GHB probleem!

°•LM

Newbie
Oké, ik ben zelf niet zo'n fan van diazepam.. Dit omdat ik niet vind dat dit het juiste middel is om met deze ellende om te gaan.
Omdat het ook nog eens gevaarlijk kan zijn.
Je hebt natuurlijk door de ghb last van meerdere problemen,
1 is de lichamelijke klachten zoals pijn, bloeddruk, hartslag enz.
2 is de geestelijke klachten zoals stress, hallucinaties, nachtmerries enz.
3 zijn de klachten omtrent het slapen, niet kunnen slapen, heel onrustig slapen, vaak wakker worden enz.
4 komt er ook nog bij dat de verslaving en drang ook nog mee speelt

Biebke

Newbie
@lalaliesss
Hoe kun je zomaar adviseren dat hij meteen Phenibut moet bestellen, dat kan hartstikke link wezen... ik denk dat zijn arts heus wel weet wat hij zegt en doet.

Sterkte Raver, ik hoop dat het iets gelukt is met wat slaap. Gelukkig is deze week bijna om. Aftellen tot maandag

Raver

Badass junkie
Ik ben rond 05 : 00 weer een beetje wakker geworden. Wat er tussen half 3 en 05:00 gebeurd is ik heb geen idee. Waarschijnlijk heb ik toch een beetje geslapen.
Ik ben wel volledig uit m'n balans geraakt, ik was enorm aan het shaken toen ik weer 'bij' kwam vanochtend.
Dus heb maar 6 of 7ml genomen om enigsinds weer een beetje rustig te worden.

Phenibut ga ik me niet aan wagen. Daar is het hele slaapprobleem mee begonnen de afgelopen week.

Ik ga helemaal kapot maar ik moet het echt volhouden tot maandag. Deze dagen gaan 1 lange sleur zijn van angst paniek en weinig slaap.

Biebke

Newbie
Dit ook zéker aan je arts voorleggen straks. Wat een ellende hou je taai, ik hoop dat hij een tussen oplossing voor je heeft. Dit lijkt me het zwaarste wat er is

Raver

Badass junkie
Meer dan een recepje diazepam kan hij ook niet doen.
Ik ben in ieder doodop. Zo vermoeid, hoe ga ik dit in godsnaam volhouden?

Raver

Badass junkie
Vanmiddag om half 4 een afspraak met m'n verslavingsarts. Ben benieuwd.

De angst die ik voel is echt niet te begrijven.

Laatst bewerkt:

Sprokkie

Bewuste gebruiker
Vanmiddag om half 4 een afspraak met m'n verslavingsarts. Ben benieuwd.

De angst die ik voel is echt niet te begrijven.
Hoop dat het je goed doet. Probeer alles zo goed mogelijk te beschrijven en vertel alles zodat hij ook een goed beeld heeft.
Houd je taai, de hulp gaat nu op gang komen !

@lalaliesss
Hoe kun je zomaar adviseren dat hij meteen Phenibut moet bestellen, dat kan hartstikke link wezen...
Lijkt mij ook zeker geen strak plan...

Raver

Badass junkie
Net een heel fijn en verhelderend gesprek gehad bij m'n verslavingsarts. Na een hele dag van paniekaanvallen ben ik eindelijk een beetje tot rust gekomen.

Heb voor de nacht 10mg diazepam gekregen, maar ik ben zo extreem moe en raar van m'n vermoeidheid dat die 10mg niet eens nodig is. Ga hem wel gewoon nemen.

Als tip meegkregen dat als ik last krijg van angst dat ik juist dingen moet gaan ondernemen. Ik deed eigenlijk niks anders dan alleen op de bank of in me bed proberen te slapen in de paniek. Geloof me dan maak je jezelf helemaal GEK.

Voor vanavond ben ik alsnog wel een beetje bang dat ik weer niet kan slapen maar ik ga gewoon lekker liggen en we zien het wel.

Raver.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Fijn dat je een goed gesprek met de verslavingsarts hebt gehad Raver. Afleiding kan inderdaad helpen bij paniek. Heeft hij ook specifieke tips gegeven voor wat voor bezigheden je dan zoal kan gaan doen? Hoop dat je goed slaapt vanavond. Maandag komt snel dichterbij!

Raver

Badass junkie
Een stukje wandelen of fietsen raadde hij aan.

Ik voel me nu in ieder geval weer zeer rusteloos. 5mg diazepam genomen.

