ghb is kut.

pascal828

Badass junkie
GHB leek mij eerst ook niets aan. Ik had me er niet in verdiept, en ging echt uit naar gewoon een alcohol roes. (Ik drink geen alcohol, vandaar)
Maar ik hoor dat GHB wel meer dan dat doet, dat maakt het wat meer interessanter.
En ik kreeg laatst 8ml van een vriend, die ga ik binnenkort dan maar eens uitproberen.

Dica

Newbie
WappieWappie zei:
Leg eens uit Dica..
Nou, ik vind GHB de stomste drugs ooit, omdat.. ik het totaal niet kan doseren, 1a 2 dopjes Dan voel ik er niks tot weinig van, en als ik dan aan de 3/4 dopjes zit werd ik Kotsmisselijk, Mischien een zwakke maag, maar GHB niks voor mij, en t effect n Beetje Scheel rondlopen met n halve Boner in je broek. hehe .. No Thank u .

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Chris Pontius zei:
Dica zei:
Nou, ik vind GHB de stomste drugs ooit, omdat.. ik het totaal niet kan doseren
GHB de stomste drugs omdat jij niet kan doseren. Mooi gezegd :grin:
Hij is wel eerlijk!

Chris Pontius zei:
Andrew zei:
Sowieso een beetje dik.
Vet ook. Ik heb wel eens wat gemorst en vrijwel gelijk vergeten. Een paar weken later kwam ik het weer tegen. Het verkeerde nog steeds in dezelfde toestand als toen ik het liet vallen. Even vloeibaar and stuff.

Wackie

Belezen gebruiker
Dica zei:
WappieWappie zei:
Leg eens uit Dica..
Nou, ik vind GHB de stomste drugs ooit, omdat.. ik het totaal niet kan doseren, 1a 2 dopjes Dan voel ik er niks tot weinig van, en als ik dan aan de 3/4 dopjes zit werd ik Kotsmisselijk, Mischien een zwakke maag, maar GHB niks voor mij, en t effect n Beetje Scheel rondlopen met n halve Boner in je broek. hehe .. No Thank u .

Houd er rekening mee dat als je het nog ooit nog een keer probeert met andere GHB, dat je nu 80% water hebt gehad. 1 dopje = ga ik (82kg) van knock out. Of misschien niet eens water, maar iets anders, iets waar je van moet kotsen :)

W.F.L.

Badass junkie
Atropa zei:
G geeft sprankelende schoonheid, intellecte creativiteit en glijdende magische seks voor degene die meten, en het straft de gulzigen door ze zwak te maken daar waar ze denken sterk te zijn.

Hij kan het toch zo mooi zeggen :beer:

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Dica zei:
WappieWappie zei:
Leg eens uit Dica..

Daarom moet je ook spuitjes gebruiken, kun je veel beter mee doseren. En dan bedoel ik dus van die spuitjes die je ook kunt gebruiken om bv een zieke hamster bij te voeren die niet goed kan eten :grin:

Ik vind GHB niet kut. Maar ik vind het ook niet de leukste drug. Het kan heel leuk zijn, het kan ook heel slecht vallen. Ik vind het vooral heel smerig.

W.F.L.

Badass junkie
Van smaak? :P

En ja, spuitje en het komt allemaal goed. Nog nooit fout gegaan op die shit, hoogstens dat het effect me wat teveel werd maar dat moest ik dan gewoon uitzitten terwijl ik me net iets té chill voelde.. :P

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
GHB is ontzettend vies van smaak, dat komt deels ook door mijn slechte ervaring ermee. Ik krijg het echt nauwelijks meer af.

Maar goed, ik geloof nog steeds dat het een substantie is met een hoop potentie. Als ik eerdaags eens tijd heb ga ik het nog eens goed testen. :)

milfhunter

Experimenterende gebruiker
Dica zei:
ghb is kut . wie is t met me eens? wie niet.. SPEAK

Haha, laat me rijden, in de kroeg ware jij en je homeboys lekker baco's aan het drinken en chickas te het hosselen. Plots komt een maat van je bij met een flesje 'vloeibare XTC'. Omdat je jullie da dosering niet kendet besloten jullie maar elk een flesje naar binnen te kappen en hopla, 20 minuten laten lagen jullie te slapen te de mannenwc met hier een daar spets op je gucci-schoenen.
Nee man, dan heb je echt niet echt recht om zo'n gevaarlijke om maar azo subtiele drug af te breken.

