GOA's en D'nBses

Psykaholik

Wijs gebruiker
MetaalKonijn zei:
18 zal voor de meeste goa-lui ook wel onder 'jonge bengel' geschaard worden denk ik.
der lopen tegenwoordig veel te veel -18 jarigen rond.
zelfs veel - 16 jarigen.
17 of 18 da gaat nog vind ik maar onder de 16 heb je er niet veel verloren vind ik

Mr.jiho

Wijs gebruiker
Psykaholik zei:
MetaalKonijn zei:
18 zal voor de meeste goa-lui ook wel onder 'jonge bengel' geschaard worden denk ik.
der lopen tegenwoordig veel te veel -18 jarigen rond.
zelfs veel - 16 jarigen.
17 of 18 da gaat nog vind ik maar onder de 16 heb je er niet veel verloren vind ik
mja er loopt veel jong volk rond maar ik ga ook al van m'n -16jaar naar goa feestjes, dus ik kan niet zagen...
is idd niet een ideale plek voor die leeftijd... :openmouth:

flashkop

Bewuste gebruiker
Ik ken een kerel die 16 is geworden en al een jaar naar de goa gaat, maar het is er zo ene waarvan je zou zeggen dat hij 18 is, hij is ook volledig mee op vlak van kennis en dergelijke en is helemaal niet kinderachtig...
Maar dat zijn uitzonderingen uiteraard...

Jeller

Badass junkie
mja ik ben ook beginnen gaan van 17, da gaat nog.. ma 15 is wel te jong om naar goa's uit te gaan, eigenlijk gewoon in het algemeen uitgaa, maja ik ging dan ook al uit dus kga ook nie zagen

matthijs

Badass junkie
Op je 16e naar Goa feesies is niet zo'n probleem. Als je op je 16e meedoet met de ouderen qua drugs is dit wel verkeerd.

PsychedelicDreamzzz

Experimenterende gebruiker
flashkop zei:
Yuupz, de bedoeling van dit topic is dat jullie hier locaties zouden plaatsen van G°@'s of d'n'b feestjes...
HAppy partying

GOOOOOWWWWWWWWAAAAAAAAAAAAA :hearteyes:

LIEFST ZO DUISTER MOGELIJK

ok locaties plaatse weet ek nog zo ni :wink:
maar op psychedelic.be staan wel de feestjes moet je gewoom pm stuure voor locatie :wave:

Ellesdee

Badass junkie
Zaterdag 31 Maart / Spiral Sessions // 22:00 // Entree 5,00

KriyaNa twee succesvolle edities pakt Rootz uit met het derde deel van de Spiral Sessions sage. Opnieuw een reeks underground trance deejays uit Nederland en België die de dansvloer in vervoering brengen. Rootz wordt weer een sprookjesdecor dankzij het Rotterdamse DecoDroom en de muziek wordt deze keer aangevuld met meesterlijke live-visuals door CampAttack.

De line-up bestaat uit Bart (Namaste / Earthdance, Amsterdam) - Back To Mars (foto) (Prog as a Frog, Centipede Amsterdam), Ramses (Madhatter, België) - Yucka vs Xebeche (Cosmic Combination, Leiden) - Up (Nexus / 4X4, Utrecht) - Fluofreax (PTA, Rotterdam), Kriya (Jungle Juice, Amsterdam) en Crystal DNA (Nazar, I am I, Amsterdam)

http://www.rootzleerdam.nl/rootz2006/

flashkop

Bewuste gebruiker
amaai, vanmorgen overal die sensation black gangers, niet normaal, daar is ook wat afgestoken :mrgreen:
Muziekodroom was chill btw

Goanaut

Bewuste gebruiker
flashkop zei:
wrm gaat ze je dan afschieten?

Ze is 17 en heeft nogal een strenge moeder blablabla.. ze mag niet vaak mee naar feesten, en ze vindt het niet leuk als ik wel ga. Uiteraard kan ze me zoiets niet verbieden, maar als ik al te vaak ga is dat voor haar niet leuk, dus hou ik me 'n beetje in. Als ik vrijgezel was geweest stond ik absoluut op Alien Vibes komende zondag.. maja ik wacht nog wel 3 of 4 weken ofzo, ga ik niet dood van.

Goanaut

Bewuste gebruiker
Dit lijkt me wel leuk om heen te gaan, iemand al eens op een feest geweest waar een van deze dj's draaide ofzo? Ik namelijk niet. =P

Cosmic Combination's ::confused:nuggy Druggles::

saturday, april 21, 2007
22:00 till 10:00

Dj's:

::Bor - Cosmic combination/Suntrip rec.071
::Haisu - 020
::Twistec - 0223
::Crystal DNA - 020
::Xebeche - Cosmic combination.071
::Yucka vs Cspr - Cosmic combination.071

Chill-out:
t.b.a.

Deco:
Cosmic Deconation

Leidse Poort - Schuttersveld, Leiden
Damage: 5-euro

Ellesdee

Badass junkie

Date
monday, april 30, 2007
Time
12.00-22.00

Line up

Dj's:
Yucka
FluofreaX
Xebeche
UP
PsycheTek
Ni Mooh

Deco
Deco-Droom & FluofreaX
Additional Info
4th time in Rotterdam center. Park between NS Hofplein and Schiekade.
Top soundsystem, chaishop, market, jugglers,food & drinks.
Great vibezzz !!!!