Sprokkie

Bewuste gebruiker
Net een heel fijn en verhelderend gesprek gehad bij m'n verslavingsarts. Na een hele dag van paniekaanvallen ben ik eindelijk een beetje tot rust gekomen.

Heb voor de nacht 10mg diazepam gekregen, maar ik ben zo extreem moe en raar van m'n vermoeidheid dat die 10mg niet eens nodig is. Ga hem wel gewoon nemen.

Als tip meegkregen dat als ik last krijg van angst dat ik juist dingen moet gaan ondernemen. Ik deed eigenlijk niks anders dan alleen op de bank of in me bed proberen te slapen in de paniek. Geloof me dan maak je jezelf helemaal GEK.

Voor vanavond ben ik alsnog wel een beetje bang dat ik weer niet kan slapen maar ik ga gewoon lekker liggen en we zien het wel.

Raver.
Heel fijn om te horen dat je een goed gesprek hebt gehad !
En fijn dat je wat medicatie hebt gekregen om de nacht door te komen.

Als ik het vragen mag: Wat heeft hij gezegd over het gebruik ? Doorgaan of afbouwen voor je Detox ?

Je hebt de eerste stappen al gemaakt de goede kant op . Hoop dat je dat ook zo voelt en gaat merken.

Raver

Badass junkie
Hele nacht super geslapen!

Ik zal wat minder gaan updaten omdat ik merk dat m'n telefoon extreem veel onrust en prikkels geeft. M'n zus had de wekkers voor me gezet waardoor ik zelf niet op m'n telefoon hoef.

Tuurlijk mag je dat vragen sprokkie.
Ik moet niks meer met m'n dosissen nu gaan doen. Ik moet stabiel blijven tot de detox, heeft geen zin om zelf nog te gaan kutten.
De 10mg diazepam heeft wonderen gedaan voor de nacht en voel me stukken beter!

Raver.

Sprokkie

Bewuste gebruiker
Hele nacht super geslapen!

Ik zal wat minder gaan updaten omdat ik merk dat m'n telefoon extreem veel onrust en prikkels geeft. M'n zus had de wekkers voor me gezet waardoor ik zelf niet op m'n telefoon hoef.

Tuurlijk mag je dat vragen sprokkie.
Ik moet niks meer met m'n dosissen nu gaan doen. Ik moet stabiel blijven tot de detox, heeft geen zin om zelf nog te gaan kutten.
De 10mg diazepam heeft wonderen gedaan voor de nacht en voel me stukken beter!

Raver.
Fijn te lezen dat je super hebt geslapen ! En goed dat je je beter voelt.
Nogmaals goed en verstandig dat je met de arts erover hebt gepraat en hij je een advies heeft kunnen geven over je dosissen. Nu weet je hoe je naar je detox kan toewerken.
Keep up the good work :)

°•LM

Newbie
Hoop dat het je goed doet. Probeer alles zo goed mogelijk te beschrijven en vertel alles zodat hij ook een goed beeld heeft.
Houd je taai, de hulp gaat nu op gang komen !

Lijkt mij ook zeker geen strak plan...

@Biebke & @Sprokkie
Het gaat om goeie dosering, ik las later terug uit de berichten dat ie 1x 3 gram phenibut had ingenomen, en op een later moment 5 gram phenibut in nam.. Nee kijk als je dat doet in combinatie met de g is het inderdaad gevaarlijk..

Ik had het over 2 capsules zodat ie eventueel beter kan slapen. Ik zelf heb capsule maat 1. Als ik die helemaal vol krijg zou er per capsule 400 mg inzitten. 2 capsules komt dan dus neer op 0.8 gram. Dat is wat anders dan 3 of 4 gram..

Raver

Badass junkie
Thanks lalalieesss

Phenibut is een zeer verslavend middel. Het heeft hij in ieder geval volledig uit balans gebracht de afgelopen dagen. Ik zou ermee oppassen en zeker niet elke dag gebruiken.

Voor de rest heb ik vanacht ook weer wat uurtjes slaap gehad. 10mg diazepam maakte me behoorlijk vaag alleen, wellicht vanavond 5mg proberen.
Ik heb een soort angst ontwikkelt tegen het slapen, bang dat ik niet kan slapen waardoor ik mezelf een soort wakker hou.
Wat wel helpt is dat ik me telefoon niet bij me hou als ik ga slapen. Die laat in beneden zodat ik niet op me telefoon ga zitten snachts. Dan slaap je al helemaal niet.

