Florentine
Newbie
Weet iemand wat het met je doet en hoeveel ik kan nemen? er staan 5ml op!
Vigilante zei:Paar druppeltjes op een doekje en dan de CD er goed mee insmeren.
Vigilante zei:Paar druppeltjes op een doekje en dan de CD er goed mee insmeren.
Vigilante zei:En dit komt uit de smartshop? Ik wil 4-fmp ook wel eens proberen![]()
Psychedelic zei:Ik heb connecties die heb hebben voor E30 per gram....
Is wel leuk spul.
Fresh zei:Maar wat is er zo lekker aan?
westergas zei:Nu had ik mezelf voor genomen om tot 31-12 geen dope te pakkenmaar ik ben gewoon zo vocking nieuwsgrierig. Ken je dat?![]()

westergas zei:Hallo jongens en meisjes ik heb een vraag!
Ik heb laatst op internet een paar buisjes flux gekocht, inmiddels laten testen en volgens brijder zit er 4-fmp in dus dat gaat goed. Hoeveel konden ze echter niet niet zeggen maar volgens de verkoper 150mg per buisje.
Nu had ik mezelf voor genomen om tot 31-12 geen dope te pakken maar ik ben gewoon zo vocking nieuwsgrierig. Ken je dat?![]()
De bedoeling is om met NYE keihard te knallen op de f-fmp/bk-mdma combo dus zou het zonde vinden als ik mijn neurotransmitters al heb verneukt omdat ik me niet kon bedwingen. Ook heb ik geen zin in plafonddienst (wil rond een uurtje of 3/4 kunnen maffen als ik dit spul +/- 22:00 neem)
Wat zijn jullie ervaringen? Kan je na een uurtje of 5/6 een beetje pitten na 150mg en heb je last van gewenning als ik na 4 weken weer ga nemen?

Paperplane. zei:Ben er toch wel nieuwsgierig naar. Wil 4-FMP wel op mn lijstje. Vergelijkbaar met methylone?
Iedereen omschrijft het gevoel zo vaag. Combineerbaar met GHB? Ervaringsdeskundigen?
Paperplane. zei:Ben er toch wel nieuwsgierig naar. Wil 4-FMP wel op mn lijstje. Vergelijkbaar met methylone?
Iedereen omschrijft het gevoel zo vaag. Combineerbaar met GHB? Ervaringsdeskundigen?