Damage
none
Homepage
http://www.goatrancerotterdam.nl/

Jeller

Badass junkie
27/07/07 - 30/07/07...A coorporation between the two Belgian organisations F.U.B.A.R. and Dark Massacre...

!Fubarized Massacre!

PREPARE FOR THIS GREAT EXPIERIENCE

-Live-

eniChkin
(import exploit records/skitzophrenik lifeform records/RUS)
Audiophatik
(devil's mind records/psybertribe records/MEX)
Syntrax
(hypnotica records/trishula records/ISR)
Frantic Noise
(dark prisma records/ARG)
Megalopsy
(dark prisma records/trishula records/ARG)

Yata-Garasu
Pzyko vs Terrorform
Melorix
Creatcher vs Dead Kenny
Dark Eco
LA-crew
ECO Warrior
Phazur
...

-Dj's-

Talos
(hypnotica records/SWE)
Pacifist
(hypnotica records/SWE)

Yata-Garasu
Makkura
Psykick
Baby Tjoeprose
El Druidos
Narcosmix
Keppuku
Preatox
Amyian
Azidax
Wizard of Noss
LA-crew
Acetic
...

-Chill-

eniChkin
(acidsamovar records/RUS)

Ephedra
Stryder
Creatcher
MXM
Unknown
Monorf & Circumflex
Mankment
Zeck
Öeto
K-OS
MadeInRealTime vs Psykick
Yata-Garasu
Preatox
...

!!There will be a camping area and a nice chillout!!

More info coming soon!

allemaal komen hé :wave:

Jeller

Badass junkie
27 tot 30 juli en ik ben ook van de partij, dus voor degene die er niet waren op psylence, jullie krijgen nog een kans :wink:

en prijs.lokatie weet ik nog nie, maar i khoudt jullie op de hoogte

Psykaholik

Wijs gebruiker
Jeller zei:
Psylence was echt de max!
kwas echt tevreden over mijn set
ik vond psylence echt niet goed.
vond alleen jeller zijn set goed, de rest vond ik maar zwak.
dus ben ook rap doorgegaan naar het outdoor feesje.

Goanaut

Bewuste gebruiker
Jep ik ga naar Snuggy Druggles in Leiden volgende week zaterdag (21 april), toevallig nog mensen die willen gaan? Cosmic Combination party voor 5 euro.

Jeller

Badass junkie
Psykaholik zei:
Jeller zei:
Psylence was echt de max!
kwas echt tevreden over mijn set
ik vond psylence echt niet goed.
vond alleen jeller zijn set goed, de rest vond ik maar zwak.
dus ben ook rap doorgegaan naar het outdoor feesje.
jawel!

zo lekker diepe muziek, perfecte balans van snelheid, psychedelica en zo

trouwens schranzz, heb je dat filmpje al ergens geupload? ik wil het wel eens zien

Anne

Belezen gebruiker
bena een jaar goa-gaand
pas op men 17 jaar begonnen met hiernaartoe te gaan, wat eilek best goed is =D
ik hou gwn van alles, de sfeer de mensen de muziek
de drugs ook wel ja

Goanaut

Bewuste gebruiker
Juist! Op goa feesten hangt altijd zo'n enorme positieve gloed van energie. Echt fijne feestjes altijd.

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
ik ben een beginnend goa luisteraar (luister voornamelijk alleen maar metal jwt). Ik ken helaas maar 1 band (of noem je het DJ ?) en dat is Infected Mushroom. Van dat soort muziek word ik echt helemaal gek op de psychedelica. Kan iemand mij nog andere bands aanrader (die makkelijk te vinden zijn) die deze soort stijl hebben ?

Goanaut

Bewuste gebruiker
Psycho_Chrono zei:
ik ben een beginnend goa luisteraar (luister voornamelijk alleen maar metal jwt). Ik ken helaas maar 1 band (of noem je het DJ ?) en dat is Infected Mushroom. Van dat soort muziek word ik echt helemaal gek op de psychedelica. Kan iemand mij nog andere bands aanrader (die makkelijk te vinden zijn) die deze soort stijl hebben ?

Hallucinogen
Astrix
1200 mics
Astral projection

Die moeten wel te vinden zijn! Vooral hallucinogen is wel bekend. Geweldige muziek allemaal. =) (Probeer Hallucinogen - Space pussy 'ns te downloaden, echt een geniaal nummer).

Jeller

Badass junkie
matthijs zei:
Skazi is vet!
ja en nee

cd Animal en Storm= dark goa pionier en vet

al de rest is plat en commercieel

zelfde met astrix, astral projection en 1200 mics.. oudere werk is goed en nieuwe dingen minder

Astral Projection - Mahadeva :hearteyes:

kijk eens rond in de goatopics en psychedelica topics, daar vind je genoeg namen.. ik heb hier ook nog een paar sets gepost

L

Lid 3601

Gast
Midway zei:
zie maar dat je geen verdovende middelen nuttigt :angry:

Slechte ervaring? ^^

Voor mij alleen maar stimulerende middelen op feestjes. Alcohol doet wel meestal de job, maar verandering van spijs doet eten, nietwaar :P

Bovenaan