gamen op LSD

De_willy

Experimenterende gebruiker
Heb al eens TF2 zitten spelen op acid. Was wel een leuke ervaring.
Het kleurenpallet en de tekenstijl zijn hier echt perfect voor.

L

Lid 6909

Gast
haha fitness en voelde het ook alsof je slanker was geworden?:grin:

azgaza

Badass junkie
Ergens in october hebben V en ik de hele comedown lang gegamed op de Wii, onder andere super smash brothers brawl, mario cart voor de wii en monkeyball 3, misschien nog wat dingen, deze weet ik zo snel nog. We waren, zelfs in de late piek, nog verrassend goed in het gamen, haalde dingen eigenlijk net zo makkelijk als nuchter zo niet af en toe iets makkelijker, alleen maakte de visuals op het tv scherm het soms moeilijk te zien wat we nou aan het doen waren, maar ik vind gamen op LSD wel heel leuk.

Inhale

Bewuste gebruiker

Plasma Pong :grin:

ik heb het nog geprobeerd te spelen onder invloed maar het ging echt niet meer. ik zat telkens op verkeerde toetsen te drukken enzo (dacht ik). Het lukt me gewoon niet om naar het scherm te kijken, ik zat alleen maar te kijken op welke toetsen ik nou werkelijk zat te drukken.

voor meer informatie:
http://drugsforum.info/

Huismijt

Newbie
Mario Kart op de Wii is in ieder geval een dikke aanrader vanwege de felle, vrolijke kleuren! :)
Heb me zeker wel vermaakt en ik was niet eens zo slecht. (replays heb ik nog gefilmd, alhoewel het ERG moeilijk is de camera stil te houden tijdens een trip :P)

Army of Two heb ik ook eens geprobeerd...was vreemd maar wel een groot avontuur!

Toch game ik niet zo vaak tijdens het trippen, denk er niet zo gauw aan :wink:
(eerder als ik knetter stoned ben, maar het liefst ben ik aan het tekenen)

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
Re:

Telefoon zei:
ik ging Unrealen ...

en ik kon het Echt neit meer :P
ik ben normaal erg goed
maar toen haha bakte er nix van

Speel echt al jaren ut2004, probeerde dit een keer midden in en LSD trip werkte echt voor geen meter, werd ook luchtelijk krank van al dat geluid :P

Talec

Bewuste gebruiker
bij mij waren het 2 hoffmans en dan gamen op cod5 echt, het ging totaal niet meer, verwarring alom en zwaare lachbuien , maar het spel zag er verdomd vet uit dat wel :)

aapkut

Badass junkie
als ik de kans krijg om te gamen in een trip zou ik zekker portals spellen wie niet weet wat portals is kijk het filmpje :grin:

Chris Pontius

Badass junkie
Heb vorige keer counterstrike proberen te spelen en het ene moment ging het echt super goed en het andere moment heel slecht.. als ik dan ook dood was vond ik het ook extra kut omdat je dan moet wachten.
het viel de andere online mensjes wel gelijk op dat er iets aan de hand was :P

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
plantenbak zei:
Heb vorige keer counterstrike proberen te spelen en het ene moment ging het echt super goed en het andere moment heel slecht.. als ik dan ook dood was vond ik het ook extra kut omdat je dan moet wachten.

Ja helemaal als tijdens je trip een minuut in ene keer een uur duurt :grin: ! Goed nogmaals geprobeerd vorige week, gamen en LSD is niks voor mij, al heb ik wel net dead space gekocht misschien nog te doen :xtc:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
het spelletje "pong" maar dan de orginele, met die draaiknopjes. Nooit geweten dat er verborgen "graphics" in zaten.

aapkut

Badass junkie
Patrick a.k.a Spaceface zei:
plantenbak zei:

Ja helemaal als tijdens je trip een minuut in ene keer een uur duurt :grin: ! Goed nogmaals geprobeerd vorige week, gamen en LSD is niks voor mij, al heb ik wel net dead space gekocht misschien nog te doen :xtc:

dead space is zo gruwelijk zitten echt dikke freak momenten in :rock:

Paikea

Belezen gebruiker
de eerste keer had ik een halve zegel, en toen speelde ik bij m'n bro thuis op de supernintendo - mario world 3. Man o man, ik had me toch een lol. Heb ook wel een uur geconcentreerd zitten spelen, het was zo vet. Ik speelde tot wereld 6 of 7, redelijk ver dus, voor wie het spel niet kent.

vogel

Bewuste gebruiker
Paikea zei:
de eerste keer had ik een halve zegel, en toen speelde ik bij m'n bro thuis op de supernintendo - mario world 3. Man o man, ik had me toch een lol. Heb ook wel een uur geconcentreerd zitten spelen, het was zo vet. Ik speelde tot wereld 6 of 7, redelijk ver dus, voor wie het spel niet kent.

