First time!

Carlitos

Badass junkie
Zal van de sterkte afhangen..
Voor de eerste keer is 150 wel goed,maar moet je niet echt rommel hebben

Funky Monkey

Badass junkie
Das best veel ja... als je goede shit hebt kan je met 2 mespuntjes de hele avond vooruit en met een beetje geluk ook nog slapen als je thuis komt... en anders zou ik voor 2 subtiele lijntjes gaan de eerste keer :)

Supervlieg

Wijs gebruiker
Ik zou het op 2x een net lijntje houden.. Tenzij je van enorme chaos en wanorde houdt (speed moet je leren kennen en de 1e keer is echt een wirwar van gedachtes hehe)

Phreakingout

Bewuste gebruiker
Flameon zei:
Twee lijntjes is een half gram toch?
Hoe weet je wat een goed lijntje is (kwart gram)

Hehe dan heb je erg royale lijnen hoor..

Ik zou het zo aanpakken ( ware grootte ) :

-------------------- = 1/2 mm DIK

En dan nog meer richting de 1 mm grens. Eigenlijk is 2 al best dik moet ik zeggen voor een beginner..

Delirium

Badass junkie
Phreakingout zei:

Denk er even aan dat die lijntjes op verschillende beeldschermen en resoluties verschillende groottes hebben hè? :tongueout:

Phreakingout

Bewuste gebruiker
Delirium zei:
Phreakingout zei:

Denk er even aan dat die lijntjes op verschillende beeldschermen en resoluties verschillende groottes hebben hè? :tongueout:

Haha nog aan gedacht ja, maarja.. Je moet het ff globaal zien :P ( ik draai 1280x1024 btw )

neti

Badass junkie
ik ben net begonnen en denk ruik al meer dan dat... denk dezelfde lengte en dan 5 mm dik :hearteyes: :mrgreen:

Flameon

Badass junkie
Dankjewel. Dat lijntje is ongeveer een cm of 5 lang en ongeveer 1.5 mm breed? Na twee lijntjes moet je een goed effect van speed krijgen, de eerste keer?

N4S

Experimenterende gebruiker
Phreakingout zei:
Flameon zei:
Twee lijntjes is een half gram toch?
Hoe weet je wat een goed lijntje is (kwart gram)

Hehe dan heb je erg royale lijnen hoor..

En dan nog meer richting de 1 mm grens. Eigenlijk is 2 al best dik moet ik zeggen voor een beginner..

ja godver wat heb ik dan dikke lijnen gesnoven mijn eerste keer als ik die liliputters zie van jou en die vergelijk met die van mn eerste keer :P niet slecht bedoeld hoor :)

OT: die van mij waren 10cm lang en 3 mm breed, mooie ervaring dusja, waarom niet? :)

Dit is duidelijk geschreven door een stonede smoelentrekker :flushed: :wave:

Phreakingout

Bewuste gebruiker
Lol, is veel te veel om te beginnen... met die lijntjes heb ik echt zeker 8 uur plezier gehad zelfs na mijn eerste keer nog. Oke ik heb niet zo'n mega tolerantie of zo, doe het niet wekelijks namelijk.

Kijk lekker is het wel natuurlijk, maarja toch zonde omdat je dan te veel nodig hebt voor een bepaald effect.

Northawke

Wijs gebruiker
Twee kleine lijntjes met 2 uur pauze ertussen moet genoeg zijn. Had ik de eerste keer ook en ik stond zo strak dat ik dacht dat ik kon rennen als een tijger toen ik naar buiten moest om iets op te halen. Met grote sprongen het hofje over. :mrgreen:

SperSIZEboon

Badass junkie
ik zou met zo'n lijn beginnen als ik jou was :grin:

Flameon

Badass junkie
Ik heb ook wel eens gehoord dat je speed kan drinken. Een sleutelpunt in een glas cola, en het schijnt hetzelfde effect als snuiven te hebben.
Klopt het dat je speed kan drinken? En dat het op deze manier hetzelfde effect geeft als snuiven / slikken?

