Het furliefd topic!

Man_in_the_Box

Bewuste gebruiker
Begin een bepaalde dame wel steeds leuker te vinden, en we worden toch wel steeds iets opener naar elkaar toe. Alleen heeft ze momenteel nog een relatie met af en toe wel wat dipjes, en ik ben niet het type dat in een relatie gaat zitten stoken. Ik zit in ieder geval eerste rang mochten er veranderingen in de situatie optreden die in mijn voordeel zouden kunnen werken. :wink:

cropp

Badass junkie
Dubz zei:
cropp zei:
jij gokt het er gewoon op dat het geen vent van 30 is?

Beanhead zei:
Dubz kickt op oudere mannen...

Drientje zei:
iSmokeX is een dame.

Dat dus :sunglasses:
Dat weet ik, dat weet jij, maar wie zegt dat ze niet een of ander koekverhaal op aan het hangen is?

OT: de verliefdheid is eigenlijk alweer weg, moet ze maar niet zo lullig doen...

Ik ben er achter gekomen dat ik met vrouwen minder geduld heb als met stoplichten...

Smile

Newbie
Ik ben al vijf jaar stapel op mijn meisje. De laatste twee jaar heb ik ook daadwerkelijk een relatie met haar, haha! Ze bestaan nog, die goede-vriend-turned-better-verhalen!

Ze maakte mij tot wie ik ben, en zonder haar was ik nu heeeel ver van wie ik echt wilde zijn :)

gtedbro

Bewuste gebruiker
Ben er nu wel achter dat het, jammer geoeg, niks wordt tussen mij en degene waar ik verliefd op was. Zij neemt steeds meer afstand van wat voor mijn gevoel iets heel moois aan het worden was. Achja, dat heb ik al vaker meegemaakt en me er overheen gezet. :grin:

endor

Badass junkie
is it a sin, is it a crime
loving you dear like i do
if it's a crime, then i'm guilty
guilty of loving you :hearteyes:

clockcable

Bewuste gebruiker
Ik vond een meisje al een tijdje leuk, en het ging ook wel redelijk de goede kant op. Maar dit weekend ging het compleet mis :(
Ik stond zó strak dat ik mn gezicht niet in plooi kon houden en ontzetten met mn kop liep te trekken. Kom ik haar tegen in de stad, ik probeer haar nog te ontlopen maar zij begint een heel gesprek. Ze merkt vrijwel direct dat ik drugs heb gebruikt, en zij moet daar vrij weinig van weten. Ze was echt geschokt :rolleyes:

endor

Badass junkie
clockcable zei:
Ik vond een meisje al een tijdje leuk, en het ging ook wel redelijk de goede kant op. Maar dit weekend ging het compleet mis :(
Ik stond zó strak dat ik mn gezicht niet in plooi kon houden en ontzetten met mn kop liep te trekken. Kom ik haar tegen in de stad, ik probeer haar nog te ontlopen maar zij begint een heel gesprek. Ze merkt vrijwel direct dat ik drugs heb gebruikt, en zij moet daar vrij weinig van weten. Ze was echt geschokt :rolleyes:

Wat kut voor je !

cropp

Badass junkie
clockcable zei:
Uiteindelijk ook een beetje m'n eigen schuld.
Nooit toegeven, terug schreeuwen, ``WAT DENK JIJ WEL NIET! HOE GEK DENK JE DAT IK BEN!`` en dan loop je boos weg, snapt ze meteen dat jij geen zin hebt om een of ander dooi gesprek te voeren...

Kind kan de was doen...

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
cropp zei:
clockcable zei:
Nooit toegeven, terug schreeuwen, ``WAT DENK JIJ WEL NIET! HOE GEK DENK JE DAT IK BEN!`` en dan loop je boos weg, snapt ze meteen dat jij geen zin hebt om een of ander dooi gesprek te voeren...

Kind kan de was doen...
Haha, relatie advies van cropp :grin:

Nathaniel

Wijs gebruiker
[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/yn22miUZqrA&amp;hl=nl_NL&amp;fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/yn22miUZqrA&amp;hl=nl_NL&amp;fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]

:grin:

cropp

Badass junkie
Exceptional Insight zei:
cropp zei:
clockcable zei:

Kind kan de was doen...
Haha, relatie advies van cropp :grin:
Kun je wel om lachen, maar het werkt waarschijnlijk wel :P

Je kunt het in ieder geval proberen aangezien je toch al niets meer hebt te verliezen...

cropp

Badass junkie
Exceptional Insight zei:
cropp zei:
Je kunt het in ieder geval proberen aangezien je toch al niets meer hebt te verliezen...
Beter gewoon lief zijn :)
Als een meisje je uitkotst omdat je harddrugs hebt gebruikt, denk ik niet dat ze op een knuffel of een complimentje zit te wachten, en een zwoele blik kun je wel proberen maar dat gaat hem denk ik niet worden...

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
cropp zei:
Als een meisje je uitkotst omdat je harddrugs hebt gebruikt, denk ik niet dat ze op een knuffel of een complimentje zit te wachten, en een zwoele blik kun je wel proberen maar dat gaat hem denk ik niet worden...
Verder gaan met je leven en haar negeren. Wat voor meerwaarde heeft boos worden?

KoxBox

Badass junkie
Exceptional Insight zei:
cropp zei:
Verder gaan met je leven en haar negeren. Wat voor meerwaarde heeft boos worden?
Geen, maar het kan wel dienen als een uitlaatklep. Het kan wel eens opluchten.

Bovenaan