Hallo,
Ik ben Ace en ik ben nieuw op dit forum. Een aantal weken geleden kwam ik voor het eerst hier op het forum nadat ik samen met 2 vrienden, op een feestje, 4-FMP had gebruikt en vervolgens niet kon slapen toen ik in mijn bed lag. Ik las hier o.a. vermakelijke drugs/trip reports, vragen over drugs en andere ervaringen.
Wat mij het meest boeide waren de verhalen over 2-CB, aangezien ik dit nog nooit heb gebruikt.
Het leek me een hele leuke drug en heb daarom laatst bij een aantal vrienden gepolst of zij het ook zouden willen doen. Het leek hun ook heel leuk en we hebben dus een avondje trippen gepland voor komende zaterdag.
We hopen goed voorbereid te zijn en ik zou graag jullie mening willen van de voorbereidingen en zou het ook fijn vinden om tips en suggesties te krijgen; wat we kunnen doen of kunnen mee nemen? (uit eigen ervaring bijvoorbeeld)
Voorbereidingen:
Gamecube met 4 controllers met o.a. het kleurrijke Mariokart
Waxinelichtjes om de sfeer wat op te spacen
Lekkere snacks
Vitamine C pilletjes (voor het geval dat)
Iedereen neemt drinken wat diegene lekker vindt mee
Laserlampje
Chille kamer
Computer met muziek ( ook met youtube en spotify etc.)
Ps3
Shin Chan afleveringen
Misschien nog gekke, aparte kleding als dit de boel kan opspacen zoals zonnebrillen, fabriekskleding, 3dbrillen o.i.d.
En een sitter wordt zeer waarschijnlijk nog geregeld
Ik hoor graag suggesties en/of tips!
En ik zal zeker mijn eerste tripverslag the day after maken!
x Ace
Ik ben Ace en ik ben nieuw op dit forum. Een aantal weken geleden kwam ik voor het eerst hier op het forum nadat ik samen met 2 vrienden, op een feestje, 4-FMP had gebruikt en vervolgens niet kon slapen toen ik in mijn bed lag. Ik las hier o.a. vermakelijke drugs/trip reports, vragen over drugs en andere ervaringen.
Wat mij het meest boeide waren de verhalen over 2-CB, aangezien ik dit nog nooit heb gebruikt.
Het leek me een hele leuke drug en heb daarom laatst bij een aantal vrienden gepolst of zij het ook zouden willen doen. Het leek hun ook heel leuk en we hebben dus een avondje trippen gepland voor komende zaterdag.
We hopen goed voorbereid te zijn en ik zou graag jullie mening willen van de voorbereidingen en zou het ook fijn vinden om tips en suggesties te krijgen; wat we kunnen doen of kunnen mee nemen? (uit eigen ervaring bijvoorbeeld)
Voorbereidingen:
Gamecube met 4 controllers met o.a. het kleurrijke Mariokart
Waxinelichtjes om de sfeer wat op te spacen
Lekkere snacks
Vitamine C pilletjes (voor het geval dat)
Iedereen neemt drinken wat diegene lekker vindt mee
Laserlampje
Chille kamer
Computer met muziek ( ook met youtube en spotify etc.)
Ps3
Shin Chan afleveringen
Misschien nog gekke, aparte kleding als dit de boel kan opspacen zoals zonnebrillen, fabriekskleding, 3dbrillen o.i.d.
En een sitter wordt zeer waarschijnlijk nog geregeld
Ik hoor graag suggesties en/of tips!
En ik zal zeker mijn eerste tripverslag the day after maken!
x Ace
( let wel op en begin niet te snel met blowen want het kan nogal hard aankomen )