Carlitos

Badass junkie
Northawke zei:
Twee kleine lijntjes met 2 uur pauze ertussen moet genoeg zijn. Had ik de eerste keer ook en ik stond zo strak dat ik dacht dat ik kon rennen als een tijger toen ik naar buiten moest om iets op te halen. Met grote sprongen het hofje over. :mrgreen:

Had een halve gram bij een van me eerste keren toen kon ik niet eens rennen meer zo strak dat ik stond :wave:

Supervlieg

Wijs gebruiker
Flameon zei:
Ik heb ook wel eens gehoord dat je speed kan drinken. Een sleutelpunt in een glas cola, en het schijnt hetzelfde effect als snuiven te hebben.
Klopt het dat je speed kan drinken? En dat het op deze manier hetzelfde effect geeft als snuiven / slikken?

Niet doen!! Speed brengt enorme schade toe aan je gebit. Neem desnoods een bommetje maar niet drinken. Dat is een fout die alle beginners maken..

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Ik zou beginnen met 1 sleutepuntje
daarna kan je altijd bijpakken als je het te min vind.
speed is meestal vrij sterk en je hebt er weinig voor nodig als het je 1e keer is.

Northawke

Wijs gebruiker
Japi-10 zei:
Northawke zei:

Had een halve gram bij een van me eerste keren toen kon ik niet eens rennen meer zo strak dat ik stond :wave:

Lekker heftig, dus. :mrgreen:

MrStreep

Newbie
Pak nooit te veel in 1 keer!!!!!!!!

Hey Flameon,

Pak nooit te veel in 1 keer, je weet niet hoe je lichaam reageert.
Pak kleine beetjes met de keer, bv een lijntje van een 0.2 gram(een gram in 5en delen)

Manier van Innemen ligt aan wat je leuker/lekker vindt:
* Snuiven
* Bommetje(doormiddel van Voeitjes(Rizla Blauw)
* Vermengen met Drank.
* Spuiten in je bloedbaan
* Zuigbommetje, ik maak een bommetje, die maak ik plat en die leg ik onder mn tong, naast de aanhechting van je tong. Aan welke kant maakt niet uit. Laat het net zolang onder je toch liggen totdat de pepsmaak je te goor vind, dan kun je het doorslikken met behulp van Drank. Je beleeft een hele andere reactie dan je gewent bent. Hoelang het duurt voordat je het voelt ligt aan je zelf, maar gemiddeld een kwartiertje

200466

Experimenterende gebruiker
Re: Pak nooit te veel in 1 keer!!!!!!!!

MrStreep zei:
Hey Flameon,

Pak nooit te veel in 1 keer, je weet niet hoe je lichaam reageert.
Pak kleine beetjes met de keer, bv een lijntje van een 0.2 gram(een gram in 5en delen)

Manier van Innemen ligt aan wat je leuker/lekker vindt:
* Snuiven
* Bommetje(doormiddel van Voeitjes(Rizla Blauw)
* Vermengen met Drank.
* Spuiten in je bloedbaan
* Zuigbommetje, ik maak een bommetje, die maak ik plat en die leg ik onder mn tong, naast de aanhechting van je tong. Aan welke kant maakt niet uit. Laat het net zolang onder je toch liggen totdat de pepsmaak je te goor vind, dan kun je het doorslikken met behulp van Drank. Je beleeft een hele andere reactie dan je gewent bent. Hoelang het duurt voordat je het voelt ligt aan je zelf, maar gemiddeld een kwartiertje

Tssss... Als er iets slecht voor je is dan is het wel vloei!
Als je dan toch een bommetje neemt doe het dan in een capsule, die kun je zo bij een drogist halen (Vitamine C) en leegmaken. Snelle erin en hop!
En speed onder je tong en in drank? Wil je van je gebit af ofzo????
Spuiten in je bloedbaan? WTF!!!! Vertel er dan ook ff bij dat dat niet gaat met de doordeweekse speed die je gewoon door je neus jaagt!!!
Wil je iemand dood hebben ofzo???

