gamen op LSD

dfssdfde

Badass junkie
Ik zag deze thread in xtc, deed me denken aan dit weekend.
Iemand al es gegamed op lsd? Ik heb afgelopen weekend (niet zo heel lang) Call of Duty 4 gespeeld na een halve maya en ik had het gevoel dat ik er midden in zat :grin:

Iemand ook al geprobeerd?

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
hmm.. klinkt als een goed idee voor de kerstvakantie. Ook net call of duty 4 binnen, en vind het sowieso een erg vet spel.. is zien hoe het is on acid =D

moet idd wel een halfje zijn ofzo.. niet teveel in ieder geval

pieter-b

Wijs gebruiker
ik gister zo'n auto crash race spelletje op xbox...kwam niet veel van terrecht, had nogal moeite om er echt een doel in te zien, en uiteindelijk was draaien om mn as wel trippy..niets voor mij dus (al was dat wel op paddos, misschien dat dit op lsd wat makkelijker is)

Flinter

Belezen gebruiker
Ik had een keer shanghai gespeelt onder invloed van LSD in een jeugdsoos waar ik 2 jaar gewerkt heb, wat resulteerde tot onverwachte highscores (normaal haal ik 97000 tot 100000 nu had ik 130000). Maar met shanghai gaat het er ook om om 2 bij elkaar te zoeken enja met LSD zijn kleuren en patronen supersnel te herkennen :).

azgaza

Badass junkie
Ik heb verschillende spellen voor de gamecube gedaan om 12 uur in de middag na de nacht door te halen omdat ik en mijn tripgenoot gek genoeg waren geweest om LSD om 3 uur 's nachts te nemen. Het was best wel grappig; gamen was het enige wat we echt konden op dat punt zonder er gek van te worden.
Ik moet nog een keer computer spellen gaan doen met LSD op; zoals oblivion ofzo, kijken wat visuals met een grafisch toch al prachtig spel doen.

Telefoon

Wijs gebruiker
ik ging Unrealen ...

en ik kon het Echt neit meer :P
ik ben normaal erg goed
maar toen haha bakte er nix van

Supervlieg

Wijs gebruiker
Ik heb geprobeerd oblivion te doen bij iemand thuis. Naast het feit dat ik dacht dat ik al aan het spelen was nog voordat uberhaupt het menu voor was gekomen ging het eigenlijk ook voor geen meter. Het was wel grappig :mrgreen:

En een keer een rallyspel. Ik vond het enorm leuk, maar topscores heb ik niet gehaald, de finish ook niet. :rolleyes:

dfssdfde

Badass junkie
Ik ben bij CoD4 ook vaak doodgegaan, ik heb het ook niet over de prestaties maar meer over het gevoel dat je krijgt, die flashbangs en ontploffingen overal waren echt overweldigend

Bewild

Bewuste gebruiker
Ja gamen op lsd is echt fantastisch e, ik heb het ook al gedaan en k vond het een hele opbaring toen :mrgreen: , een spel zo fascinerend worden dan he.

azgaza

Badass junkie
Oke besluit gemaakt: aankomende trip ga ik een game experiment doen ergens op het einde van het plateau van de trip; als het visueel nog sterk is maar mentaal wat rustiger wordt.

Telefoon

Wijs gebruiker
azgaza zei:
Oke besluit gemaakt: aankomende trip ga ik een game experiment doen ergens op het einde van het plateau van de trip; als het visueel nog sterk is maar mentaal wat rustiger wordt.

haha nee joh

Midden in de piek das echt geweldig xD

denk je het helespel te begrijpen maar je maakt geen kans xD

teebo

Bewuste gebruiker
ik heb tijdens mn eerste trip gta proberen spelen en ik moet zeggen dat ik volledig door het spel heen kon kijken, de fakeheid droop ervan af, het was duidelijk dat uw peetje los stond van de omgeving en jah, gewoon dat alles fake was. kvond het niet echt de moeite
diezelfde trip heb ik ook nog een flashy race spelletje gespeeld op een psp, dus ik proberen die auto onder controle te krijgen wat een eeuwigheid duurde. Plots had ik door dat er een doel in het spel was, ik kreeg een adrenaline rush en liet me volledig gaan in de uitdaging, maar 2 seconden later was de race blijkbaar gedaan, maar ik had geen zin om nog eens te spelen. was wel grappig
langs de andere kant heb ik tijdens mn trips wel soms het gevoel alsof ik in een computerspel zit, met oneindig veel mogelijkheden enzo, en mensen lijken dan echt gewoon alsof ze gta peetjes zijn met artificiele intelligentie

