Halewoe zei:Ja, maar ik vind toch dat verdovende midddelen en feesten niet samengaan, maar that's just me ^^ Tenzij ge thuis bij iemand zit en ge zijt aan het chillen enzo. Op een feestje ben ik liever strak of zat![]()

Jeller zei:en daarbijkomend is alcohol ook verdovend, dus als je zat bent ben je met verdovende middelen bezig
Jeller zei:en daarbijkomend is alcohol ook verdovend, dus als je zat bent ben je met verdovende middelen bezig
jep, kkom er wel regelmatig, zijn de beste feesjes in antwerpen! Zeker als het electro/techno/dnb is.Midway zei:zit gij veel in petrol eigenlijk? ik ben daar vrij veel, zeker alst dnb is
Midway zei:ik gebruikte die term om het sarcasme wat aan te sterken
zo zei de politie het ook tegen mij, zo heel formeel
het gebruik van verdovende middelen op een openbare plaats in bijzijn van anderen met eventueel overlast voor andere mensen
wat neerkomt op een jointje roken in het park waar niemand last van had
Goanaut zei:Psycho_Chrono zei:ik ben een beginnend goa luisteraar (luister voornamelijk alleen maar metal jwt). Ik ken helaas maar 1 band (of noem je het DJ ?) en dat is Infected Mushroom. Van dat soort muziek word ik echt helemaal gek op de psychedelica. Kan iemand mij nog andere bands aanrader (die makkelijk te vinden zijn) die deze soort stijl hebben ?
Hallucinogen
Astrix
1200 mics
Astral projection
Die moeten wel te vinden zijn! Vooral hallucinogen is wel bekend. Geweldige muziek allemaal. =) (Probeer Hallucinogen - Space pussy 'ns te downloaden, echt een geniaal nummer).
Jeller zei:ja en neematthijs zei:Skazi is vet!
cd Animal en Storm= dark goa pionier en vet
al de rest is plat en commercieel
zelfde met astrix, astral projection en 1200 mics.. oudere werk is goed en nieuwe dingen minder
Astral Projection - Mahadeva![]()
kijk eens rond in de goatopics en psychedelica topics, daar vind je genoeg namen.. ik heb hier ook nog een paar sets gepost
PsychedelicDreamzzz zei:Jeller zei:ja en neematthijs zei:Skazi is vet!
cd Animal en Storm= dark goa pionier en vet
al de rest is plat en commercieel
zelfde met astrix, astral projection en 1200 mics.. oudere werk is goed en nieuwe dingen minder
Astral Projection - Mahadeva![]()
kijk eens rond in de goatopics en psychedelica topics, daar vind je genoeg namen.. ik heb hier ook nog een paar sets gepost
amai heb je de nieuwe van infected al gehoort???
expand your horizon be openminded .... volledig me eens mar de mense van infected zijn nu toch wel een beetje te ver afgedwaalt
buite de paar platte full on plaate die op de cd staan vin je hier ook een paar rock en iets wat op rap moet lijken nummers
echt een KUT CD
de nieuwe narcosis aan de andere kant![]()
KNALLLLLEEEEUEE8UEUEUEH
![]()
![]()
en paar bolletjes, met een of ander vaag teken derop en de nodige sos voor de ?busrit? trug zal er ook zijn uiteraard vergeten we onze goeie ouwe cannaaabus ook niet e
flashkop zei:waha morge dikken andy c, dieje zal der zekers weer een goei lap opgeve
heb hier nog wat kristal liggenen paar bolletjes, met een of ander vaag teken derop en de nodige sos voor de ?busrit? trug zal er ook zijn uiteraard vergeten we onze goeie ouwe cannaaabus ook niet e
![]()
Ik wou nog gaan maar ni meer van gekomen : [Dissonant zei:Ockxfest was super !!
Midway zei:vanavond Aphrodite in de Silo Leuven![]()
silo is beetje overdreven vind ik.Dissonant zei:Als ik wat vrienden meekrijg kom ik ook
Midway zei:vanavond Aphrodite in de Silo Leuven![]()
Ha silo, ik heb daar legendarische verhalen over gehoord
Is dat nog steeds zo'n drugskeet met keiharde techno enzo?
Ik vind het niet zo erg om x te pakken als ik met gewoon zatte vrienden ofzo ben. Ofwel merken ze het ni echt, ofwel vinden ze het ni erg. ^^Dissonant zei:Pfrt, niemand wilt mee naar petrol![]()
Ik kon het natuurlijk ook niet aan veel mensen vragen, omdat ik er x wou nemen.
Ik heb eigenlijk veel te weinig vrienden die ook drugs nemen (of die het mogen weten)