ghb is kut.

Vant-Hoekie

Experimenterende gebruiker
De echte waarde van ghb ervaar je pas alsje er wat meer ervaring mee hebt.
Maar zover moet niemand het laten komen. ghb is de meest geestelijk en meest lichamelijk verslavende drugs die er is.
Met ghb is het leven echt beter echt mooier. met de juiste dosis ghb in het bloed Functioneert een mens gewoon en heel veel situaties beter. Daarom kanje beter maar voor de eerste keer te veel nemen en nokkie gaan en verder je een plaat voor de kop zetten. want omdat het zo belachelijk verslavend is zulje er uiteindelijk aan kapot gaan.

Paperplane.

Wijs gebruiker
Vant-Hoekie zei:
Maar zover moet niemand het laten komen. ghb is de meest geestelijk en meest lichamelijk verslavende drugs die er is.
Met ghb is het leven echt beter echt mooier. met de juiste dosis ghb in het bloed Functioneert een mens gewoon en heel veel situaties beter. Daarom kanje beter maar voor de eerste keer te veel nemen en nokkie gaan en verder je een plaat voor de kop zetten. want omdat het zo belachelijk verslavend is zulje er uiteindelijk aan kapot gaan.

Wat een onzin zeg. Dat zeiden ze ook over wiet vroeger.
En waar haal je dit vandaan?

Vant-Hoekie

uit me eigen ervaringen. maar ik was toevallig weer na een week aan de g gezeten te hebben gestopt dus was behoorlijk depressief en paranoia.

Prapor

Newbie
Bij mijn eerste gebruik, moestte ik paar uurkes kotsen. Bij mijn tweede gebruik, stond ik op het punt om naar een ambulance te bellen (toen was mijn fout: er was speed en alcohol erbij). Na twee pogingen, ken ik nog altijd geen genoot van GHB. Te subtiel/// en toch ben ik aan denken om zelf te maken

Paperplane.

Wijs gebruiker
Als je je ideale dosis hebt gevonden, en het niet te vaak doet(3-4x per maand max.), vind ik het heerlijk. op een lege maag is het als alcohol, maar dan met veel euforie, en veel socialer. Andere downers inderdaad vermijden. Ook heerlijk als je over je mdma piek heen bent, dan wat ghb te droppen :hearteyes:

trippelh

Bewuste gebruiker
Ik gebruik nu ook een klein poosje ghb en ik vind het een aardige drugs .
Ik proef er niks van als ik het in tomatensap gooi (aanrader)
Ik doseer netjes via een spuitje (apotheek kopen)
En ik word er praterig van alleen het top punt van geil heb ik nog net niet want wordt er ook moe van.

Gebruik het verstandig en niet te vaak en je hebt een goeie tijd eraan

lovelovelove

laatst voor het eerst gedaan maar wel xtc erbij gegooid dus voelde meer de xtc space, pas op het laatst merkte ik alleen de ghb, conclusie: kleuterig word ik ervan, lacherig en een beetje handtastelijk op de lieve manier hoor dus handje over rug wrijven enz. al met al vond ik het leuk om mee te maken. voor herhaling vatbaar? ja, maar echt alleen op een after party met fijne mensen.

ghbeest

Newbie
ben zelf 3 jaar verslaafd geweest en dat is wel kut, maar dat is niet de schuld van de ghb, het blijft mooi spul als je er maar mee om kunt gaan :mrgreen:

Grappig dat dit gesprek wordt geopend met 'GHB is kut'.

Enerzijds begrijp ik deze bewering omdat het toch wel verslavend is en mensen kapot kan maken. Bij fout gebruik kan het echt goed mislopen, ook bij mijzelf was het soms op het randje en ik heb een vriend van mij out zien gaan door dat spul.

Dat is echter alleen bij fout gebruik.

Eigenlijk is het hartstikke mooi spul, vooral voor degenen die normaliter verlegen zijn en hun sociale skills willen verbeteren (in mijn geval heeft GHB iig een erggg positieve invloed gehad op dat gebied)

Ik denk inderdaad dat, als je het op een goede manier gebruikt, je grenzen opzoekt (ook ik ben wel eens knetter vd kaart in slaap gevallen, ik had een keer dat ik staand stond te slapen voor het podium =)) en je er uiteindelijk goed mee om kan gaan, het heel fijn spul kan zijn.

Je angsten verdwijnen op het moment van gebruik en je krijgt er meer zelfvertrouwen door - wat daarna doorwerkt op het gewone dagelijkse leven, zonder GHB.

Gr!

lijpeloui

Newbie
Wou dat ik daar nooit mee begonnen was!
In het begin is het leuk, maar het kan al heel snel te serieus worden.
Heb veel gezien en ben veel verloren door potte. Maar toch is het nog steeds "normaal" in mijn dagelijks leven. En ik ken mensen die er ver voor gaan.
Begin er niet aan!! Doe je het wel, doe het dan nooit lang achter elkaar. En dat is lastig want in het begin wordt je er zo vrolijk en sociaal van, maar er komt een punt dat als je niks heb je ook niks waard ben.

Mensen die het niet lang doen zijn het natuurlijk niet met me eens, maar da kom vanzelf wel! Bij mij duurde da 3 of 4 jaar. Ondertussen ist weer 3 jaar en hoop ellende verder!

Er zijn mensen die ermee overweg kunnen, maar die zijn zeldzaam!
Kijk ermee uit, die zooi sluipt erin voordat je het door heb!
Beter begin je er niet mee!!

Maaaaar je moet het lekker zelf weten!

Ps: mensen zoals ik hebben een hekel aan GHB, haat t spul!!

lijpeloui

Newbie
Vant-Hoekie zei:

Ik heb ooit geprobeerd op partyflock mensen te waarschuwen maar daar is iedereen zo naief, ze willen het gewoon niet geloven! Ik ben ooit zwaar te ver gegaan. Een maatje van mij is vorige week voor de 11e x opgenomen!

Extrm-Bzar

Belezen gebruiker
Blij dat ik er al dik 1,5 -2 jaar vanaf ben totaal geen behoefte meer aan ! :rock:

Maar als het je bevalt zie je echt totaal geen gevaar ! tot dat je het merkt en 24/7 eraan zit. :beer:

Maar na een week gestopt te zijn (na 3x afkicken)heb ik misschien een paar x getwijfeld nog eens wat te maken... voor zover ik me herinner

Dus ghb kut ja en nee voor mij wel? ik vraag me af of het me zou lukken om het matig te gebruiken een gtje in het weekend ipv bier.. i am Too pusss :P

Carlos123 zei:
Uberhaupt begint drugs pas kut te worden als jij de drugs niet meer gebruikt maar de drugs jou gebruikt. :wink:

Knap hoe je dit zo wijs kan zeggen en in een ander topic eigenlijk toegeeft een GHB verslaving te hebben...

Bovenaan