GOA's en D'nBses

L

Lid 3601

Gast
Ja, maar ik vind toch dat verdovende midddelen en feesten niet samengaan, maar that's just me ^^ Tenzij ge thuis bij iemand zit en ge zijt aan het chillen enzo. Op een feestje ben ik liever strak of zat :)

Ellesdee

Badass junkie
Halewoe zei:
Ja, maar ik vind toch dat verdovende midddelen en feesten niet samengaan, maar that's just me ^^ Tenzij ge thuis bij iemand zit en ge zijt aan het chillen enzo. Op een feestje ben ik liever strak of zat :)

-_-
verdovende middelen is een soort van verzamelnaam voor alle drugs :wink:

L

Lid 3601

Gast
Ok, ik dacht dat we nog onderscheid maakten tussen stimulerend enzo...
Ehhh, never mind, blame the weed :stoned:

Midway

Wijs gebruiker
ik gebruikte die term om het sarcasme wat aan te sterken :tongueout:

zo zei de politie het ook tegen mij, zo heel formeel

het gebruik van verdovende middelen op een openbare plaats in bijzijn van anderen met eventueel overlast voor andere mensen

wat neerkomt op een jointje roken in het park waar niemand last van had

st an

Bewuste gebruiker
Midway zei:
zit gij veel in petrol eigenlijk? ik ben daar vrij veel, zeker alst dnb is
jep, kkom er wel regelmatig, zijn de beste feesjes in antwerpen! Zeker als het electro/techno/dnb is.

L

Lid 3601

Gast
Ze spelen elke keer die films (voor zover ik weet toch) Barbarella is the best ever :grin: Nooit gedacht dat ik een film zou zien waar de zin "Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch is the password" zou tegenkomen. Er wordt een remake van gemaakt :tearsofjoy:

Goanaut

Bewuste gebruiker
Midway zei:
ik gebruikte die term om het sarcasme wat aan te sterken :tongueout:

zo zei de politie het ook tegen mij, zo heel formeel

het gebruik van verdovende middelen op een openbare plaats in bijzijn van anderen met eventueel overlast voor andere mensen

wat neerkomt op een jointje roken in het park waar niemand last van had

Haha doet me denken aan de keer dat ik een autoprogramma op tv zag, waar iemand z'n knipperlicht niet gebruikte toen 'ie op de snelweg van het linkerbaantje terug het rechterbaantje op ging. Hij dacht dat dat niet verplicht was. Zegt zo'n agent:
De clignoteur dient bij elke zijdelingse beweging, zowel links als rechts, gebruikt te worden.
Ik hou van correct Nederlands, maar dit kwam er toch wel wat té letterlijk-opgelezen-uit-wetboek-achtig uit.

Ik geef het een kleine kans, maar gaat er overigens niemand naar Leiden zaterdag? Tegenover het centraal station in de Leidsche Poort is er een Cosmic Combination psytrance / goa feest! Lekker dansen, ik ben er in ieder geval.

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Goanaut zei:
Psycho_Chrono zei:
ik ben een beginnend goa luisteraar (luister voornamelijk alleen maar metal jwt). Ik ken helaas maar 1 band (of noem je het DJ ?) en dat is Infected Mushroom. Van dat soort muziek word ik echt helemaal gek op de psychedelica. Kan iemand mij nog andere bands aanrader (die makkelijk te vinden zijn) die deze soort stijl hebben ?

Hallucinogen
Astrix
1200 mics
Astral projection

Die moeten wel te vinden zijn! Vooral hallucinogen is wel bekend. Geweldige muziek allemaal. =) (Probeer Hallucinogen - Space pussy 'ns te downloaden, echt een geniaal nummer).

