2MMC pellets (en voel niet echt gek veel)

Brabander94

Experimenterende gebruiker
ik heb 2 pillen 2mmc gehaald ik weet niet echt meer hoeveel milligram er in zat misschien herkent iemand ze wel als ik ze omschrijf
rond en roze ze waren al poeder toen ik thuis kwam

ik heb er 2 gekocht en omdat het al poeder was alles in 1 keer ingenomen met wat water ik voel niet echt gek veel wel een klein beetje ik heb hier en daar gelezen dat mensen met adhd op deze stof iets anders reageert dan normaal klopt dit dan is dit waarschijnlijk waarom ik niet gek veel voel

Laatst bewerkt:

Powder Ranger

Wijs gebruiker
ik heb 2 pillen 2mmc gehaald ik weet niet echt meer hoeveel milligram er in zat misschien herkent iemand ze wel als ik ze omschrijf
rond en roze ze waren al poeder toen ik thuis kwam ze kosten knipje per stuk
Er zijn zoveel vendors die roze pellets verkopen dat het voor ons onmogelijk is om te zeggen wat daar in zat (mogen we ook niet)

ik heb er 2 gekocht en omdat het al poeder was alles in 1 keer ingenomen met wat water ik voel niet echt gek veel wel een klein beetje ik heb hier en daar gelezen dat mensen met adhd op deze stof iets anders reageert dan normaal klopt dit dan is dit waarschijnlijk waarom ik niet gek veel voel
Even kijken of ik het goed begrijp.
Je hebt 2 pillen gekocht met een voor jou nog onbekende stof er in waarvan je niet weet hoeveel er in zit/zat maar omdat het al poeder was heb je de onbekende hoeveelheid onbekende stof maar in 1x genomen. Dit moet echt 1 van de domste dingen zijn die ik ooit op dit forum heb gelezen. Ik hoop voor jou dat die inname al even geleden is anders kon je nog wel is een nare verrassing krijgen dankzij de langere inwerk tijd van het oraal nemen.

Laatst bewerkt:

Powder Ranger

Wijs gebruiker
ik heb hier en daar gelezen dat mensen met adhd op deze stof iets anders reageert dan normaal klopt dit dan is dit waarschijnlijk waarom ik niet gek veel voel
Ik concludeer hier uit dat je geen ervaring hebt met 2mmc anders zou je weten hoe die stof reageert😅🫡 ik bedoel dat de stof (2m) vermoedelijk voor jou nog onbekend is

Brabander94

ja dat wel inderdaad maar ben wel wat hardere drugs gewend dan 2mmc maar weet nu is geld verspilling XD

Fried Rice

Bewuste gebruiker
Inderdaad de smartshops niet vertrouwen, en anders alles met een korreltje zout nemen.
Tevens is 3(2)mmc inmiddels verboden, en mag de smartshop het ook niet verkopen.

Nu dat te weten ben ik persoonlijk wel benieuwd wat je nou echt ingenomen zou hebben, maar daar zullen we niet achter komen want speculeren is hier verboden.

ReggaeBlaster

Bewuste gebruiker
Inderdaad de smartshops niet vertrouwen, en anders alles met een korreltje zout nemen.
Tevens is 3(2)mmc inmiddels verboden, en mag de smartshop het ook niet verkopen.

Nu dat te weten ben ik persoonlijk wel benieuwd wat je nou echt ingenomen zou hebben, maar daar zullen we niet achter komen want speculeren is hier verboden.
Nee 2 mmc nog niet verboden. 1 juli pas.

Beezzz

Ik heb ook adhd en ook wel eens 2mmc pellets geslikt. Ik koop deze bij een online vendor en ze zijn tot het verbod van 1 juli verkrijgbaar. Ik merk echt wel wat van de pellets, al is het subtiel zoals je kan verwachten van 2mmc vind ik. Al ligt het er aan wat je gewend bent op het gebied van andere middelen. Het is voor mij in ieder geval subtiel merkbaar.
Nog nooit gehoord of gezien dat een smartshop 2mmc verkoopt. In ieder geval niet hier in de buurt. Ik denk dat je iets anders gekregen hebt. Wat dat is geweest zul je misschien alleen bij de smartshop waar je ze gekocht hebt kunnen vragen. Of je een helder antwoord krijgt weet ik niet.

Bovenaan