Flameon zei:Twee lijntjes is een half gram toch?
Hoe weet je wat een goed lijntje is (kwart gram)
Phreakingout zei:Ik zou het zo aanpakken ( ware grootte ) :
-------------------- = 1/2 mm DIK
Delirium zei:Phreakingout zei:Ik zou het zo aanpakken ( ware grootte ) :
Denk er even aan dat die lijntjes op verschillende beeldschermen en resoluties verschillende groottes hebben hè?![]()
Phreakingout zei:Flameon zei:Twee lijntjes is een half gram toch?
Hoe weet je wat een goed lijntje is (kwart gram)
Hehe dan heb je erg royale lijnen hoor..
Ik zou het zo aanpakken ( ware grootte ) :
En dan nog meer richting de 1 mm grens. Eigenlijk is 2 al best dik moet ik zeggen voor een beginner..

Neem een hele afsluitdijk andersSperSIZEboon zei:ik zou met zo'n lijn beginnen als ik jou was
![]()

Northawke zei:Twee kleine lijntjes met 2 uur pauze ertussen moet genoeg zijn. Had ik de eerste keer ook en ik stond zo strak dat ik dacht dat ik kon rennen als een tijger toen ik naar buiten moest om iets op te halen. Met grote sprongen het hofje over.![]()

Flameon zei:Ik heb ook wel eens gehoord dat je speed kan drinken. Een sleutelpunt in een glas cola, en het schijnt hetzelfde effect als snuiven te hebben.
Klopt het dat je speed kan drinken? En dat het op deze manier hetzelfde effect geeft als snuiven / slikken?
Japi-10 zei:Northawke zei:Twee kleine lijntjes met 2 uur pauze ertussen moet genoeg zijn. Had ik de eerste keer ook en ik stond zo strak dat ik dacht dat ik kon rennen als een tijger toen ik naar buiten moest om iets op te halen. Met grote sprongen het hofje over.![]()
Had een halve gram bij een van me eerste keren toen kon ik niet eens rennen meer zo strak dat ik stond![]()

MrStreep zei:Hey Flameon,
Pak nooit te veel in 1 keer, je weet niet hoe je lichaam reageert.
Pak kleine beetjes met de keer, bv een lijntje van een 0.2 gram(een gram in 5en delen)
Manier van Innemen ligt aan wat je leuker/lekker vindt:
* Snuiven
* Bommetje(doormiddel van Voeitjes(Rizla Blauw)
* Vermengen met Drank.
* Spuiten in je bloedbaan
* Zuigbommetje, ik maak een bommetje, die maak ik plat en die leg ik onder mn tong, naast de aanhechting van je tong. Aan welke kant maakt niet uit. Laat het net zolang onder je toch liggen totdat de pepsmaak je te goor vind, dan kun je het doorslikken met behulp van Drank. Je beleeft een hele andere reactie dan je gewent bent. Hoelang het duurt voordat je het voelt ligt aan je zelf, maar gemiddeld een kwartiertje
MrStreep zei:Als je speedbommetje onder je toch doet, word het op de zelfde manier opgenomen door het lichaam als je het spuit. Je tong heeft een groot opnameorgaan, En onder je tong(je mond) word speeksel gevormd. Die zorgt dat de Speed word opgenomen in het lichaam.
Je moet wel goed je tanden poetsen als je dit hebt gedaan. Op welke manier je je Speed gebruikt, Poets goed je tanden en tong. Dit ter bescherming van je gebitje.
Als je gaat spuiten, moet je je PEP "verzuiveren", dit doe je met aceton. Als het zuiver is(er zitten geen bindmiddelen en andere stoffen in ). Je pep goed spoelen in gedemiraliseerd water( Pep) zinkt naar de bodem van je lepel. Al wat drijft is Rotzooi. Na het spoelen een keer of 3, is wel genoeg omdat aceton een hele vluchtige stof is snel verdampt. Je moet geen aceton in je aderen spuiten.
Je zuivere pep ongerveer 0.2/0.4 gram laat je oplossen in gedemiraliseerd water. Het ligt er aan wat er in je Spuit kan, maar ga van 2ml spuit uit die mag vol. In de meeste gevallen geld hoe meer vocht, hoe lekkerder. Je kan vooraf wat bloed vermengen met je Pep of als je eerst wat bloed in je pepmensel laat lopen en dan pas in je arm.