Juist!Beanhead zei:...ik hou van die extreem kleurrijke, andersgeklede, whatyamacallit tekno meiden...
Juist!Beanhead zei:...ik hou van die extreem kleurrijke, andersgeklede, whatyamacallit tekno meiden...
masterpeppi zei:Helaas is mijn relatie afgelopen vrijdag uitgegaan, vette kutzooi![]()
r@r@ zei:
en nog steedsSperSIZEboon zei:hoppa, helemaal hoteldebotel verliefd![]()
Dat weet ik, dat weet jij, maar wie zegt dat ze niet een of ander koekverhaal op aan het hangen is?Dubz zei:cropp zei:jij gokt het er gewoon op dat het geen vent van 30 is?
Beanhead zei:Dubz kickt op oudere mannen...
Drientje zei:iSmokeX is een dame.
Dat dus![]()
Nevermind, vrouwen..whyme zei:Hoppa, ineens uit het niets, na dr zeker 2 maanden niet te hebben gesproken.. Apart, maar wel lief & leuk![]()
whyme zei:Nevermind, vrouwen..whyme zei:Hoppa, ineens uit het niets, na dr zeker 2 maanden niet te hebben gesproken.. Apart, maar wel lief & leuk![]()
![]()
Amelie!endor zei:is it a sin, is it a crime
loving you dear like i do
if it's a crime, then i'm guilty
guilty of loving you![]()

clockcable zei:Ik vond een meisje al een tijdje leuk, en het ging ook wel redelijk de goede kant op. Maar dit weekend ging het compleet mis![]()
Ik stond zó strak dat ik mn gezicht niet in plooi kon houden en ontzetten met mn kop liep te trekken. Kom ik haar tegen in de stad, ik probeer haar nog te ontlopen maar zij begint een heel gesprek. Ze merkt vrijwel direct dat ik drugs heb gebruikt, en zij moet daar vrij weinig van weten. Ze was echt geschokt![]()
En begint de mijne.KoxBox zei:Eindeling, zijn we eindelijk van je gezaag af!endor zei:Vandaag dus !![]()
Aaaaarrrgghhhh!pascal828 zei:En begint de mijne.KoxBox zei:Eindeling, zijn we eindelijk van je gezaag af!endor zei:Vandaag dus !![]()
![]()
pascal828 zei:En begint de mijne.KoxBox zei:Eindeling, zijn we eindelijk van je gezaag af!endor zei:Vandaag dus !![]()
![]()
Nooit toegeven, terug schreeuwen, ``WAT DENK JIJ WEL NIET! HOE GEK DENK JE DAT IK BEN!`` en dan loop je boos weg, snapt ze meteen dat jij geen zin hebt om een of ander dooi gesprek te voeren...clockcable zei:Uiteindelijk ook een beetje m'n eigen schuld.
Haha, relatie advies van croppcropp zei:Nooit toegeven, terug schreeuwen, ``WAT DENK JIJ WEL NIET! HOE GEK DENK JE DAT IK BEN!`` en dan loop je boos weg, snapt ze meteen dat jij geen zin hebt om een of ander dooi gesprek te voeren...clockcable zei:Uiteindelijk ook een beetje m'n eigen schuld.
Kind kan de was doen...
Kun je wel om lachen, maar het werkt waarschijnlijk wel :PExceptional Insight zei:Haha, relatie advies van croppcropp zei:Nooit toegeven, terug schreeuwen, ``WAT DENK JIJ WEL NIET! HOE GEK DENK JE DAT IK BEN!`` en dan loop je boos weg, snapt ze meteen dat jij geen zin hebt om een of ander dooi gesprek te voeren...clockcable zei:Uiteindelijk ook een beetje m'n eigen schuld.
Kind kan de was doen...![]()
Beter gewoon lief zijncropp zei:Je kunt het in ieder geval proberen aangezien je toch al niets meer hebt te verliezen...
Als een meisje je uitkotst omdat je harddrugs hebt gebruikt, denk ik niet dat ze op een knuffel of een complimentje zit te wachten, en een zwoele blik kun je wel proberen maar dat gaat hem denk ik niet worden...Exceptional Insight zei:Beter gewoon lief zijncropp zei:Je kunt het in ieder geval proberen aangezien je toch al niets meer hebt te verliezen...![]()
Verder gaan met je leven en haar negeren. Wat voor meerwaarde heeft boos worden?cropp zei:Als een meisje je uitkotst omdat je harddrugs hebt gebruikt, denk ik niet dat ze op een knuffel of een complimentje zit te wachten, en een zwoele blik kun je wel proberen maar dat gaat hem denk ik niet worden...
Geen, maar het kan wel dienen als een uitlaatklep. Het kan wel eens opluchten.Exceptional Insight zei:Verder gaan met je leven en haar negeren. Wat voor meerwaarde heeft boos worden?cropp zei:Als een meisje je uitkotst omdat je harddrugs hebt gebruikt, denk ik niet dat ze op een knuffel of een complimentje zit te wachten, en een zwoele blik kun je wel proberen maar dat gaat hem denk ik niet worden...
Kan ik me niet voorstellen. Volgens mij maakt dat dingen altijd alleen maar erger.KoxBox zei:Geen, maar het kan wel dienen als een uitlaatklep. Het kan wel eens opluchten.
Hoe erg kan het worden als je haar toch nooit meer spreekt?Exceptional Insight zei:Kan ik me niet voorstellen. Volgens mij maakt dat dingen altijd alleen maar erger.KoxBox zei:Geen, maar het kan wel dienen als een uitlaatklep. Het kan wel eens opluchten.