Elke week LSD

Elke week LSD.

• Wil je dood ofzo?

Stemmen: 17 8,0%
  • ERG onverstandig

Stemmen: 44 20,7%
  • Onverstandig

Stemmen: 76 35,7%
  • Kan niet heel erg kwaad

Stemmen: 26 12,2%
  • Kan geen kwaad

Stemmen: 9 4,2%
  • Goed bezig

Stemmen: 41 19,2%

• Totaal aantal stemmers
    213

033Amnesia

Bewuste gebruiker
Nou ik vraag dit eigenlijk voor een vriend, die ook weer een vriend heeft die al 2 jaar lang aan de LSD zit. En die is er alleen maar verstandiger door geworden.. najah ik kan 't me haast niet voorstellen, maar hier zitten vast genoeg "professionals" die mij hun mening kunnen vertellen :wink:

lespaul

Experimenterende gebruiker
ok trippen is leuk maar elke week zou de lol er snel van af halen.

+ alle schade en kronkels die je op kunt lopen in je hoofd.

als je 2 jaar lang elke week tript kun je volgens mij niet meer normaal functioneren in de maatschapij.

als ik zelf trip moet ik er altijd wel een tijdje van bij komen +- een week of 3

Atropa

Bewuste gebruiker
...en dan 10 jaar later burgelijk verlangen naar een huis, gezin, kinderen met de boodschap inclusief opgeheven vingertje dat psychoactieven negatieve kanten hebben dat maatschappelijke reflectie belangrijk is. Met de bezorgde moeders voorop.

TrippyShit

Badass junkie
Ken ook mensen die lange tijd elk weekend lsd deden. Dat zijn nu mannen van 35 die voor een kutloontje bij een autobanden bedijfje aan een loopband werken en de hele dag dierengeluiden naar elkaar maken. Het is echt niet goed voor je om elke week te trippen. Daar wordt je raar van. Niet eens 'gek' maar gewoon een raar figuur wordt je er van.

Aalpoepert

Badass junkie
Precies, je raakt steeds meer afgesloten van de wereld, de maatschappij, omdat je je teveel in het wereldje in je hoofd bevindt.
Een goede maatstaf is om te gaan trippen wanneer je je laatste trip hebt laten bezinken, en deze geen rol meer speelt in je leven. (Op een directe manier, want de meeste goede trips blijven natuurlijk wel een rol spelen in je leven :wink: )

Flip Trip

Bewuste gebruiker
TrippyShit zei:
Ken ook mensen die lange tijd elk weekend lsd deden. Dat zijn nu mannen van 35 die voor een kutloontje bij een autobanden bedijfje aan een loopband werken en de hele dag dierengeluiden naar elkaar maken. Het is echt niet goed voor je om elke week te trippen. Daar wordt je raar van. Niet eens 'gek' maar gewoon een raar figuur wordt je er van.

En waarop baseer je het dat ze een betere baan hadden gehad als ze niet ieder weekend hadden getript.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Alle baantjes die ik tot nu toe heb gehad waren van dat niveau en ik ben daar nooit iemand tegengekomen die tripte. Ik ga er ook vanuit dat die post niet serieus bedoeld is.

TrippyShit

Badass junkie
ExceptionalInsight zei:
Alle baantjes die ik tot nu toe heb gehad waren van dat niveau en ik ben daar nooit iemand tegengekomen die tripte. Ik ga er ook vanuit dat die post niet serieus bedoeld is.

Die post is zeker serieus bedoeld. En waar ik dat op basseer? Het is niet zo dat het hun lot was om daar te werken door het tevaak gebruiken van lsd natuurlijk. Maar het zijn gewoon kinderachtige en rare figuren enzo, niet serieus te nemen. Dan zal je ook minder snel aan een beter baantje komen lijkt me. Altijd wel grappig dat veel(dusnietalle)mensen die lsd zo leuk vinden altijd gelijk in de verdediging/aanval schieten als het om lsd gaat :wink:

Flip Trip

Bewuste gebruiker
TrippyShit zei:
ExceptionalInsight zei:

Die post is zeker serieus bedoeld. En waar ik dat op basseer? Het is niet zo dat het hun lot was om daar te werken door het tevaak gebruiken van lsd natuurlijk. Maar het zijn gewoon kinderachtige en rare figuren enzo, niet serieus te nemen. Dan zal je ook minder snel aan een beter baantje komen lijkt me. Altijd wel grappig dat veel(dusnietalle)mensen die lsd zo leuk vinden altijd gelijk in de verdediging/aanval schieten als het om lsd gaat :wink:

