gamen op LSD

KoxBox

Badass junkie
Toad zei:
twee m8s van mij hebben Killzone 3 op LSD gespeeld, in hun trip waren zij de persoon in het spel, waardoor ze de hele spel niet eens 1x dood zijn gegaan en knife-only hebben gebruikt. :confused: :confused: Fucking Ongelovelijk :rolleyes: :confused:
Eum, Killzone 3 wordt pas verwacht in 2011...

Buddha Cheese

Belezen gebruiker
KoxBox zei:
Toad zei:
twee m8s van mij hebben Killzone 3 op LSD gespeeld, in hun trip waren zij de persoon in het spel, waardoor ze de hele spel niet eens 1x dood zijn gegaan en knife-only hebben gebruikt. :confused: :confused: Fucking Ongelovelijk :rolleyes: :confused:
Eum, Killzone 3 wordt pas verwacht in 2011...
Wat je met LSD wel niet allemaal kan. :confused: :confused: Fucking Ongelovelijk :rolleyes: :confused:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Eerst kon ik me er leuk mee vermaken vooral portal achtige spellen of WoW :flushed: :)
Maar nu heb ik dat allemaal niet nodig alleen muziek is wat ik nodig heb en eten /drinken als me lichaam het nodig heeft :hearteyes:

KoxBox

Badass junkie
Mathijs zei:
Eerst kon ik me er leuk mee vermaken vooral portal achtige spellen of WoW :flushed: :)
Maar nu heb ik dat allemaal niet nodig alleen muziek is wat ik nodig heb en eten /drinken als me lichaam het nodig heeft :hearteyes:
WoW op LSD is ziek. Ik had gewoon een half uur lang durende lachkick terwijl ik afgemaakt werd, hoewel ik het overleefd heb wat me normaal nooit zou lukken in nuchtere staat. :grin:

Ik liep gewoon wat rond en toevallig heb ik wat quests opgelost die ik nuchter niet kon oplossen. :tearsofjoy:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
KoxBox zei:
Mathijs zei:
WoW op LSD is ziek. Ik had gewoon een half uur lang durende lachkick terwijl ik afgemaakt werd, hoewel ik het overleefd heb wat me normaal nooit zou lukken in nuchtere staat. :grin:

Ik liep gewoon wat rond en toevallig heb ik wat quests opgelost die ik nuchter niet kon oplossen. :tearsofjoy:

Amen hehe ik heb ook een paar quests gedaan toen die me nooit zouden lukken alleen nuchter :mrgreen:

sjondebeuker

Experimenterende gebruiker
ik was eeens op acid bij iemand thuis die aan het gamen was. een of andere shooter.
Maaar het was wel raar. het leek de hele tijd of alles in papier geknipte lagen voor elkaar zat. heel vaag. de rand van het scherm ging ook over in een kleurende gloed. en tja kon me aandacht er zowieso niet bij houden.
gamen zelf lukte mij niet. teveel afleiding

°Thomas°

KoxBox zei:
Mathijs zei:

enkele weken geleden ook nog zitten wowen op de trips ^^ was idd echt lachen . na een tijd snapte ik er wel echt geen knijt meer van in PVP

arjan1234

Damn, dit is echt een goed idee :grin:. Heb alleen al in geen jaren een fatsoenlijk LSD zegel in handen gehad. Elke keer weet ik niet wat erin zit en als ik het weet betekende dat 3 of 4 zegels tegelijk nemen, omdat er zo weinig in zat.
Maar zodra ik wat fatsoenlijks heb, weet ik wat me te doen staat met al die mooie suggesties hier :P.

Bovenaan