First timer 2-cb

Ace

Newbie
Hallo,

Ik ben Ace en ik ben nieuw op dit forum. Een aantal weken geleden kwam ik voor het eerst hier op het forum nadat ik samen met 2 vrienden, op een feestje, 4-FMP had gebruikt en vervolgens niet kon slapen toen ik in mijn bed lag. Ik las hier o.a. vermakelijke drugs/trip reports, vragen over drugs en andere ervaringen.

Wat mij het meest boeide waren de verhalen over 2-CB, aangezien ik dit nog nooit heb gebruikt.
Het leek me een hele leuke drug en heb daarom laatst bij een aantal vrienden gepolst of zij het ook zouden willen doen. Het leek hun ook heel leuk en we hebben dus een avondje trippen gepland voor komende zaterdag.

We hopen goed voorbereid te zijn en ik zou graag jullie mening willen van de voorbereidingen en zou het ook fijn vinden om tips en suggesties te krijgen; wat we kunnen doen of kunnen mee nemen? (uit eigen ervaring bijvoorbeeld)

Voorbereidingen:

Gamecube met 4 controllers met o.a. het kleurrijke Mariokart :openmouth:
Waxinelichtjes om de sfeer wat op te spacen
Lekkere snacks
Vitamine C pilletjes (voor het geval dat)
Iedereen neemt drinken wat diegene lekker vindt mee
Laserlampje
Chille kamer
Computer met muziek ( ook met youtube en spotify etc.)
Ps3
Shin Chan afleveringen
Misschien nog gekke, aparte kleding als dit de boel kan opspacen zoals zonnebrillen, fabriekskleding, 3dbrillen o.i.d.
En een sitter wordt zeer waarschijnlijk nog geregeld

Ik hoor graag suggesties en/of tips!

En ik zal zeker mijn eerste tripverslag the day after maken!

x Ace

r0mmelp0t

Belezen gebruiker
Welkom Ace op het forum!
Ik zie dat jullie je goed hebben voorbereid wat ik fijn vind om te zien!
Allereerst wil ik zeggen dat jullie waarschijnlijk de gamecube en Ps3 niet nodig zullen hebben.
Beeldschermen leiden mij tijdens het trippen meestal heel erg af en ik vind het persoonlijk echt totaal niet leuk.
de Shin Chan afleveringen zijn leuk voor het uitspacen.
De sitter vind ikzelf overbodig omdat 2Cb heel makkelijk te sturen is en je je misschien aan de nuchtere persoon gaat irriteren maar het kan natuurlijk nooit kwaad.
Als je er aan kan komen: Lachgas!
En als jullie van blowen houden wiet en hash :stoned: ( let wel op en begin niet te snel met blowen want het kan nogal hard aankomen )

Heel veel plezier!

R0mmelP0t

Deamon

Bewuste gebruiker
Tripreporter
2c-b is een goede instap tripmiddel, de visuals zijn speels en makkelijk onder controle te houden. Ik heb niet zoveel toe te voegen op de andere posts, behalve dat je goed op de dosis moet letten en geduldig moet zijn. 2c-b is vrij potent, rond 10 mg krijg je al een lichte trip, 20 mg een gemiddelde en meer dan 30 mg is af te raden. Bij 30 mg beginnen lichamelijke ongemakken en wordt de trip wat chaotischer en moeilijker te sturen. 2c-b heeft veel tijd nodig om de piek te bereiken, ongeveer 1,5-2 uur, neem dus niet te snel bij, daar kun je spijt van krijgen. Tussen de 15 en 20 mg wordt zo ongeveer aangeraden voor beginners.

Ace

Newbie
Heel erg bedankt voor jullie reacties!
De sitter wordt geschrapt, en wat te blowen wordt toegevoegd. Ik zelf heb al aardig wat ervaring met MDMA en XTC; maar lijkt 2cb qua 'sturing' hier een beetje op? Ik ben het type persoon dat altijd bewust is dat er drugs zijn genomen en kan mijn trips aardig sturen. De laatste meer keer is wel bijna 8 maanden geleden...