Thanks :) heb er een aantal gedownload echt lekkere muziek idd :sunglasses:

Goanaut

Bewuste gebruiker
Astrix - Tweaky is ook echt helemaal te gek! Dat nummer vind ik heel representatief voor als ik een avond psytrance feest in 1 liedje moet samenvatten.. een lekker relaxte doch stevige opbouw, dan opeens wat psychedelic geluidjes en dan klapt het nummer snoeihard in om je daarna niet meer los te laten. :wink: Wel nog één rustig stukje tussendoor, maar al gauw gaat het liedje alweer in de hoogste psychedelische versnelling!

PsychedelicDreamzzz

Experimenterende gebruiker
FEESTJE DIT WEEKEND VAN FEMINA MANDRAGORA

------QUOTE"Beste Mensen,

Nu twee weken geleden bij een terugkeer van een weekendje in Frankrijk, zijn zes van onze vrienden en medewerkers van vzw UUFT betrokken geraakt in een zwaar ongeluk. Het ongeluk heeft een heel triestige wending gekregen, maar voor privacy redenen gaan we daar niet verder op in.
Wat we eigenlijk wilen vertellen is dat er nog mensen in het hospitaal zitten en daar nog een tijdje zullen moeten blijven.

Omwille van deze tragische feiten hebben we besloten om financiele steun te bieden aan deze mensen door deze benefiet te organiseren. Wij willen alle artiesten en medewerkers bedanken voor hun bereidwilligheid en hun inzet om deze actie te steunen voor onze vrienden." QUOTE-----

Smash THe Floor

AJJA
(Yab Yum // Peak Records// Spankydelic Agency, Swiss)

CLAW
(Noize Conspiracy, Cyprus)

DARK ECO
(Belgium)

DENNIS THE MANICE
(DevilsMinsRecords// Spankydelic Agency, Sweden)

SIENIS
(GIWA RECORDS, Sweden)

WHICKED HAYO
(Night Oracle Records// Spankydelic Agency, Belgium)

YAB YUM
(Peak Records// Spankydelic Agency, Swissss)

Chill Out
(Ambient//Jungle)

STORUNGSTELLE
(LIVE ACT, Belgium)

BOYSWITHOYS
(LIVE ACT, Belgium)

SNEEUW
(Belgium)

NOMAD
(Belgium)

DIATHRODA
(Belgium)

ELNA-TOR
(Belgium)

ambients// worldmusic
bio food shop
irish coffie
cocktailssss

Decoration

Paradox Deco
Jonassss
....

Visualssss:

Circuit VIII (Fullmoon Dvd, UK)

Entrence:

10 neuro

moet je mij mar effe pm voor stuure of je weg vinde :wink:

PsychedelicDreamzzz

Experimenterende gebruiker
Jeller zei:
matthijs zei:
Skazi is vet!
ja en nee

cd Animal en Storm= dark goa pionier en vet

al de rest is plat en commercieel

zelfde met astrix, astral projection en 1200 mics.. oudere werk is goed en nieuwe dingen minder

Astral Projection - Mahadeva :hearteyes:

kijk eens rond in de goatopics en psychedelica topics, daar vind je genoeg namen.. ik heb hier ook nog een paar sets gepost

amai heb je de nieuwe van infected al gehoort???
expand your horizon be openminded .... volledig me eens mar de mense van infected zijn nu toch wel een beetje te ver afgedwaalt
buite de paar platte full on plaate die op de cd staan vin je hier ook een paar rock en iets wat op rap moet lijken nummers
echt een KUT CD

de nieuwe narcosis aan de andere kant :openmouth: :openmouth: KNALLLLLEEEEUEE8UEUEUEH :smilingimp: :hearteyes:

matthijs

Badass junkie
PsychedelicDreamzzz zei:
Jeller zei:
matthijs zei:
Skazi is vet!
ja en nee

cd Animal en Storm= dark goa pionier en vet

al de rest is plat en commercieel

zelfde met astrix, astral projection en 1200 mics.. oudere werk is goed en nieuwe dingen minder

