Ben allergisch aan huisstofmijd(dus honden/katten enz) en ook lichtelijk aan melk(maar dan moet ik al een liter of 2 drinken.
3e en laatste allergie(sinds deze winter opgelopen) is ook meteen de grappigste: alcohol

..
=> ben in de nieuwjaarsperiode enkele dagen zwaar gaan feesten in het buitenland, veel gedronken, en plots na wat te drinken steeds rode plekken in het gezicht, lippen die dikker/paarser werden met elk drankje, warmtegevoel.. na enkele colaatjes ging het steeds weg/minder. Thuisgekomen meld de dokter me dat ik in principe op die paar dagen meermaals alcohol vergiftiging gehad heb en toch blijven doordrinken, waardoor ik een allergie(waar ik wrs al aanleg voor had) heb uitgelokt.
=> no problem, hij had er pillen voor, te nemen voor ik uitga en ik heb er geen last meer van => bijwerkingen zijn wel sneller bezopen, sneller in slaap vallen, en minder goed herinneren wat er gebeurde in de periode dat die pil werkt. (Voor mij was dit alle 3 een dikke plus, dus maw ik ben gelukkig met mijn alcohol allergie

)