Vandaag in ieder geval me dag weer redelijk vol gepland. Voor je het weet is het alweer zaterdag en dan is de maandag nog maar eventjes.
Het lijkt net alsof ik op vakantie ga zo erg verlang ik ernaar om weer ghb vrij te zijn.
Wat een KLOTE middel is het als je er aan verslaafd bent.

Raver

Raver

Badass junkie
Behoorlijk vaag in m'n hoofd sinds gister avond. Niet echt helder ofzo, best logisch als je elke dag 60ml ghb tot je neemt.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Behoorlijk vaag in m'n hoofd sinds gister avond. Niet echt helder ofzo, best logisch als je elke dag 60ml ghb tot je neemt.

Plus diazepam dat ook wel lang door werkt. Sterkte. Nog het weekend overbruggen en maandag start.

Laatst bewerkt:

Raver

Badass junkie
Weer een nacht met slaap achter de rug.
Ik was een avondje in de stad gaan lopen met een vriend dus was al flink gaar aan het einde van de avond. 5mg diazepam was wel genoeg.
Ik dose inmiddels al meer dan een week strikt elke 2 uur en heb bijna nooit last van ontwenning. Ook snachts wordt ik vaak wakker 2 of 3 minuutjes voor m'n wekker gaat.

Overmorgen gaan we naar de detox! De weg naar herstel, dan raak ik dit goedje nooit meer aan.

En idd voorganger;
GHB + Diazepam maakt ook raar in het hoofd. Lastig je gedachten dan ergens bij te houden, was gister kleding gaan halen maar kon echt geen keuze maken. Me gedachten erbij houden al helemaal niet.

Sprokkie

Bewuste gebruiker
Weer een nacht met slaap achter de rug.
Ik was een avondje in de stad gaan lopen met een vriend dus was al flink gaar aan het einde van de avond. 5mg diazepam was wel genoeg.
Ik dose inmiddels al meer dan een week strikt elke 2 uur en heb bijna nooit last van ontwenning. Ook snachts wordt ik vaak wakker 2 of 3 minuutjes voor m'n wekker gaat.

Overmorgen gaan we naar de detox! De weg naar herstel, dan raak ik dit goedje nooit meer aan.

En idd voorganger;
GHB + Diazepam maakt ook raar in het hoofd. Lastig je gedachten dan ergens bij te houden, was gister kleding gaan halen maar kon echt geen keuze maken. Me gedachten erbij houden al helemaal niet.
Nog maar 1 dagje Raver, je bent er bijna!
Houd vol en het gaat al de betere kant op.

Raver

Badass junkie
Ja ik ben er bijna! Woensdag had ik zo'n extreem slechte dag na 2 dagen geen slaap.
Ik wist toen niet hoe ik het vol ging houden, en morgen is het al zover. Ben er wel heel zenuwachtig.

Vanacht weer goed geslapen, na 5mg diazepam.
Was alleen vergeten m'n wekkers aan te zetten dus werd pas na 3u wakker met flinke ontwenning. Daardoor 1 keer 3 uur tussen me dosissen gehouden, waardoor ik vanochtend 6ml moest pakken om rustig te worden.
Stabiliteit is alles!

Laatst bewerkt:

Biebke

Newbie
Nog een dag te gaan, en na morgen gaat het alleenmaar nog beter! Ik geloof ik kan mij niet herhinneren dat ik zo blij ben dat het maandag is :wink: Maar in jou geval natuurlijk wel!

Moet je nog eigen g meenemen morgen naar de detox? Ik zelf zou alles wat overblijft na morgenochtend de deur uit doen. Op naar een g -vrij leven! Verder onwijs knap hoe je je erdoorheen hebt geworsteld.

Raver

Badass junkie
Nog een dag te gaan, en na morgen gaat het alleenmaar nog beter! Ik geloof ik kan mij niet herhinneren dat ik zo blij ben dat het maandag is :wink: Maar in jou geval natuurlijk wel!

Moet je nog eigen g meenemen morgen naar de detox? Ik zelf zou alles wat overblijft na morgenochtend de deur uit doen. Op naar een g -vrij leven! Verder onwijs knap hoe je je erdoorheen hebt geworsteld.

Thanks!

Ik moet alles morgen meenemen naar de detox ja.

Raver

Badass junkie
Vanavond behoorlijk het randje opgezocht.

Onder het mom van 'laatste keer' naar 6ml per anderhalf uur gegaan.
Resultaat, bijna out gegaan aan tafel bij m'n ouders en zeer raar gedrag op social media. Het is echt tijd ermee te stoppen. Nog eventjes.

