Toch een beetje vragen naar de bekende weg ...

BelowTheFlow

Wijs gebruiker
Toch een beetje vragen naar de bekende weg. Ik heb vanavond "voldoende" wijn op.
Tegelijkertijd wil ik graag eindelijk eens 1p-lsd proberen: eerste keer, 150 umg

Denk dat ik hulp nodig heb om dat uit mijn gedachten te zetten.

BelowTheFlow

Wijs gebruiker
Dom idee, tering laat ook wel. Wel eens gekaterd aan de lsd trouwens maar toen was ik nog student ahaha. Letterlijk getript op m’n eigen kots was wel een vibe tbh. Maar goed dronken had ik er ook ik kunnen stikken😅
Klinkt, als doe maar lekker ! Maar niet heus.
Damn mijn tijdruimte om het hier eindelijk een keer te doen wordt kleiner en kleiner.

Gaat toch niet gebeuren dat ik het weer richting NL neem ?

Laatst bewerkt:

ljuv

DF-koningin
Thanks, voor de adviezen. Ik had besloten om dan maar op tijd naar bed te gaan, dus de meeste las ik pas vanochtend.
Vooral de eerste keer moet mooi en magisch zijn. Daar moet ik het moment echt zelf voor creëren. Met als risico dat als het gecreëerde moment daar is, het dan toch niet passend voelt.
Trots! Hoofdpijn?

Damius

Bewuste gebruiker
Nooit getript onder invloed van alcohol. Wel vaak geblowed na (veel) drank. Viel eigenlijk altijd slecht. Andersom beter: eerst blowen en dan rustig een biertje. Veel beter te doseren. Ik zou dat qua trippen eigenlijk ook in deze volgorde doen en nooit andersom.

anyway, mosterd na de maaltijd, je hebt een verstandig (het enige verstandige) besluit genomen.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Nooit getript onder invloed van alcohol. Wel vaak geblowed na (veel) drank. Viel eigenlijk altijd slecht. Andersom beter: eerst blowen en dan rustig een biertje. Veel beter te doseren. Ik zou dat qua trippen eigenlijk ook in deze volgorde doen en nooit andersom.

anyway, mosterd na de maaltijd, je hebt een verstandig (het enige verstandige) besluit genomen.

Oh God, ik heb in mijn leven één keer de fout gemaakt om vanuit “chill rozige” (enkele speciaalbiertjes in Brussel) toestand een paar hijsen van een sterke joint te nemen. Vreselijk.

Nog erger was een paar lijntjes ketamine vanuit aanschoten toestand. De tering, die misselijkheid en draaierigheid wens ik mijn ergste vijand niet toe (hm, misschien wel trouwens mwhaha… maar was moeilijk kut in ieder geval). 🤢🥴

Psychedelica na drank lijkt me in diezelfde categorie vallen. Goede keuze om het niet te doen denk ik @BelowTheFlow.

BelowTheFlow

Wijs gebruiker
Trots! Hoofdpijn?
Geen van beide. Het is bijna makkelijker om trots te zijn op iets doms, dan op het niet doen van iets doms.
Ik ga mikken op derde K-dag ! Mits het mooi weer blijkt te zijn en ik de avond tevoren verstandig ben geweest met bedtijd.

Bovenaan