Proxima
Badass junkie
Uhhhh, eerst dansen dan maar?Mag ook nie van pløp!
* drukt op escape knop en wordt zo het topic uit gelanceerd *
Uhhhh, eerst dansen dan maar?Mag ook nie van pløp!
Ik vind 20 man ook echt heul veul… hoeveel begeleiders waren daar dan bij? En hoe werden jullie voorbereid en “nabereid”?Ik ben een keer goed slecht gegaan op ayahuasca. Heb 11uur lang in een bad trip gezeten waarbij ik doodsangsten uitstond. Heb ook in mijn broek gepoept. Was toen 18 jaar oud. Heb hier een anderhalf jaar lang last van gehad. Had klachten zoals heel angstig wakker worden in zweet of flashbacks krijgen als ik een joint zat te roken. Dit was bij askawan in amsterdam. Pas een beetje op met dit middel. Omgeving waarin je tript maakt heel veel uit. Askawan was geen fijne plek om te trippen. Met 20 man in een tipi tent, met daarin een kampvuur waar wij om heen liggen op van die matjes.. niks voor mij. Ik moet vrij kunnen bewegen en gaan en staan wanneer ik wil. Zo ging ik na de eerste beker op de wc zitten, diarree.. maar deed dat te lang en moest weer terug naar de groep van de sjamaan. "Dood" ging ik pas na de tweede beker. Heb toen een hele nare trip gehad, waarbij ik mijn vingers eraf probeerde te bijten. Ik kreeg toen piepschuim in mijn mond gestopt.
Voorbereiding: vasten twee weken voor de trip, en nabereiding was er geloof ik nietIk vind 20 man ook echt heul veul… hoeveel begeleiders waren daar dan bij? En hoe werden jullie voorbereid en “nabereid”?
Ik ben een keer goed slecht gegaan op ayahuasca. Heb 11uur lang in een bad trip gezeten waarbij ik doodsangsten uitstond. Heb ook in mijn broek gepoept. Was toen 18 jaar oud. Heb hier een anderhalf jaar lang last van gehad. Had klachten zoals heel angstig wakker worden in zweet of flashbacks krijgen als ik een joint zat te roken. Dit was bij askawan in amsterdam. Pas een beetje op met dit middel. Omgeving waarin je tript maakt heel veel uit. Askawan was geen fijne plek om te trippen. Met 20 man in een tipi tent, met daarin een kampvuur waar wij om heen liggen op van die matjes.. niks voor mij. Ik moet vrij kunnen bewegen en gaan en staan wanneer ik wil. Zo ging ik na de eerste beker op de wc zitten, diarree.. maar deed dat te lang en moest weer terug naar de groep van de sjamaan. "Dood" ging ik pas na de tweede beker. Heb toen een hele nare trip gehad, waarbij ik mijn vingers eraf probeerde te bijten. Ik kreeg toen piepschuim in mijn mond gestopt.
Vandaag gebeld met een ex collega.
Net als mij PTSS.
Die heeft een paar weken terug een ceremonie bijgewoond en hij had er wel een positief effect aan over gehad.
Was wel 1 op 2 geloof ik dat hij zei. Mogelijk dat hier nog verschil in zit. Want hij zei wel dat de setting belangrijk is.
Ik ga het niet doen.
Heeft wel mijn interesse. Maar ik vind het te riskant.
Waar ben je bang voor?
ik weet eigenlijk niet zo goed waar je nu zit mbt hulp, maar: is het geen idee dit met je psych te bespreken? Zodat er ook écht goede nazorg en integratie mogelijk is?
Ah oke, lijkt me heel duidelijk dan en een verstandige keuze. Klinkt als een fijne begeleiding wel.Zij is heel open in hetgeen wat zij gebruikt maar alles wat tript wordt afgeraden.
Klinkt als een fijne begeleiding wel.
Zij is heel open in hetgeen wat zij gebruikt maar alles wat tript wordt afgeraden.