MetaalKonijn
Badass junkie
18 zal voor de meeste goa-lui ook wel onder 'jonge bengel' geschaard worden denk ik.
en ik niet te vergetenMr.jiho zei:ikuuuuuu!Qocaïne zei:Nog even over Psylence..
Wie gaan er allemaal heen?
der lopen tegenwoordig veel te veel -18 jarigen rond.MetaalKonijn zei:18 zal voor de meeste goa-lui ook wel onder 'jonge bengel' geschaard worden denk ik.
mja er loopt veel jong volk rond maar ik ga ook al van m'n -16jaar naar goa feestjes, dus ik kan niet zagen...Psykaholik zei:der lopen tegenwoordig veel te veel -18 jarigen rond.MetaalKonijn zei:18 zal voor de meeste goa-lui ook wel onder 'jonge bengel' geschaard worden denk ik.
zelfs veel - 16 jarigen.
17 of 18 da gaat nog vind ik maar onder de 16 heb je er niet veel verloren vind ik
Psykaholik zei:en ik niet te vergetenMr.jiho zei:ikuuuuuu!Qocaïne zei:Nog even over Psylence..
Wie gaan er allemaal heen?![]()
![]()
![]()
![]()
flashkop zei:Yuupz, de bedoeling van dit topic is dat jullie hier locaties zouden plaatsen van G°@'s of d'n'b feestjes...
HAppy partying

flashkop zei:wrm gaat ze je dan afschieten?
psylence was idd vet!Jeller zei:Psylence was echt de max!
kwas echt tevreden over mijn set

ik vond psylence echt niet goed.Jeller zei:Psylence was echt de max!
jawel!Psykaholik zei:ik vond psylence echt niet goed.Jeller zei:Psylence was echt de max!
vond alleen jeller zijn set goed, de rest vond ik maar zwak.
dus ben ook rap doorgegaan naar het outdoor feesje.
Psycho_Chrono zei:ik ben een beginnend goa luisteraar (luister voornamelijk alleen maar metal jwt). Ik ken helaas maar 1 band (of noem je het DJ ?) en dat is Infected Mushroom. Van dat soort muziek word ik echt helemaal gek op de psychedelica. Kan iemand mij nog andere bands aanrader (die makkelijk te vinden zijn) die deze soort stijl hebben ?
ja en neematthijs zei:Skazi is vet!
Midway zei:zie maar dat je geen verdovende middelen nuttigt![]()