Flugeltje zei:Als je het beest wil uithangen moet je vooral voor deze combi gaan.
Gebruik het niet waar er bekende en familie rond loopt die het niet mogen weten
duck zei:Er is niets beter dan deze combinatie, echt heerlijk. Je kan blijve gaan en je voelt je super lekker. Je voelt je geen moment slecht want dan pak je een potje bij
Grtz
Dat is waar, tot je stopt. Je afkick, je come down, je vermoeidheid, je mentale gesteldheid een paar dagen laten. Maar je hebt gelijk, voor een nacht of een weekend door te doen, heerlijke combi

Bertuz zei:Ideale combi........ alleen wel gevaarlijk ideaal ghehe
Upper en downer geeft een heerlijk gevoel in dit geval.... wakker blijven van de pep en relaxet zijn van de GHB hmmmm heerlijk...... jammie jammie ghehe
Pep en XTC is iets heel anders. Toch lijkt het met sommige dingen een beetje op elkaar..dikkiedik zei:ben nog niet zo ervaren maar is pep het zelfde als xtc of is dat wat anders?![]()
![]()
Heb je pep en xtc samen gebruikt?Needle zei:Hele dagen aan het gamen geweest met deze combi, was fijn om te doen, maar t sloopt je wel... Na zo'n weekend behoorlijk aan de latten!

Ook regelmatig, maar dat is niet waar ik het nu over heb... heb wel eens als ik te lang en te zwaar aan de GHB ben geweest dat ik op mijn werk (vrij zware lichamelijke arbeid) dat ik zweet als een otter... Ben wel eens gevraagd door een collega of ik me wel goed voelde omdat ik zo ontzettend aan het zweten wasdikkiedik zei:Heb je pep en xtc samen gebruikt?Needle zei:Hele dagen aan het gamen geweest met deze combi, was fijn om te doen, maar t sloopt je wel... Na zo'n weekend behoorlijk aan de latten!![]()
Hahahahaha.Flugeltje zei:Als je het beest wil uithangen moet je vooral voor deze combi gaan.
Gebruik het niet waar er bekende en familie rond loopt die het niet mogen weten