecteren,gek natuurlijk dat wil ik niet meer laten gebeuren,moeder was erg razend van pepgebruik maar goed ik hoop dat ik t nu langer dan 2 maandjes uithou zonder pep-'drugs" (wiet)mag nog wel n keertje als moeder t nie weet whihi maar wil het bij de medicatie houden die mn huisarts me voorgeschreven heeft en mag nie klagen want ik word dan wel niet echt onder invlpoed maar 4mg xanax retard maak je je geen zorgen meer en helpt goed tegen mn angsten