Het groepje waar ik mee ga bestaat, naast mij, uit een erg ervaren pillentikker, een redelijk ervaren drugsgebruiker en 3 die voor de alle eerste keer 'harddrugs' gebruiken (vandaar dat ik een sitter als nodig achtte). Maar niemand van ons heeft 2-cb gebruikt dus voor ons is het allemaal de eerste keer trippen op 2-cb.

Ik heb hun aardig op de hoogte gebracht over de effecten, side-effects en de dosis. Maar wat kan ik niet nadrukkelijk genoeg zeggen? Goude tips zijn altijd welkom in mijn boekje!

X Ace

Fool

Badass junkie
Nou, die vitamine C-pilletjes zijn eigenlijk alleen maar gezond, maar zullen een trip echt niet remmen of stoppen. Als iemand toch bad gaat moet je die eventjes apart nemen en aan andere dingen laten denken.

Verder is een sitter inderdaad een beetje overdreven, maar iemand onder speeddial is eigenlijk nooit verkeerd.

Verder is MDMA precies hetzelfde als XTC en schijnt 2C-B in lagere doseringen hier een beetje mee overeen te komen. Hogere doseringen zijn toch echt wel iets psychedelischer, naar het schijnt.

Oh, fix lekker eten! Yoghurt/fruit/napoleons doen het bij mij altijd heel goed tijdens het trippen! :)

Ace

Newbie
Stand van zaken:

Sitter geschrapt; wel iemand die we kunnen bereiken geregeld.

Naast snacks wordt er nu ook fruit en yoghurt gehaald.

De vitaminepillen houden we er in; wie weet werkt dit of werkt dit door een placebo effect, altijd handig om iets materieels te hebben om te gebruiken als iemand niet goed gaat. Apart nemen rustig stellen + die vitaminepil zal, lijkt me, meer gerustheid geven dan apart nemen.

Tripbrillen worden gekocht of door een enkeling uit de kast getoverd.

Ook las ik dat de CEV's heel mooi kunnen zijn, heeft een van jullie hier een mooi en goed voorbeeld van? Want dat lijkt me zo gaaf!

X Ace

Fool

Badass junkie
Een placebo kan inderdaad erg sterk werken :wink:

Mochten jullie echt een trip willen remmen, kun je altijd kijken of er nog iemand een kortwerkende, anxiolytische benzodiazepine thuis heeft liggen. Deze remmen de angstige gedachtes namelijk wel en worden nogal massaal voorgeschreven.

Mijn complimenten trouwens over de voorbereiding!

Helenas

Bewuste gebruiker
Het kan zijn dat je aan het begin je wat ongemakkelijk of misselijk voelt maar laat je er niet door afleiden want dit gaat over! Misschien is het leuk om als jullie er lekker in zitten een wandeling te maken buiten

Deamon

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ace zei:
Ook las ik dat de CEV's heel mooi kunnen zijn, heeft een van jullie hier een mooi en goed voorbeeld van? Want dat lijkt me zo gaaf!
Ik vind de CEV's persoonlijk niet zo bijzonder. Ik zie meestal simpele patronen die in allerlei kleuren knipperen of heen en weer bewegen, zo zag ik een keer een aantal rijen dennenbomen in tekenfilmstijl die in hoog tempo van kleur veranderden. De OEV's vind ik persoonlijk leuker, alles lijkt te bewegen.

r0mmelp0t

Belezen gebruiker
Ik heb toevallig afgelopen vrijdag nog 2cb gebruikt en ik kan je vertellen dan ik hele mooie CEV's heb gezien!
Moet erbij zeggen dat ik wel 50 mg had en dat raad ik je zeer af voor de eerste keer haha.
Veel plezier en geniet ervan!

R0mmelP0t

Ace

Newbie
Top, iedereen bedankt voor de reacties!
De eerste zit er in en ik zal me best doen voor een tripreport!

Bovenaan