quotethemadraven

Bewuste gebruiker
^^^^
En waarom niet? Waarom zou je speed niet kunnen shotten? Als je doordeweekse speed niet versneden is met ongebluste kalk moet dat gaan. Of het wenselijk is een ander.
En over die schade van je gebit... heb het eens aan mijn tandarts gevraagd.
Het is niet zo dat de stof in je speed je tanden doen slecht worden, het is voornamelijk de Ph waarde van je eigen mond die bepaalt of je tanden er tegen kunnen. Ik heb zelf3 jaar elke dag speed in melk of fristi gerdronken, en er scheelt niks aan mijn bijters.

MrStreep

Newbie
Als je speedbommetje onder je toch doet, word het op de zelfde manier opgenomen door het lichaam als je het spuit. Je tong heeft een groot opnameorgaan, En onder je tong(je mond) word speeksel gevormd. Die zorgt dat de Speed word opgenomen in het lichaam.

Je moet wel goed je tanden poetsen als je dit hebt gedaan. Op welke manier je je Speed gebruikt, Poets goed je tanden en tong. Dit ter bescherming van je gebitje.

Als je gaat spuiten, moet je je PEP "verzuiveren", dit doe je met aceton. Als het zuiver is(er zitten geen bindmiddelen en andere stoffen in ). Je pep goed spoelen in gedemiraliseerd water( Pep) zinkt naar de bodem van je lepel. Al wat drijft is Rotzooi. Na het spoelen een keer of 3, is wel genoeg omdat aceton een hele vluchtige stof is snel verdampt. Je moet geen aceton in je aderen spuiten.

Je zuivere pep ongerveer 0.2/0.4 gram laat je oplossen in gedemiraliseerd water. Het ligt er aan wat er in je Spuit kan, maar ga van 2ml spuit uit die mag vol. In de meeste gevallen geld hoe meer vocht, hoe lekkerder. Je kan vooraf wat bloed vermengen met je Pep of als je eerst wat bloed in je pepmensel laat lopen en dan pas in je arm.

MrStreep

Newbie
Hey Quotethemadraven, ja dank je wel.

Als ik ietz zeg of beweer, is het altijd goed onderbouwd met serieuze feiten.

Laterzzz

Phreakingout

Bewuste gebruiker
MrStreep zei:
Als je speedbommetje onder je toch doet, word het op de zelfde manier opgenomen door het lichaam als je het spuit. Je tong heeft een groot opnameorgaan, En onder je tong(je mond) word speeksel gevormd. Die zorgt dat de Speed word opgenomen in het lichaam.

Je moet wel goed je tanden poetsen als je dit hebt gedaan. Op welke manier je je Speed gebruikt, Poets goed je tanden en tong. Dit ter bescherming van je gebitje.

Als je gaat spuiten, moet je je PEP "verzuiveren", dit doe je met aceton. Als het zuiver is(er zitten geen bindmiddelen en andere stoffen in ). Je pep goed spoelen in gedemiraliseerd water( Pep) zinkt naar de bodem van je lepel. Al wat drijft is Rotzooi. Na het spoelen een keer of 3, is wel genoeg omdat aceton een hele vluchtige stof is snel verdampt. Je moet geen aceton in je aderen spuiten.

Je zuivere pep ongerveer 0.2/0.4 gram laat je oplossen in gedemiraliseerd water. Het ligt er aan wat er in je Spuit kan, maar ga van 2ml spuit uit die mag vol. In de meeste gevallen geld hoe meer vocht, hoe lekkerder. Je kan vooraf wat bloed vermengen met je Pep of als je eerst wat bloed in je pepmensel laat lopen en dan pas in je arm.

