[Hey natalia, hele tijd geleden hé. Ben blij dat het nu zo goed met je gaat. Houden zo! Ik ben nu ook een jobje aan het zoeken. 't is 4 jaar geleden dat ik nog gewerkt heb (slechte cv), geen opleiding en ik heb een strafblad dus het is niet simpel. Maar ik probeer me niet te laten ontmoedigen. 'k wil nu eindelijk wel eens een 'normaal' leventje leiden. 'k heb altijd aan de rand van de maatschappij geleefd en dat brengt enkel problemen met zich mee... 'k geloof er terug in. Het is zeker mogelijk, ook na vele jaren druggebruik en alles wat daarbij komt.
[/quote]
Amai jij leeft ook nog?!!idd is tijdje geleden hé!Ja t gaat echt heel goed. 10 dec ben ik 2 jaar clean!!!das echt alsof ik weer jarig ben!
En jobje zoeken?ik weet niet waar je woont ofzo, maar de sleutel heeft ook een sociale werklplaats hé?
Mijn ex heeft er ook gewerkt. Daar kan je echt easy aan de start gaan, en naarmate je beter voelt in je vel en je er klaar voor bent, kan je naar de gewone arbeidsmarkt overschakelen.
Belangrijkste is dat je er terug in gelooft!!Tuurlijk na zoveel jaar druggebruik is het zeker mogelijk!Ik kan jouw verslaving totaal niet vergelijken met de mijne, maar als je iets wil dan lukt het jou!!!!
Just believe in yourself!!
En je kan soms meer aan dan dat je zelf denkt!!
xje
[/quote]Amai jij leeft ook nog?!!idd is tijdje geleden hé!Ja t gaat echt heel goed. 10 dec ben ik 2 jaar clean!!!das echt alsof ik weer jarig ben!
En jobje zoeken?ik weet niet waar je woont ofzo, maar de sleutel heeft ook een sociale werklplaats hé?
Mijn ex heeft er ook gewerkt. Daar kan je echt easy aan de start gaan, en naarmate je beter voelt in je vel en je er klaar voor bent, kan je naar de gewone arbeidsmarkt overschakelen.
Belangrijkste is dat je er terug in gelooft!!Tuurlijk na zoveel jaar druggebruik is het zeker mogelijk!Ik kan jouw verslaving totaal niet vergelijken met de mijne, maar als je iets wil dan lukt het jou!!!!
Just believe in yourself!!
En je kan soms meer aan dan dat je zelf denkt!!
xje
!!Mijn eerste jaar clean ging heel gemakkelijker dan dat ik het nu heb.
Wel elke dag zin nog, bestkut maar ik hou het vol.