Flux, Compact-disc cleaner

Nathaniel

Wijs gebruiker
Werkzame stof in Flux is 4-fmp, en de dosis in zo'n buisje vermoedelijk 150mg.

Op dit forum en ook de rest van internet genoeg info over te vinden :wink:

Nathaniel

Wijs gebruiker
Gemiddelde standaard dosis is 80 tot 150 mg, dus voor een eerste keer zou ik eerst een half buisje doen, even afwachten hoe sterk het effect is en hoe je dat bevalt en dan eventueel zonodig wat bijnemen.

Maar lieve schat, typ nou gewoon even 4-fmp in op google of de zoekfunctie hier rechts boven, dan kun je op je gemakje alle info lezen over effect en dosis..

Immo

Badass junkie
Vigilante zei:
En dit komt uit de smartshop? Ik wil 4-fmp ook wel eens proberen :)

Dan zou ik ook willen weten welke. Ik ben alle smartshops in Rotterdam al langs gegaan om te vragen of ze het verkopen, helaas zonder succes. :(

Dr Gonzo

Wijs gebruiker
ik mag geen reclame maken, maar als je goed kan googlen kun je het nog vinden,ik heb een online nederlandse smartshop gevonden,het staat nog steeds in hun assortiment maar of ze het nog leveren weet ik niet...

PatrickBateman

Bewuste gebruiker
Als er echt 150 mg in zit is het echt fascinerend duur.. bijna 70 euro voor een grammetje. In de schimmigste hoekjes van het wereldwijde web valt het te vinden voor 17 euro de gram (al zijn die hoekjes mij niet bekend, dus gelieve de PMs achterwege te laten :))

nobiwa

Newbie
ik gebruik het ook wel eens echt lkkr spul.
weet iemand of je hem in nog meer winkels kunt kopen.?
ze verkopen hem nog steeds in enschede en voor 13 euro kun je hem online bestellen.
ik gebruikte de eerste keer gelijk 1 buisje. en dat kan makkelijk.
ook kun je als je wilt wel 1,5 buisje nemen. mijn maximale is 2 en dat gaf een harde kick. maar je zult minstens 24 uur niet slapen dan,. owja vergeet die kleine pik die je krijgt niet. is heel normaal en dat het ff duurt voor je pist klopt ook. je krijgt een hele droge mond dus drink erg veel is zeer belangrijk. ook kan het je ovenwicht misschien storen.

voor vragen pm ff

no_obkiller

Experimenterende gebruiker
Heb dit zojuist tot mij genomen, en de geur van het vloeistofje (doorzichtig, beetje gelig) doet mij verdacht veel denken aan mephedrone..?
Is 4fmp niet gewoon een schuilnaam voor mephedrone?
Nja, doesn't matter, ik ga t zo wel merken :grin:

TeKNoZem

Wijs gebruiker
Psychedelic zei:
Ik heb connecties die heb hebben voor E30 per gram....
Is wel leuk spul :grin:.

30 eurie de gram? Vind 't nogal voor 4-FMP/4-FA.

En nee no_obkiller, 4-FMP is geen schuilnaam voor meph. 4-FMP is een heel ander en imo ook een veel leuker goedje. =)

no_obkiller

Nou ik heb gisteren dus 2 flesjes Flux gekocht in Enschede. Er zou per flesje 200 mg 4fmp in zitten werd me verteld. NA eerst 2/3 flesje te hebben gedronken merkte ik vrijwel niets, dus de rest er ook maar achteraan gegooid (dus 140 mg en na 2 uur de andere 260 mg). Uiteindelijk zat ik een paar uur lang opgescheept met een gevoel wat lijkt op mephedrone, alleen dan minder intens. Viel me tegen. Wel plezierig was dat er geen crash optrad, ik me redelijk fit voel na een slechts een paar uur slaap, en geen fucking brak hoofd heb. Maar na de verhalen over de dosering waar ik dus ruim overheen ben gegaan viel het zwaar tegen. 100 mg mephedrone doet meer dan 400 mg 4fmp, bij mij dan althans. En bij MDMA komt het al helemaal niet in de buurt.

Heb wel 4 dagen geleden nog meph gehad, en alhoewel ik er een beetje aan twijfel, zou er dus wel sprake kunnen zijn opgebouwde (kruis)tolerantie waardoor het spul minder goed werkte. Maar dan nog, meph kan ik de dag erna nemen en opnieuw teringhard gaan, kortom: tegenvallertje.

TeKNoZem

Wijs gebruiker
Denk niet dat er een kruistollerantie bestaat tussen meph en 4-FMP. Uit jou beschrijving heb ik sowieso het idee dat ze je genaaid hebben. Ik heb al vaker 4-FMP gehad, vaak naast normale speed en ik moet zeggen dat ik over het algemeen strakker stond van die 4-FMP dan van die speed.

livingthedream

Ik ben echt een fan van de 4-fmp.. 1x flux gehad en toen toch echt gezocht naar een source die per gram verkocht.. dit spul snuif ik af en toe. en het werkt dan echt instant! alhoewel ik niet weet of het goed is voor je neus :P bommetjes ala 200mg heb ik wel gemaakt. maar via je neus werkt het zooo snel... ZIEK!

:sunglasses:

~

merzy

Newbie
hey allemaal,
aan het begin van deze avond ben ik naar de lokale smartshop om te kijken of ze nog iets leuks hadden kwa drugs de man achter de balie zij dat hij een soort xtc had maar dan legaal en dit was flux disc cleaner(dit zag ik pas nadat ik dit had ingenomen)op de verpakking staat NIET GESCHIKT VOOR MENSELIJKE CONSUMTIE)toch heb ik hier een goed ervaring meegehad maar ik heb geen idee hoe slecht dit is.
dus ik wil graag weten of hier iets over bekent is want ik kan vrij weinig hierover vinden en ik weet dat hier 4FMP in zit maar wat zit hier nog meer in?op de verpakking staat het niet alleen flux cd cleaner
heeft iemand info?

