Help 250mg NEP gebomt!! Gevolgen?!

tequilavodka

Bewuste gebruiker
Nog even een andere vraag mijn laatste dosis nep was 5u40 is dit mogelijk voor rond 15uur klein beetje 2mmc te nemen en dan bedoel ik meer of het wel effect ga hebben en ik niks nodeloos verspil. Want pyros maken je blijkbaar tijdelijk ongevoelig voor andere drugs klopt dit? Uiteraard moet ik eerst serieus bekomen van die rotzooi
Want toen ik het eerder op de nacht gebruikte had het amper effect gewoon zo wat suf

• Haha
Waarderingen: N3K0

Ulixes

Wijs gebruiker
Nog even een andere vraag mijn laatste dosis nep was 5u40 is dit mogelijk voor rond 15uur klein beetje 2mmc te nemen en dan bedoel ik meer of het wel effect ga hebben en ik niks nodeloos verspil. Want pyros maken je blijkbaar tijdelijk ongevoelig voor andere drugs klopt dit? Uiteraard moet ik eerst serieus bekomen van die rotzooi
Ik zou het er gewoon bijknallen, en als je niets voelt gewoon blijven herdoseren. Dood gaan is ook gaan 😎

CuriousExplorer

DF-koning
Wedden dat je 15u niet haalt?

🤣

Neusje

Bewuste gebruiker
Ik hoop dat je een grapje maakt. Deze hoeveelheden NEP naar binnenwerken is vragen om problemen. Als het waar is wat je zegt, mag je blij zijn dat je hart nog klopt.

Mijn advies? Als je een grapje maakt: stop met trollen. Als je echt zo onverstandig bezig bent: gooi je NEP weg en raak het nooit meer aan.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Ik ben net zo iemand hoor 😂

Bijna dood door a-pihp injectie. Morgen gewoon weer verder gaan. Dat is onderdeel van verslaving 🤷‍♂️

Je bent inmiddels toch al een tijdje nuchter.
Jou hevige verslaving was net iets anders dan random rc's bestellen waar hij zich totaal niet goed bij voelt maar toch weer gaat gebruiken.

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Je bent inmiddels toch al een tijdje nuchter.
Jou hevige verslaving was net iets anders dan random rc's bestellen waar hij zich totaal niet goed bij voelt maar toch weer gaat gebruiken.

Mateloosheid en toch gebruiken ondanks de gevolgen zijn toch precies dé kenmerken van verslaving?

Just saying: ik herken gewoon veel in het gedrag.

tequilavodka

Bewuste gebruiker
Ben serieus aan het overwegen voor de overige 4 gram in het toilet te gooien. Maarja dan ook weer zonde van het geld. Maar is de kater absoluut niet waard 2 dagen later loop ik nog niet lekker

CuriousExplorer

DF-koning
Ben serieus aan het overwegen voor de overige 4 gram in het toilet te gooien. Maarja dan ook weer zonde van het geld. Maar is de kater absoluut niet waard 2 dagen later loop ik nog niet lekker
Probeer eens een andere mindset.

Het is toch al betaald, dus het geld is weg. Het maakt dus niks uit of ik het gebruik of weg gooi, want het geld is toch al weg. Daar kan niks aan veranderen.
Alleen wat de invloed is op mijn gezondheid kan ik nu nog veranderen.
Dus gooi ik het weg.

Easy peasy toch?

tequilavodka

Bewuste gebruiker
Net een drukke brok op zilverpapier proberen roken resultaat misschien 4 deftige trokken de rest kapot gebrand.en aansteker leeg. Dat doen we dan ook weer niet meer. Waarschijnlijk moet je dat eerst verpoederen ik legde die brok daar zo op bewoog zelfs niet.... Maar goed dat het mislukte wel spijtig van die dikke brok die verloren is voor niets

Bovenaan