yeti zei:Heb het zelf toch maar bij bovenstaand setje gehouden. Sowieso veiliger voor je gezondheid, want gezamelijk gebruik van spiegels, snuifbuizen, bankbiljetten, messen en sleutels kan je een hepatitus of hiv-infectie bezorgen.
met een rietje uit een pakkie snuivenwcpapier zei:gewoon met een rietje in het packie![]()
En het geld wat erbij ligt is wat je er op een avond kwijt aan bent?yeti zei:In het verleden nam ik dit spiegeltje mee als ik naar feestjes bij vrienden thuis ging.
Een keer was er een gast met een kale kop op zo'n party en toen gingen mensen lijntjes op zijn schedel leggen.Heb het zelf toch maar bij bovenstaand setje gehouden. Sowieso veiliger voor je gezondheid, want gezamelijk gebruik van spiegels, snuifbuizen, bankbiljetten, messen en sleutels kan je een hepatitus of hiv-infectie bezorgen.
Gebruik altijd een schoon rietje of je eigen persoonlijke snuifbuis. Leen deze niet uit.Greenlabs zei:yeti zei:Heb het zelf toch maar bij bovenstaand setje gehouden. Sowieso veiliger voor je gezondheid, want gezamelijk gebruik van spiegels, snuifbuizen, bankbiljetten, messen en sleutels kan je een hepatitus of hiv-infectie bezorgen.
Is die kans er dan niet altijd...? Heb al regelmatig een briefje in m'n handen gekregen waar iemand al veel mee gesnift had...
Zelf gebruik ik enkel op feestjes (en dan nog uitzonderlijk), en meestal is het dan m'n lidkaartje van de coffeeshop![]()
Vigilante zei:Sowieso snatzen met het biljet met de hoogste waarde.
Snatzen met 5 euro terwijl er 50 euro in je zak zit is ronduit zonde.![]()
Die poen is wat ik tijdens de rush gemiddeld aan vrouwelijk schoon spendeerde want een echte cocarush is een hypersexrushDeranged zei:En het geld wat erbij ligt is wat je er op een avond kwijt aan bent?yeti zei:In het verleden nam ik dit spiegeltje mee als ik naar feestjes bij vrienden thuis ging.
Een keer was er een gast met een kale kop op zo'n party en toen gingen mensen lijntjes op zijn schedel leggen.Heb het zelf toch maar bij bovenstaand setje gehouden. Sowieso veiliger voor je gezondheid, want gezamelijk gebruik van spiegels, snuifbuizen, bankbiljetten, messen en sleutels kan je een hepatitus of hiv-infectie bezorgen.

Schuune schuune, krijg der al goesting in :PiNkz zei:
Drientje zei:Gebruik altijd een schoon rietje of je eigen persoonlijke snuifbuis. Leen deze niet uit.Greenlabs zei:yeti zei:Heb het zelf toch maar bij bovenstaand setje gehouden. Sowieso veiliger voor je gezondheid, want gezamelijk gebruik van spiegels, snuifbuizen, bankbiljetten, messen en sleutels kan je een hepatitus of hiv-infectie bezorgen.
Is die kans er dan niet altijd...? Heb al regelmatig een briefje in m'n handen gekregen waar iemand al veel mee gesnift had...
Zelf gebruik ik enkel op feestjes (en dan nog uitzonderlijk), en meestal is het dan m'n lidkaartje van de coffeeshop![]()
http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php? ... is#p566940
Drientje zei:Oh en ik irriteer me eigenlijk al dagen aan de spelfout in de topic naam. Kan iemand daar iets aan doen?
Flunitrazespeed zei:Dat er nog niemand op het idee is gekomen ondertussen om een plat bord te gebruiken uit de keuken, liefst met een hellende rand zodat alles mooi erop blijft....wel zonder bloemetjesreliëf (of zoiets) op die rand want dan blijft het steken
(dit is ook handiger voor het daarna eventueel in een sealtje te steken omdat je niet met dat randje zit van een cd doosje waar altijd nogal wat blijft achterhaken..)
azgaza zei:Drientje zei:Oh en ik irriteer me eigenlijk al dagen aan de spelfout in de topic naam. Kan iemand daar iets aan doen?
Gedaan, zag er inderdaad storend uit![]()
afraidtech zei:maar ach als het mijn neus maar in komt :P
Hihi, hier zullen al een aantal krassen opstaan van mij veronderstel ikDopy gonzalez zei:Cd-hoes van The Doors die wss al meegaat vanaf dat ik ben beginnen sniffen. Kheb ze al overal meegenomen en nog altijd is ze niet kapot ( buiten de wazige witte plekken en de krassen er op)
Oom Klaas zei:Krijg je daar geen witte vlekken op?
'k Heb zelf namelijk op m'n spiegeltje een grote wazige plek zitten, nooit de moeite genomen om het schoon te maken eigenlijk.