Psychedelic

Qua schadelijkheid zal het waarschijnlijk min of meer overeenkomen met amfetamine/MDMA. Er staat op dat het een disc cleaner is en dat het niet voor consumptie is omdat het anders niet legaal verkocht kan worden, dan zou het namelijk onder de geneesmiddelenwet vallen. Dan kan zo'n chemisch stofje niet verkocht worden, omdat het dan wordt gezien als een werkzaam geneesmiddel. werkzame niet geregistreerde geneesmiddelen mogen niet zonder meer verkocht worden.

De "Cleaner" is dus eigelijk helemaal niet gemaakt met het doel dat je het gebruikt als cleaner, maar het is een slimme manier om de 4-FMP legaal te kunnen verkopen :wink:.

westergas

Belezen gebruiker
Hallo jongens en meisjes ik heb een vraag!
Ik heb laatst op internet een paar buisjes flux gekocht, inmiddels laten testen en volgens brijder zit er 4-fmp in dus dat gaat goed. Hoeveel konden ze echter niet niet zeggen maar volgens de verkoper 150mg per buisje.

Nu had ik mezelf voor genomen om tot 31-12 geen dope te pakken maar ik ben gewoon zo vocking nieuwsgrierig. Ken je dat? :grin:

De bedoeling is om met NYE keihard te knallen op de f-fmp/bk-mdma combo dus zou het zonde vinden als ik mijn neurotransmitters al heb verneukt omdat ik me niet kon bedwingen. Ook heb ik geen zin in plafonddienst (wil rond een uurtje of 3/4 kunnen maffen als ik dit spul +/- 22:00 neem)

Wat zijn jullie ervaringen? Kan je na een uurtje of 5/6 een beetje pitten na 150mg en heb je last van gewenning als ik na 4 weken weer ga nemen?

Tufnut

Badass junkie
westergas zei:
Nu had ik mezelf voor genomen om tot 31-12 geen dope te pakken maar ik ben gewoon zo vocking nieuwsgrierig. Ken je dat? :grin:

Jah, dat is de vraag he.... ken je dat..? twee maandjes zou dat lukken? :rolleyes:

SD7

westergas zei:
Hallo jongens en meisjes ik heb een vraag!
Ik heb laatst op internet een paar buisjes flux gekocht, inmiddels laten testen en volgens brijder zit er 4-fmp in dus dat gaat goed. Hoeveel konden ze echter niet niet zeggen maar volgens de verkoper 150mg per buisje.

De bedoeling is om met NYE keihard te knallen op de f-fmp/bk-mdma combo dus zou het zonde vinden als ik mijn neurotransmitters al heb verneukt omdat ik me niet kon bedwingen. Ook heb ik geen zin in plafonddienst (wil rond een uurtje of 3/4 kunnen maffen als ik dit spul +/- 22:00 neem)

Wat zijn jullie ervaringen? Kan je na een uurtje of 5/6 een beetje pitten na 150mg en heb je last van gewenning als ik na 4 weken weer ga nemen?

:rockband:

Paperplane.

Wijs gebruiker
Ben er toch wel nieuwsgierig naar. Wil 4-FMP wel op mn lijstje. Vergelijkbaar met methylone?
Iedereen omschrijft het gevoel zo vaag. Combineerbaar met GHB? Ervaringsdeskundigen?

westergas

Belezen gebruiker
voor een serieuze discussie moet je hier niet zijn ben ik bang. probeer het eens bij bluelight zou ik zeggen...

edblok2

Bewuste gebruiker
Paperplane. zei:
Ben er toch wel nieuwsgierig naar. Wil 4-FMP wel op mn lijstje. Vergelijkbaar met methylone?
Iedereen omschrijft het gevoel zo vaag. Combineerbaar met GHB? Ervaringsdeskundigen?

Het gevoel is naar mijn mening dat je de eerste twee uur super strak staat, En super euforisch bent (vrijwel hetzelfde als met MDMA), en daarna de euforie heel snel afneemt, maar je blijft wel nog een uur of 6,7(8..9..10...) super strak staan. Use it with care.

SD7

Paperplane. zei:

GHB moet je niet combineren, dat spul is van zich eigen al sterk genoeg.

4fmp kan je het best vergelijken het amfetamine, het is volgens mij ook een tak hiervan, je krijgt de eerste 4 uur een enorme boost van geluk en zelfvertrouwen maar daarna zakt dat gevoel weg en voel je nog zeker 10 uur lang een gevoel van warmte en kriebels in je maag.

Je moet er maar van houden, bij mij houdt het al op wanneer ik mijn boost kwijt ben, wanneer mensen je weer weten op te fokken dan weet je dat de boost ten einde is. :grin:

westergas

Belezen gebruiker
werkt veel te lang door nadat de euforie verdwenen is. slapen kan je vergeten. de dag na gebruik voelde ik me nog zeer gestimuleerd, moe zijn maar niet kunnen slapen, lege maag hebben maar niet kunnen eten. als dit weg is is er gek genoeg geen enkele kater, dat dan weer wel.

SD7

Je moet de dag erna een jointje opsteken, dan komt die boost enigzins een beetje terug, smoken tijdens de trip heeft op mij geen verdere effecten.

Paperplane.

Wijs gebruiker
Kan dus ook gewoon na dat de euforie over is maar ik nog wel strak sta, GHBeetjes droppen?
Kruistolerantie met andere fentylamines?(2cb etc)

Bovenaan