Die ken ik ,, en ook superMArio-bros.2,,
en kirbys adventureland,,
die ken ik nog van de nintendo de nes ,, 8 bit,,
ik verlang wel een beetje terug naar dat soort games,,
maar het lijkt zo zinloos,, wel plezierig ,,

kirbys adventureland vind ik mooi kwa graphics voor die 8 bits NES
vooral dat laatste stukje tegen die eindbaas waar je met sterren schiet

http://nl.youtube.com/watch?v=y-RJrD4QV6U
die level zou die wil ik graag nog is een keer spelen,, maar dan op de LSD :P

PipstothePoX

Bewuste gebruiker
Absoluut (en de varriaties effecten zijn bijna oneindig).
Een ander spel wat er ook buitengewoon spiffy uitziet (maar te high action zal zijn voor tijdens een tripje) is Gridwars:

is een gratis clone van xbox360 geometry wars:

Chris Pontius

Badass junkie
ja die ken ik al :)

ik had hem al een keer gepost maar hier dan ook met een plaatje :

het is de bedoeling dat je dus je eigen muziek inlaad, daar past de "racebaan" zich op aan en dan heb je verschillende opties om het te spelen. mijn absolute favo :)

SperSIZEboon

Badass junkie
WII'en met lsd op is wel een leuk iets

we hadden 1 of ander spel gevonden waarbij je met een elfje door een landschap vliegt met allemaal sterren enzo ...

en natuurlijk de Rainbowroad bij Mario Kart :grin:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
wobble zei:
ik heb gister avond nog even portals gespeeld, dat was heel raar en heel mooi :P

Portal is net zo vet. Nuchter space ik soms al mijn dak uit van dat spel. Volgens mij is het uber vet met acid op. :grin:

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/TluRVBhmf8w&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/TluRVBhmf8w&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

Paikea

Belezen gebruiker
vogel zei:
Paikea zei:
supernintendo - mario world 3.

Die ken ik ,, en ook superMArio-bros.2,,
en kirbys adventureland,,
die ken ik nog van de nintendo de nes ,, 8 bit,,
ik verlang wel een beetje terug naar dat soort games,,
maar het lijkt zo zinloos,, wel plezierig ,,
kirbys adventureland vind ik mooi kwa graphics voor die 8 bits NES
vooral dat laatste stukje tegen die eindbaas waar je met sterren schiet
http://nl.youtube.com/watch?v=y-RJrD4QV6U
die level zou die wil ik graag nog is een keer spelen,, maar dan op de LSD :P

Speel dan maar eens de donkey kong country series, deel 3 - dixie's trouble, ziet er ECHT goed uit voor de supernes!

:cry: ha ha kweet nog de 1e keer acid. Een hoffmannetje.ik ging bad omdat ik net aan het bijkomen was van een 3 daagse maraton speed snuiven. Toen moest ik terwijl ik flipte nog met de metro van spijkenis naar rdam. Toen ik thuiskwam heb ik me ma wijs kunnen maken dat ik alleen maar paddos op had die dag. Maargoed ff ontopic. Toen ik d8 dat het weer bter ging (1 uurtje later:grin:) ben ik silent hill 4 gaan spelen en toen sloeg de acid ineens weer hard terug. Kheb dat spel nooit meer aangeraakt:tongueout:

PepeG

Newbie
ja keb wel es met 1 zegel op (150mics) Counterstrike gespeeld was echt te spacend, traces van nades die gegooid werden, poppetjes die uit een splitste en meerdere poppetjes vormde.

Even later toen ik eigenlijk te gefocust bezig was, was ik et ineens kwijt ik wist niet meer op wie ik moest schiete kzag flashbangs en nades op me afkomen terwijl die maat van me dat niet zag die naast me zat :grin::grin:

en trouwens die pixels die ik altijd zie als ik ff achter me pc ga zitte is vet lelijk en gaat vervolgens ook op me netvlies zitte wat na een kleine 5minuten wel weer verdwijnt.

Maarja cker wel aanrader om ffies te kijke hoe et is maar niet te lang (tenminste ik niet :mrgreen: )

Toad

Newbie
twee m8s van mij hebben Killzone 3 op LSD gespeeld, in hun trip waren zij de persoon in het spel, waardoor ze de hele spel niet eens 1x dood zijn gegaan en knife-only hebben gebruikt. :confused: :confused: Fucking Ongelovelijk :rolleyes: :confused:

endor

Badass junkie
Ik heb ooit FIFA gespeeld toen ik acid op had.
Het leek alsof de mannetjes het scherm uitliepen. :grin:
Het was echt zeer moeilijk om te spelen op die manier.

spacelord

Wijs gebruiker
endor zei:
Crash bandicoot is ook zeer aan te raden op acid. :grin:

Crash Team Racing! Man daar ben ik ongelofelijk hard op gegaan! De tv leek als een regendruppel helemaal uit en in elkaar te dijen en het scherm spoelde over van ingewikkelde patronen en geometrische constructies. Je wordt echt opgenomen in het spel. Knal daar dan nog een ballonnetje lachgas bij en je bent al volledig vergeten dat je een controller in je handen hebt en een rijdende vos moet besturen :grin:

endor

Badass junkie
spacelord zei:
endor zei:
Crash bandicoot is ook zeer aan te raden op acid. :grin:

Crash Team Racing! Man daar ben ik ongelofelijk hard op gegaan! De tv leek als een regendruppel helemaal uit en in elkaar te dijen en het scherm spoelde over van ingewikkelde patronen en geometrische constructies. Je wordt echt opgenomen in het spel. Knal daar dan nog een ballonnetje lachgas bij en je bent al volledig vergeten dat je een controller in je handen hebt en een rijdende vos moet besturen :grin:
:grin:

Bovenaan