azgaza zei:Oke besluit gemaakt: aankomende trip ga ik een game experiment doen ergens op het einde van het plateau van de trip; als het visueel nog sterk is maar mentaal wat rustiger wordt.
baarsjesbewoner zei:gamen op paddo's was ook geen succes ( qua resultaat dan). Heb me wel helemaal kapot gelachen![]()
Frisko zei:dan moet je de nieuwe unreal tournament avenged maar eens spelen op lsd oid...
dan komen de graphics pas echt tot zn recht denk ik![]()
![]()
![]()
spacekonijn zei:2 jaar geleden, trippend supersmash brother op de N64 gespeeld. was onder invloed van colombiaanse niet van LSD maargoed.
was echt geweldig niemand die elkaar een klap uitdeelde iedereen sprong rond door het level en was helemaal enthousiast.
the.buggg zei:cod 4 is op lsd de max! je ziet de kogels langs je hoofd schieten en voel je helemaal midden in het spel gezogen. je krijgt ook een enorme adrenaline stoot en hebt het gevoel dat je kunt rushen zonder dood te gaan.
Lake zei:Ik heb Plasmapong op mn pc staan dus de volgende keer acid gaat dat gespeeld worden.![]()
the.buggg zei:cod 4 is op lsd de max! je ziet de kogels langs je hoofd schieten en voel je helemaal midden in het spel gezogen. je krijgt ook een enorme adrenaline stoot en hebt het gevoel dat je kunt rushen zonder dood te gaan.
racen op lsd is veel moeilijker zeker als de weg helemaal vervormt en je het verschil vergeet tussen de weg en het gene wat naast de weg staat.
maar gamen op lsd is echt een aanrader het is super lollig.
probeer het ook eens op je piek :P
azgaza zei:Mijn ena-laatste trip heb ik kort even Oblivion proberen te spelen, maar veel verder dan 'woow het is mooi! woow wat is het mooi!' kwamen we eigenlijk niet. Even 15 minuten naar het beeld staren om het vervolgens maar weer uit te zetten.
Andere game-pogingen liepen ook altijd zo af; de visuals vallen gewoon veel meer op dan het spel zelf, en door de visuals snap ik het hele spel dan meestal ook niet meer. Pas láát achter in de comedown kan ik emt LSD op gamen, of op een hele lage dosis maar dat moet ik nog eens proberen.