Astral Projection - Mahadeva :hearteyes:

kijk eens rond in de goatopics en psychedelica topics, daar vind je genoeg namen.. ik heb hier ook nog een paar sets gepost

amai heb je de nieuwe van infected al gehoort???
expand your horizon be openminded .... volledig me eens mar de mense van infected zijn nu toch wel een beetje te ver afgedwaalt
buite de paar platte full on plaate die op de cd staan vin je hier ook een paar rock en iets wat op rap moet lijken nummers
echt een KUT CD

de nieuwe narcosis aan de andere kant :openmouth: :openmouth: KNALLLLLEEEEUEE8UEUEUEH :smilingimp: :hearteyes:

Ja jezus... slechte CD hè :openmouth:

flashkop

Bewuste gebruiker
waha morge dikken andy c, dieje zal der zekers weer een goei lap opgeve :)
heb hier nog wat kristal liggen :xtc: en paar bolletjes, met een of ander vaag teken derop en de nodige sos voor de ?busrit? trug zal er ook zijn uiteraard vergeten we onze goeie ouwe cannaaabus ook niet e
:mrgreen:

L

Lid 3601

Gast
flashkop zei:
waha morge dikken andy c, dieje zal der zekers weer een goei lap opgeve :)
heb hier nog wat kristal liggen :xtc: en paar bolletjes, met een of ander vaag teken derop en de nodige sos voor de ?busrit? trug zal er ook zijn uiteraard vergeten we onze goeie ouwe cannaaabus ook niet e
:mrgreen:

Klinkt goed :grin: Ik zal er ook zijn, ik heb een gratis ticket! \o/

Dissonant

Bewuste gebruiker
Ik heb het te laat gezien :(

Anders zat ik daar nu ook

Morgen Monica electronica in Petrol, maar die twee eerste groepen sucken wel

Is er niets beter te doen op zaterdag?

Goanaut

Bewuste gebruiker
Feest op Ruigoord was gaaf afgelopen zaterdag! Ik zou eerst naar Leiden gaan maar dat ging niet door, maar achteraf denk ik dat Ruigoord sowieso beter was geweest. Het was in het begin wel net iets té druk om helemaal lekker te kunnen dansen.

Dissonant

Bewuste gebruiker
Als ik wat vrienden meekrijg kom ik ook

Midway zei:
vanavond Aphrodite in de Silo Leuven :wave:

Ha silo, ik heb daar legendarische verhalen over gehoord

Is dat nog steeds zo'n drugskeet met keiharde techno enzo?

Psykaholik

Wijs gebruiker
Dissonant zei:
Als ik wat vrienden meekrijg kom ik ook

Midway zei:
vanavond Aphrodite in de Silo Leuven :wave:

Ha silo, ik heb daar legendarische verhalen over gehoord

Is dat nog steeds zo'n drugskeet met keiharde techno enzo?
silo is beetje overdreven vind ik.
overal hangen van die grote strobos (zeer ellendig in een kleine zaal)
en 3 dagen later zijn uw oren nog altijd aan het tuuten zo hard staat die muziek

Mr.jiho

Wijs gebruiker
schranz, komde vanavond niet naar gent, goa feestje...?
hope to see you there!
(zelfde locatie als het vorige feestje waar we elkaar zijn tegengekomen)
:wink:

Dissonant

Bewuste gebruiker
Pfrt, niemand wilt mee naar petrol :(

Ik kon het natuurlijk ook niet aan veel mensen vragen, omdat ik er x wou nemen.

Ik heb eigenlijk veel te weinig vrienden die ook drugs nemen (of die het mogen weten)

Ellesdee

Badass junkie

st an

Bewuste gebruiker
Dissonant zei:
Pfrt, niemand wilt mee naar petrol :(

Ik kon het natuurlijk ook niet aan veel mensen vragen, omdat ik er x wou nemen.

Ik heb eigenlijk veel te weinig vrienden die ook drugs nemen (of die het mogen weten)
Ik vind het niet zo erg om x te pakken als ik met gewoon zatte vrienden ofzo ben. Ofwel merken ze het ni echt, ofwel vinden ze het ni erg. ^^

Bovenaan