Kees Klapkaak zei:Geometery wars is echt vet op LSD
Telefoon zei:ik ging Unrealen ...
en ik kon het Echt neit meer :P
ik ben normaal erg goed
maar toen haha bakte er nix van
plantenbak zei:Heb vorige keer counterstrike proberen te spelen en het ene moment ging het echt super goed en het andere moment heel slecht.. als ik dan ook dood was vond ik het ook extra kut omdat je dan moet wachten.
het viel de andere online mensjes wel gelijk op dat er iets aan de hand was :P

loadrunner zei:het spelletje "pong" maar dan de orginele, met die draaiknopjes. Nooit geweten dat er verborgen "graphics" in zaten.
Patrick a.k.a Spaceface zei:plantenbak zei:Heb vorige keer counterstrike proberen te spelen en het ene moment ging het echt super goed en het andere moment heel slecht.. als ik dan ook dood was vond ik het ook extra kut omdat je dan moet wachten.
het viel de andere online mensjes wel gelijk op dat er iets aan de hand was :P
Ja helemaal als tijdens je trip een minuut in ene keer een uur duurt! Goed nogmaals geprobeerd vorige week, gamen en LSD is niks voor mij, al heb ik wel net dead space gekocht misschien nog te doen
![]()

Paikea zei:de eerste keer had ik een halve zegel, en toen speelde ik bij m'n bro thuis op de supernintendo - mario world 3. Man o man, ik had me toch een lol. Heb ook wel een uur geconcentreerd zitten spelen, het was zo vet. Ik speelde tot wereld 6 of 7, redelijk ver dus, voor wie het spel niet kent.
wobble zei:ik heb gister avond nog even portals gespeeld, dat was heel raar en heel mooi :P
vogel zei:Paikea zei:supernintendo - mario world 3.
Die ken ik ,, en ook superMArio-bros.2,,
en kirbys adventureland,,
die ken ik nog van de nintendo de nes ,, 8 bit,,
ik verlang wel een beetje terug naar dat soort games,,
maar het lijkt zo zinloos,, wel plezierig ,,
kirbys adventureland vind ik mooi kwa graphics voor die 8 bits NES
vooral dat laatste stukje tegen die eindbaas waar je met sterren schiet
http://nl.youtube.com/watch?v=y-RJrD4QV6U
die level zou die wil ik graag nog is een keer spelen,, maar dan op de LSD :P
)endor zei:Crash bandicoot is ook zeer aan te raden op acid.![]()
spacelord zei:endor zei:Crash bandicoot is ook zeer aan te raden op acid.![]()
Crash Team Racing! Man daar ben ik ongelofelijk hard op gegaan! De tv leek als een regendruppel helemaal uit en in elkaar te dijen en het scherm spoelde over van ingewikkelde patronen en geometrische constructies. Je wordt echt opgenomen in het spel. Knal daar dan nog een ballonnetje lachgas bij en je bent al volledig vergeten dat je een controller in je handen hebt en een rijdende vos moet besturen![]()