kotssmurf

Belezen gebruiker
In men allereerste trip ooit (was een hele Panoramix) een tijdje SuperMarioKart op de Super Nintendo gespeeld :grin:
Men ventje was allerlaatste op de makkelijkste race maar ik kan je verzekeren dat als je de kleuren ziet, dit helemaal bijzaak is!

Immo

Badass junkie
Gamen+lsd is echt een super vette combinatie.
De Wii is zeker een gave console als je lsd op hebt dat kan ik verzekeren.

Mortal Kombat :grin:

Delirium

Badass junkie
Hmm, vreemdgenoeg heb ik nog nooit gegamed op LSD, is zeker wel een aanrader voor volgende keer!

F-Zero! :openmouth:

Izx

Experimenterende gebruiker
Ik heb het geprobeerd met een halfje (50ug) was me eerste keer LSD, ik bakte echt helemaal niets van het spel. :P
(online shooter)

Frisko

Badass junkie
dan moet je de nieuwe unreal tournament avenged maar eens spelen op lsd oid...
dan komen de graphics pas echt tot zn recht denk ik :hearteyes: :grin: :stoned:

spacekonijn

Badass junkie
2 jaar geleden, trippend supersmash brother op de N64 gespeeld. was onder invloed van colombiaanse niet van LSD maargoed.

was echt geweldig niemand die elkaar een klap uitdeelde iedereen sprong rond door het level en was helemaal enthousiast.

edwin__

Belezen gebruiker
spacekonijn zei:
2 jaar geleden, trippend supersmash brother op de N64 gespeeld. was onder invloed van colombiaanse niet van LSD maargoed.

was echt geweldig niemand die elkaar een klap uitdeelde iedereen sprong rond door het level en was helemaal enthousiast.

haha dat heb ik in de wachttijd van paddo's gedaan. ik heb er volgens mij wel lang over gedaan en kan me ok het eind res. niet zo goed meer herinderen. heel mooi spel alleen jammer dat het je controlers zo verkracht

the.buggg

Experimenterende gebruiker
gamen op acid

cod 4 is op lsd de max! je ziet de kogels langs je hoofd schieten en voel je helemaal midden in het spel gezogen. je krijgt ook een enorme adrenaline stoot en hebt het gevoel dat je kunt rushen zonder dood te gaan.
racen op lsd is veel moeilijker zeker als de weg helemaal vervormt en je het verschil vergeet tussen de weg en het gene wat naast de weg staat.
maar gamen op lsd is echt een aanrader het is super lollig.
probeer het ook eens op je piek :P

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Dan wel een vlieg spelletje, eentje waarmee je met enorme snelheid dingetjes moet ontwijken dan... :grin: . Zo heb ik met paddo's en een VR helm een onwijze trip gehad. Met LSD is dat niet echt verstandig, lijkt me. Dan verdwijnt elk besef van de wereld waarin we nu leven.

dfssdfde

Badass junkie
Re: gamen op acid

the.buggg zei:
cod 4 is op lsd de max! je ziet de kogels langs je hoofd schieten en voel je helemaal midden in het spel gezogen. je krijgt ook een enorme adrenaline stoot en hebt het gevoel dat je kunt rushen zonder dood te gaan.

ja he, dat had ik ook

Magic Guest

Belezen gebruiker
Lake zei:
Ik heb Plasmapong op mn pc staan dus de volgende keer acid gaat dat gespeeld worden. :grin:

dat heb ik mijn vorige paddo trip gedaan, en dat is echt GE-NI-AAL :grin:
vooral die sandbox optie met die lijntjes, nouuuuu

dfssdfde

Badass junkie
ook een heel leuk spel is Peggle!

zeker als je het level juist hebt uitgespeeld en alles begint te flitsen :grin:

Henkfloyd

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Re: gamen op acid

the.buggg zei:
racen op lsd is veel moeilijker zeker als de weg helemaal vervormt en je het verschil vergeet tussen de weg en het gene wat naast de weg staat.
maar gamen op lsd is echt een aanrader het is super lollig.
probeer het ook eens op je piek :P

Morgen eens proberen :)

Moker

Bewuste gebruiker
ik heb paar keer op paddo's gegamed (serious sam 2) die gamekings beschreven het als far cry on lsd. Maar goed het was wel erg vermakelijk je word er echt ingezogen. :grin:

Heb ook eens gta gespeelt in een trip hier bewoog mijn hele lichaam
(zo voelde het dan) mee met het poppetje en de auto's, erg grappig dat wel maar het kan ook wel erg vaag worden.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Een keer geprobeert, toen was ik na een kwartier aan het spacen op mario, en dacht dat ik er zelf in zat... Toen het tafeltje voor me ineens een groene pijp was, ben ik er mee gestopt. iets in mijn hoofd zel me, "er klopt iets niet"
Maar je blijft van die vage uilen zien, en schildpadden :grin: :grin:.
Was na een half uur weer over gelukkig,
toen ben ik 4 op een rij gaan spelen, maar zag op de duur het verschil niet meer in kleur, dan maar weer wat anders gaan doen.

Na twee uurtjes gewoon gaan zitten, met een hand vol kaasbroodjes (van die langwerpige dingen)

Ja en de groene tomatenketchup werd me echt te maf. (bleek echt zo groen te zijn, was een of andere tube met kleurstof ofzo...)

Valentijntje

Bewuste gebruiker
in m'n natrip op LSD heb ik call of duty gespeeld, elk gebouw in het spel had mooie patroontjes..

maar verder kon ik me niet echt concentreren

azgaza

Badass junkie
Mijn ena-laatste trip heb ik kort even Oblivion proberen te spelen, maar veel verder dan 'woow het is mooi! woow wat is het mooi!' kwamen we eigenlijk niet. Even 15 minuten naar het beeld staren om het vervolgens maar weer uit te zetten.
Andere game-pogingen liepen ook altijd zo af; de visuals vallen gewoon veel meer op dan het spel zelf, en door de visuals snap ik het hele spel dan meestal ook niet meer. Pas láát achter in de comedown kan ik emt LSD op gamen, of op een hele lage dosis maar dat moet ik nog eens proberen.

dfssdfde

Badass junkie
azgaza zei:
Mijn ena-laatste trip heb ik kort even Oblivion proberen te spelen, maar veel verder dan 'woow het is mooi! woow wat is het mooi!' kwamen we eigenlijk niet. Even 15 minuten naar het beeld staren om het vervolgens maar weer uit te zetten.
Andere game-pogingen liepen ook altijd zo af; de visuals vallen gewoon veel meer op dan het spel zelf, en door de visuals snap ik het hele spel dan meestal ook niet meer. Pas láát achter in de comedown kan ik emt LSD op gamen, of op een hele lage dosis maar dat moet ik nog eens proberen.

Je moet het echt eens proberen later in de comedown, als je niet meer in de graphics opgaat maar echt in het spel, onbeschrijfbaar.

Pikachu

Wijs gebruiker
Ik heb een keer cod4 gespeeld een paar uur na de piek, ik was debiel goed in snipen maar ook echt verdomd slecht in spelen met gewone geweren :P

Het snipen ging heel goed omdat alle poppetjes in slow-motion rondliepen, heb er maar zelden één gemist.

salvation

Belezen gebruiker
Heb een keer GTA 4 gespeeld op een hd-tv. Geweldig! De wereld leek wel echt te leven en zeker downtown in de omgeving van time square was het verbazingwekkend realistisch. Het meest heb ik me vermaakt door in een auto te stappen en de camera zo in te stellen dat je zicht hebt vanaf de bumper, heb heel wat mensen over mijn motorkap gelanceerd :grin:

L

Lid 6909

Gast
Ik zat te counter-strike sourcen op de acid

ik zat alleen maar die vette patronen op de grond te bekijken ;p

Bovenaan