Fishhead0707

Wijs gebruiker
W.F.L. zei:
Ik hoef hier niet eens woorden aan vuil te maken, GHB is één van de beste drugs ooit :grin:

Precies, GHB is niet kut. tuurlijk zijn er veel "slechte" ervaringen en wordt de drug "slecht" gepresenteerd.

Omdat zieke mensen het leuk vinden om het als rape drug te gebruiken.. :smilingimp: :smilingimp:

Maar het feit blijft als jij de juiste dosis neemt, dat het een geweldige drug is..

Die niet duur is , een geniaal effect geeft (bij juiste dosering), makkelijk te verkrijgen is, als partydrug te gebruiken is, niet heel lang werkt, en niet slaap ontnemend is...

Dit lijkt mij een simpel rekensommetje... 1 + 1 is geniaal. :hearteyes: :hearteyes:

G is natuurlijk ook de beste letter van het alfabet ,alle mooie worden beginnen met een G.

Did I need to see more??

:rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock:

Angelic

Newbie
GHB is alleen kut als je je er lam bij zuipt of gewoon teveel neemt..
En dan nog is het niet zo kut, je gaat er alleen zeer lekker van slapen.. :P

Maarja, ieder z'n eigen smaak, ik ken ook genoeg mensen die G saai vinden, maarja, dat zijn dan wel de mensen die elke dag 2cb met keta en coke combineren(om een voorbeeld te noemen-_-)

TrippyShit

Badass junkie
GHB is heerlijk. Mn favoriet at the moment. Sprak me eerst nooit aan, gelukkig :P
Echt te relaxt & heerlijk spul. #1

lijpeloui

Newbie
een paar jaar gelden dacht ik er anders over maar ghb is kut. Wou dat ik er nooit mee begonnen was. Heb een top gehad van 250ml per dag, 4 dagen lang. Nu is het einde ver zoek. Ben er alles door verloren, doe het nog steeds bijna iedere dag! Beter zoek je een andere verslaving, kut potte!

Tufnut

Badass junkie
is het echt de schuld van het middel of was er nog meer mis? Een verslaving is vaak vluchtgedrag. Niet dat het allemaal maar je eigen schuld is, maar het is ook niet de schuld van het middel. dat is echt iets te makkelijk. Of eigenlijk is het niet ens makkelijk, het is het niet nemen van je eigen verantwoordelijkheid. En laat dat nu net hetgene zijn wat je eigenlijk wel zouden moeten doen.

Groenekruis

Bewuste gebruiker
ghb heb ik nog nooit geprobeert, maar wat ik kon uitvinden uit dit topic 2 hier bij^^ is dat het toch egt je eigen schult is, het middel bestaat, en jy neemt ut, met de na druk op: en jy neemt ut~! dus eige schult,

PartyHard

Newbie
GHB is toch echt wel lekker, hoor! Qua smaak niet, maar het spul zelf is machtig mooi! :hearteyes:
Dosering is voor sommigen inderdaad wel moeilijk, sommigen moeten inderdaad meteen bij de eerste keer overgeven. Bij mij is het toch nu toe nog goed gegaan. Verkies het echter niet boven andere dope.

Ik kan niet praten als gebruiker Ik weet wel dat mijn gebruiker het zwaar heeft heel zwaar.
Zolang er gebruik is is eht een wonder middel. Maar was dit middel gebleven dan was hij alles kwijt geraakt wat voor hem altijd belangrijk is geweest. Dus ja ik vind het een duivels middel wat uiteindelijk bij vele gebruikers zal lijden tot een hoop ellende. Quot mijn man zegt: geen middel zo lekker en zo gevaarlijk als de G. Ik nooit gebruikt dus het intense gevoel wat de G geeft kan ik niet beschrijven. Ik kan alleen beschrijven hoe pijn de aftakeling was die ik heb gezien. Hij nu half jaar clean
Dica zei:
ghb is kut . wie is t met me eens? wie niet.. SPEAK

KOMTGOED

Experimenterende gebruiker
GHB IS MEER ALS VIEZE STINKKUT =rotzooi, walgelijke bocht. Als je dosis te klein is, werkt het niet of beetje mellow (dan denk j is dit het nou?) maar als je teveel neemt, ga j out al kotsend en lallend bah die smaak ook is vieze stinkrotzooi. ksnap nog wel dat andere mensen het wel iets vinden, maar dan is het ook heavy gevaarlijke verslavende rotzooi. Voorr mij niet meer nee dank u. dus ghb is kut, maar kut is niet ghb..

Bovenaan