SOMA ,, WAT ben jij een ongelofelijke naieve zak , moest ff kwijt , met je dope propaganda,cq verdediging , terwijl
mensen , die naasten hebben verloren aan die nieuwe troep GHB, ( zit in reinigingsmiddelen jesuss) hier hun verhaal toch ! nog proberen te vertellen ,meerdere keren ook nog !ter waarschuwing , what ever ,hier aan iedereen , van mij konden sommigen van jullie na 1 keer al (als ik zelfs daar de fut nog voor had ) de GHB tribune op.
RESPECT VOOR DEZE MENSEN / EN U ALLEN NOG GECONDOLEERT /EN VEEL STERKTE TOEGEWENST ,,,HEB ZELF HEEL VEEL VRIENDEN BEKENDEN VERLOREN UIT MIJN DOPE TIJD 1967,82 LEEFT ER BIJNA GEEN EEN MEER VAN .
Ik heb zelf 15 jaar opiaten , coke , perv, uppers en downers (200 mg methadon per dag de laatste 8 jaar en daarvoor 7 jaar tussen de 100 en 150 mg ) en wat al niet gespoten , al ben ik sinds 1982 totall clean nu . Maar moest keihard knokken ( shit ,emoties uitwerken structuur weer aan leren enzovvv) op een "drugsvrije gemeenschap " ,waar ik 2 jaar intern verbleef , door een totale ineenstorting via ziekenhuis en detox ben Ik daar terecht gekomen , heb veel geluk gehad ook , details over odees , totale instortingen ,uitputtingen ,paranoaas enzov.... ,zal ik hier besparen maar .
En van al die toffe dope, heb ik zelfs nu nog kadootje over gehouden ; een Hepatitus C leveraan -doening ,kreeg ik 14 jaar terug alsnog te horen , terwijl ik al 13 jaar clean was,, ja das erggg auwww, pas 3 mnd kuur hiervoor achter de rug nu , maar sloeg niet genoeg aan ,kan weer wachten op nieuwe middel in 2010.
En het is ook door anderen al genoeg hier aan gegeven >MAAR TOCH DOE IK HET OOK NOG F (zal niets uit maken ,, ok)
MAARRRRRRR > DE MEESTE DOPE WERKT OP LANGE TERMIJN VERSLAVEND ZELFS BLOWEN ELKE WEEK ,,WORDT JE GEESTELIJK AFHANKELIJK VAN LEKKER SLOOM WORDEN NERGENS GEEN ZIN MEER IN ENZOV , DAAR KUN JE NU OOK AL DE LAATSTE TIJD AL VOOR NAAR EEN CAD PFFFFF.
Moesten wij ook om lachen toen jajaja ,ook zo tegen beter weten in , we wisten ook alles uit te leggen ,te verdedigen haast , maar ja wij waren ook in de 20 30 jaar hee?
Terwijl dat juist de leeftijden zijn om te studeren ofzo ( maar ja , dope zoooo lekkel hee? dacht eeuwige leven te hebben , dacht kom nog wel , helaas kwam niets meer van , terwijl ik het wel kon , nu nog steeds spijt van sjaaa) zodat je echt beetje goed kan leven naderhand ook zat toffe dingen kunt gaan doen . Zal best dat er mensen zijn die af en toe een blowtje ,biertje nemen en er mee om kunnen gaan ,ok , maaarrrr , pas als je met gemak een maand, een jaar niet blowt of drinkt , en dat doe je dan zonder een drang, maar gewoon voort luxe , niks mis mee, maar geen chemische troep en zeker ook geen speed coke of hero, dit kan bij eerste keer al gevaarlijk zijn ( plotselinge hartstilstand/ beroerte ) . De kans dat je doorgaat , al duurt het voor de zg bewuste gebruikers? pff,, misschien wat langer even,, is voor 7 op de 10 mensen te groot, zo was dat bij ons vroeger en nu nog , want het meeste spul is te lekker gewoon en de zucht krijg jou ongemerkt steeds meer in een wurggreep.
En dat GHB ? wat ik er over gelezen hebt ? , eenmaal hooked ,helemaal haast niet vanaf te komen? en deliriums hartstilstanden en meer? , met te SNEL afkicken? dat krijg je zelfs zelden bij een cold -turky van opiaten , mamamia, waar heb je het over?
Maar ja , zit waarschijnlijk toch voor de kat zn kut te tikken ,heb ik al eerder 4 keer hier gedaan ,( al heb ik jawelll, 2 keer positieve respons gekregen van Ariekanarie hier )
Maar ben bang voor de rest , dat jullie zelfs van een ouwe rot van 56 jaar, geen fuck verder aannemen , helaas , ondervind het dan maar , maar NEEM VAN MIJ AAN ,, EENMAAL HOOKED AAN WHAT EVER> 8 OP 10 MENSEN < KOMEN ER NOOIT MEER VAN AF EN /OF MEESTAL WEL,, MAAR DAN VIA JE DOODSKIST , HEB ER AL GENOEG WEGGEBRACHT ,IS NIET LEUK, EN WAT DENKEN JULLIE VAN JE OUDERS/FAMILIE/ RELATIES EN KIDS??? DIE ACHTER BLIJVEN! !
Ik ben trouwens bij toeval hier terecht gekomen ,maar wat Ik hier allemaal voor shit leest ,propaganda ook nog soms , slechte adviezen geven zeeerr GEVAARLIJK , wat ik las soms ,, nounounou,, zelfs vragen zo van ; hoe spuit je de eerste keer speed, als je nog nooit ! ! hebt gespoten , pfff niet te filmen gewoon , Speed wat een van de linkste middelen is om te spuiten ,zeker pervitine , ken je beter vast gelijk in je kist gaan liggen ,ik was al een ervaren shotter , maar die eerste shot speed was bijna fataal,, mn hart kwam er uit en tijdje weg geweest , lust je nog peultjes , maar ja doe er je ding mee , tenminste sommigen van jullie hoop ik toch nog ,,,
STOP MET ALLE DOPE GEWOON ,,,KLAAR OVER EN UIT ! ,, ER ZIJN ZAT ANDERE KICKS EN STOP MET ANDEREN , >JE DIERBAREN ENZO ,, PIJN TE DOEN,, WAT DAT GEBEURT SOWIESO EN ZORGT DAT JE NIET EENZAAM WORDT EN VROEGER OF NIET VEEL LATER , ALS LOOSER IN JE UPPIE ,,AAN JE EINDJE KOMT , WAT DAN TOCH MET 8 OP 10 GEBEURT .
NOG STERKER , UIT MIJN TIJD KEN IK ER ZELFS GEEN ! ! die echt clean is geworden alsnog , ZIJN ER OP EEN ENKELE NA ,,ALLANG NIET MEER EN DIE ENKELEN HADDEN WEINIG GESPOTEN , MAAR MEER GECHINEEST EN VEEL METHADON EN ZUIPEN ,,MAAR DAN NOG ZIJN ZE ALLANG RIJP VOOR DE SLOOP IN ALLES,, EENZAAM AND ALONE , EN ZIJN NU OOK ZO TUSSEN 50 EN 57 JAAR IN , WAARVAN DE LAATSTE 20/30 JAAR OFZO AL EEN HEL IS ,MAAR NOGMAALS DIT ZIJN ER NOG MAAR EEN PAAR , ( REST ALLEMAAL ALLANG HEEN GEGAAN ) , ERG GENOEG ,,TOF HE?/ zo op je eindje te wachten , NEEEE DUS !!
Toch , ALL the Best ,,van Aaddrum ,56 jaar

muziek is mn kick nu

,lekker drummelen yeszz en gezond.