Favoriete snuifondergrond

Frank123

Wijs gebruiker
Re: Favouriete snuifondergrond

vroeger bij een school-excursie eens een spiegel gemaakt. deze is hier prima voor .

Jowdy37

Belezen gebruiker

yeti zei:
Heb het zelf toch maar bij bovenstaand setje gehouden. Sowieso veiliger voor je gezondheid, want gezamelijk gebruik van spiegels, snuifbuizen, bankbiljetten, messen en sleutels kan je een hepatitus of hiv-infectie bezorgen.

Is die kans er dan niet altijd...? Heb al regelmatig een briefje in m'n handen gekregen waar iemand al veel mee gesnift had...

Zelf gebruik ik enkel op feestjes (en dan nog uitzonderlijk), en meestal is het dan m'n lidkaartje van de coffeeshop :)

Drientje

DF-koning

Een glazen plaat van een foto lijstje en een hakmesje van een glas krabber. Werkt vooralsnog prima.

Deranged

Badass junkie

yeti zei:
In het verleden nam ik dit spiegeltje mee als ik naar feestjes bij vrienden thuis ging.
Een keer was er een gast met een kale kop op zo'n party en toen gingen mensen lijntjes op zijn schedel leggen. :grin: Heb het zelf toch maar bij bovenstaand setje gehouden. Sowieso veiliger voor je gezondheid, want gezamelijk gebruik van spiegels, snuifbuizen, bankbiljetten, messen en sleutels kan je een hepatitus of hiv-infectie bezorgen.
En het geld wat erbij ligt is wat je er op een avond kwijt aan bent?

leppeh

Bewuste gebruiker

Bureau, karton, ovenschaal, pasje, glazen tafel... you name it :)

Drientje

DF-koning

Greenlabs zei:
yeti zei:
Heb het zelf toch maar bij bovenstaand setje gehouden. Sowieso veiliger voor je gezondheid, want gezamelijk gebruik van spiegels, snuifbuizen, bankbiljetten, messen en sleutels kan je een hepatitus of hiv-infectie bezorgen.

Is die kans er dan niet altijd...? Heb al regelmatig een briefje in m'n handen gekregen waar iemand al veel mee gesnift had...

Zelf gebruik ik enkel op feestjes (en dan nog uitzonderlijk), en meestal is het dan m'n lidkaartje van de coffeeshop :)
Gebruik altijd een schoon rietje of je eigen persoonlijke snuifbuis. Leen deze niet uit.

viewtopic.php?f=10&t=18081&p=566940&hilit=hepatitis#p566940

Vigilante

Wijs gebruiker

Sowieso snatzen met het biljet met de hoogste waarde.

Snatzen met 5 euro terwijl er 50 euro in je zak zit is ronduit zonde. :mrgreen:

Chris Pontius

Badass junkie

Vigilante zei:
Sowieso snatzen met het biljet met de hoogste waarde.

Snatzen met 5 euro terwijl er 50 euro in je zak zit is ronduit zonde. :mrgreen:

50 euro is kut, 20 euro blijft het beste.
Alles > 20 wordt te groot.

Judas

Wijs gebruiker

Deranged zei:
yeti zei:
In het verleden nam ik dit spiegeltje mee als ik naar feestjes bij vrienden thuis ging.
Een keer was er een gast met een kale kop op zo'n party en toen gingen mensen lijntjes op zijn schedel leggen. :grin: Heb het zelf toch maar bij bovenstaand setje gehouden. Sowieso veiliger voor je gezondheid, want gezamelijk gebruik van spiegels, snuifbuizen, bankbiljetten, messen en sleutels kan je een hepatitus of hiv-infectie bezorgen.
En het geld wat erbij ligt is wat je er op een avond kwijt aan bent?
Die poen is wat ik tijdens de rush gemiddeld aan vrouwelijk schoon spendeerde want een echte cocarush is een hypersexrush :rolleyes:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter

Onze glazen Herman Brood onderzettertjes van de Blokker zijn ook altijd wel erg goed en toepasselijk... :wink:

Flunitrazespeed

Belezen gebruiker

Dat er nog niemand op het idee is gekomen ondertussen om een plat bord te gebruiken uit de keuken, liefst met een hellende rand zodat alles mooi erop blijft....wel zonder bloemetjesreliëf (of zoiets :) ) op die rand want dan blijft het steken
(dit is ook handiger voor het daarna eventueel in een sealtje te steken omdat je niet met dat randje zit van een cd doosje waar altijd nogal wat blijft achterhaken..)

Judas

Wijs gebruiker

Eigenlijk is dit mijn favouriete sniffbottom maar er blijft altijd zoveel poeder op plakken :P

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter

Spiegel van een vrachtwagen horizontaal draaien, dan even het raampje uit met je hoofd. :grin:

Jowdy37

Belezen gebruiker

Drientje zei:
Greenlabs zei:
yeti zei:

Gebruik altijd een schoon rietje of je eigen persoonlijke snuifbuis. Leen deze niet uit.

http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php? ... is#p566940

dát bedoel ik nou net :). Die briefjes waar ik het over had waren er ook die ik ergens als wisselgeld terugkreeg, sinds ik zo ooit een briefje in m'n handen heb gehad was m'n zin om nog met een briefje te snuiven bijna volledig weg...

Drientje

DF-koning

Oh en ik irriteer me eigenlijk al dagen aan de spelfout in de topic naam. Kan iemand daar iets aan doen?

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter

Flunitrazespeed zei:
Dat er nog niemand op het idee is gekomen ondertussen om een plat bord te gebruiken uit de keuken, liefst met een hellende rand zodat alles mooi erop blijft....wel zonder bloemetjesreliëf (of zoiets :) ) op die rand want dan blijft het steken
(dit is ook handiger voor het daarna eventueel in een sealtje te steken omdat je niet met dat randje zit van een cd doosje waar altijd nogal wat blijft achterhaken..)

Daar hebben wij gewoon ons fijne glazen ovenschaaltje voor... :P

afraidtech

Bewuste gebruiker
maakt mij in principe ook niets uit, spiegel of glas vind ik het fijnst, maar ach als het mijn neus maar in komt :P

Ketnoniesman

Bewuste gebruiker

Dopy gonzalez zei:
Cd-hoes van The Doors die wss al meegaat vanaf dat ik ben beginnen sniffen. Kheb ze al overal meegenomen en nog altijd is ze niet kapot ( buiten de wazige witte plekken en de krassen er op :wink: )
Hihi, hier zullen al een aantal krassen opstaan van mij veronderstel ik :grin: allersinds mij al goed geamuseerd met die cd doos :P

Oom Klaas

Badass junkie
Krijg je daar geen witte vlekken op?
'k Heb zelf namelijk op m'n spiegeltje een grote wazige plek zitten, nooit de moeite genomen om het schoon te maken eigenlijk.

TeKNoZem

Wijs gebruiker
Oom Klaas zei:
Krijg je daar geen witte vlekken op?
'k Heb zelf namelijk op m'n spiegeltje een grote wazige plek zitten, nooit de moeite genomen om het schoon te maken eigenlijk.

Gewoon een keer onder de kraan houden, en als het moet even met een doekje overheen. Ist gelijk schoon. ;o

Spiegel dan he.

Winehouse

Badass junkie
mijn elektrische gitaar vind ik wel een mooie ondergrond
of in een hotel: daar trek je de spiegel van de muur af
just like amy winehouse

Bovenaan