Sprokkie

Bewuste gebruiker
Vanavond behoorlijk het randje opgezocht.

Onder het mom van 'laatste keer' naar 6ml per anderhalf uur gegaan.
Resultaat, bijna out gegaan aan tafel bij m'n ouders en zeer raar gedrag op social media. Het is echt tijd ermee te stoppen. Nog eventjes.
Nu gaat het wel weer goed ? Goed dat je dat beseft.
Nog maar 1 nachtje Raver !

Raver

Badass junkie
Het gaat nu weer prima.

Doordat ik gister zo achterlijk ging doseren is m'n nacht ook niet echt stabiel verlopen. Door al me wekkers geslapen dus telkens wakker van ontwenning en dan weer 6 of 7ml moeten pakken om rustig te worden.

Ben nu wel echt klaarwakker van de spanning voor de detox straks. Wat moet ik verwachten? Hoop in ieder geval niet dat ik onwijs last krijg van ontwenning. Het is de bedoeling dat je overdag op de afdeling blijft en niet op je kamer gaat zitten.
Maar ik wordt altijd zo akelig mensenschuw van ontwenning.
Durf echt niemand onder ogen te komen dan, zo onzeker, zo angstig.

Ik ga jullie zeker op de hoogte houden van het afbouw proces!

Raver.

Raver

Badass junkie
Net gesprekken gehad met de verpleegkundigen en arts.

Ik wordt ingesteld op 10ml farmaceutische GHB 150mg/ml, wat dus 1500mg totaal is.

Als je ervan uit gaat mijn straat GHB 400mg per ml is komt dat zo'n 500mg lager uit dan gewend.
Ben echt benieuwd hoe ik me ga voelen. Wordt in ieder geval flink goed onder toezicht gehouden. Ik krijg geen benzo's als het goed is.

Raver

Badass junkie
Ga om 13 00 mijn eerste dosis krijgen.
Toch zo'n 3.5u na m'n laatst zelfingenomen dosis.

Maar het is allemaal nog prima vol te houden. Alles komt wat harder binnen en merk dat m'n lichaam verstijft. Maar nog niet dat verschrikkelijke trillen en die verwardheid. Ben benieuwd hoe ik ga reageren op de dosis van zometeen.

Raver.

Raver

Badass junkie
Uiteindelijk pas om 14 : 30 m'n eerste dosis gehad. Geen idee waarom ze het zo lang uitstellen maar je moet dus blijkbaar eerst in ontwenning zitten.

De 10ml die ze me gaven was dus bij lange na niet genoeg, bloeddruk veel te hoog en kon niet stoppen met trillen. Meteen m'n dosis verhoogd naar 15ml en dat krijg ik nu dus gewoon elke 2 uur.

Na de extra 5ml heb ik wel veel minder last van ontwenning gelukkig. Bloeddruk is ook goed. Maar echt prettig is het nog steeds niet kan ik jullie vertellen.

Raver.

Raver

Badass junkie
Net m'n dosis gekregen meteen 15ml en heb geen last van ontwenning meer.

Dit waren even een paar akelige uurtjes.
Trillen/beven
Paniek
Angst
Spierpijn
Vaak plassen
Lichte hallicunaties.

Raver

Badass junkie
Momenteel opgehoogd naar 18ml.

Bloeddruk was nog steeds niet goed en trillen bleef ook maar aanhouden.

Raver

Badass junkie
Opzich wel een prima nacht gehad. Was er eigenlijk bang voor dat ik helemaal niet zou kunnen slapen.

Vandaag blijf ik stabiel op 18ml en morgen begint het afbouwen. Pas na de dosis van 18ml om 21:00 vertoonde ik helemaal geen ontwenning meer.

Raver

Badass junkie
Voor de geintresseerde;

Vandaag al de hele dag op 18ml, het effect van Xyrem is opzich wel prettig. De sterkte is 150mg/ml dus ik krijg elke 2 uur 2700mg GHB.

Morgen ga ik 2ml naar beneden dus dan ga ik naar de 2400mg per 2 uur. Ik kan zo nodig 10mg diazepam ophalen als het echt niet gaat.

Wat ik nu merk van ontwenning is zweethandjes een kwartier voor m'n dosis en me huid is heel gevoelig. Tintelingen en alles kietelt.

Tot dus ver weer m'n update.

Bovenaan