Wordt er naar van als ik dit zo lees..

Geen goeie manier vind ik om gelijk de extreemste manier van inname zo aan te moedigen. Kijk wat je zelf doet, moet je zelf weten natuurlijk.

Maar laat hem lekker beginnen met snuiven? Of anders een klein bommetje in een cap...

quotethemadraven

Bewuste gebruiker
Das als je het mij vraagt geen aanmoediging, ik heb al veel gezien maar mezelf zien spoelen met aceton zoals beschreven, niet dadelijk. Das schocktherapie, nog effe en hij wilt het niet meer.
Als we bij elke post moeten gaan zetten "dit niet echt doen" is't geen echt df meer, wanneer k schrijf dat ik speed nam gedurende 3 of 5 jaar, zal de topicstarter ook wel beseffen dat dat niet de briljanste jaren waren...
Hij heeft meer aan koude harde feiten dan aan betuttelen.

maverick

Belezen gebruiker
eerste keer speed, hmmzz niet teveel in 1x.. als je heel weinig doet (mijn eerste keer) had ik geeneens door dat er iets werkte achteraf ja wel blijer energieker opgewekt enzo.. 2e keer veelsteveel gedaan iedereen bezorgd om me en t was de bdoeling dat mensen niet echt wisten, maar ik was te onrustig te bewegen, met vn die lompe ogen, kaken strak op elkaar en half doorweekt van het zweet tyaaa.. de meest dronken figuur die me niet kende kon het van verre afstand zien...

ik was die 2e keer dus iets te enthousiast (en naïf).. voelde voor eerst tof speed gevoel.. helemaal in mn nopjes en dacht: tooff zo nog btj :grin: het begon met 2 kleine lijntjes al snel de volgende 2 toen ff tijdje nog weer 2, en in mijn beginnersenthousiastme dacht ik steeds meer meer meer :grin: en voordat ik het wist stond ik zo strak als mafakkeerrrrr!!!!:P en kon ik de volgende nacht pas heel laat eindelijk helemaal kapot in slaap vallen, na dikke schuldgevoelens en kutheid in mn hoofd omdat ik er zown zooitje vn had gemaakt (voor mijn gevoel was dat toen heel erg).. kwerd nuchterder en speed wil dan nog wel is je zo gaan prikkelen dat je je druk gaat maken om dingen die er niet zijn, maar jy maakt je er druk om alsof ze dr zijn... en als je dat niet weet en niet mee om weet te gaan dan ga je er op in alsof t echt is, en je gaat je kut voelen ik zweer (je meot ook wel btj gevoelig voor zijn zoals ik) kwas waarschijnlijk meer para en kut dan mensen die 40 jaar vast in een of andere inrichting zitten ofzo..

tip dus: miss iemand aanwijzen dei btj op je let of die btj ervaring meeheeft, jezelf ook in de gaten houden.. niet te enhtousiast en overmoedig worden als je eenmaal dik geniet.. want voor je weet sta je strak als de ziekte !

Tony Montana

Belezen gebruiker
hehehehe...

leuke dingen om te lezen ook altijd.
10cm lange lijn en 5mm dik voor de eerste keer.
Nou, das een beste lijn. Denk niet dat je die in 1 keer naar binnen krijgt zonder te gaan tranen of te gaan kokhalzen als je het niet gewend bent.
Ken het van een maat van me die het ook wou proberen voor de 1e keer en ook stoer deed door een mega lijn neer te leggen.
Kheb me de schurftes gelachen toen die begon te tranen en te kokhalzen van de fijn gesneden verse pasta. hehehe...

Voor de eerste keer zou ik gewoon niet zoveel doen.
5 cm maximaal. En dikte +/- 2mm.

Mocht het na 1 uur nog niet het gewenste effect geven dan kun je altijd nog een klein beetje erbij doen.

Tenminste... dat vind ik.

Bovenaan