Eerlijk gezegd zou ik bij alle dingen in de aanval schieten als iemand met onbaseerde verhalen komt of ik er nou voor of tegen ben. Maar het zou dus niet kunnen zijn dat het al kinderachtige en rare figuren waren voordat ze lsd ieder weekend deden gebruiken. Ik wil niet zeggen dat ik perse een voorstander ben van wekelijks lsd gebruik, maar toch denk ik dat als je geestelijk sterk genoeg bent dat er dan niet veel gebeurt. Lichamelijk zal het je in ieder geval geen schade bezorgen.

lucifer in the sky

Bewuste gebruiker
ik doe het normaal 2 keer per maand..
soms gebeurt het wel eens dat ik het elke week 1 keer doe.
in de vakantie's kan het zijn dat ik het 3 keer per week deed.. had ng altijd effect, maar niet meer wat het moest zijn.. ik moest iedere keer toch upgrade van zegels :grin:
ben nu al 2 weken niet aan het gebruiken ( lsd )
in de paasvakantie toch maar weer een keertje.. vanaf dan proberen 1 keer per maand max 2 terug.

azgaza

Badass junkie
De meeste mensen die ik ken die zó vaak getript hebben zijn niet hele vage figuren geworden, dat valt eigenlijk wel mee. Ik geloof zo dat je van elk weekend trippen een vaag figuur kan worden, maar ik vraag me ook af of je niet in eerste instantie al een vaag figuur bent als je elke week wil trippen, dat is echt veel, en nuchtere weekenden zijn ook af en toe wel leuk. Ik zou sowieso niet elk weekend willen trippen omdat ik graag wat tijd neem om de ervaring te verwerken, en een een paar nuchtere en mogelijk enigsinds saaie weekenden er tussen plaatsen zorgt alleen maar dat de trips in verhouding nóg bijzonderder worden.

Angramar Temenos

Badass junkie
Ik kan niks kwaads zeggen over LSD, alleen is het wel zonde van je trips omdat je er een tollerantie voor opbouwt. Ik zou het zo elke dag doen als die tollerantie er niet was + Ik niet extra risico liep door psychoses in het verleden.

tomz0r

Badass junkie
Het doet wel wat met je, zelfs al ben je psychisch gezond.
Elke week trippen is niet verstandig. Ik heb het 8 keer gedaan in 3 maanden bijna een jaar geleden en was na die laatste trip nog 2 weken raar. Een toenmalige vriend van me is nu nog steeds erg vreemd.
Omdat het zo heftig kan zijn kunnen je gedachten nuchter ook zo raar worden als onder invloed van LSD. Je gaat dan allemaal van die gekke verbanden zien en zo. Niet slim.

in de veronderstelling zijn dat het geen kwaad kan is dat ook niet juist.

Soma

Bewuste gebruiker
Angramar Temenos zei:
Ik kan niks kwaads zeggen over LSD, alleen is het wel zonde van je trips omdat je er een tollerantie voor opbouwt. Ik zou het zo elke dag doen als die tollerantie er niet was + Ik niet extra risico liep door psychoses in het verleden.

Extra risico's op psychoses door meer te trippen? Je kan wel honderd keer trippen zonder probleem en dan bij trip nummer 101 pas prijs hebben he. LSD is zeer onvoorspelbaar, dat zou je toch moeten weten. En als je vroeger al psychoses hebt gehad dan is het sowieso geen goed idee om zwaar te gaan trippen.

Ik vind dat wekelijks trippen onverantwoord is. Op den duur ga je denk ik teveel in dat utopische LSD-wereldje zitten en dat past gewoon niet in de hedendaagse maatschappij.

tomz0r

Badass junkie
Angramar Temenos zei:

:')

lucifer in the sky

Bewuste gebruiker
ja daar geef ik jullie volledig gelijk in.. maar ik heb het ook maar een paar maanden gedaan elke week.
ik zeg niet dat ik het al een jaar doe fzo.. dat had ik er mss mogen bij zetten.
ik kan me soms moeilijk aanpassen aan de maatschappij, mja wie ni die is ook zo fuckt up tegenwoordig !
ik snap het ook van tolerantie, maar daar heb ik kennelijk geen last van. als ik 3 keer trip in een week. ( 1 maal gebeurt ) voelde ik steeds het zelfde, enkel iedere keer een halfje er bij !
ik vind trouwens als ge het zo vaak achter elkaar doet, dat de nuchtere dagen ( weekends ) schever kunne zijn als je trip zelf ( raar maar waar )

Angramar Temenos

Badass junkie
Ik heb de hoop om me ooit aan te passen aan de hedendaagse maatschappij allang opgegeven, ik wil het niet eens, waar de wil ontbreekt is de handeling al onmogelijk..

Die rare verbanden heb ik constant, LSD of geen LSD. De enige mindload die ik echt heb van LSD is de vaagheid en het "ik-snap-niet-wat-er-aan-de-hand-is" gevoel. En wat speedy energie+euforie. Gewoon slappe speed met visuals dus.

Hellraiser_[NL]

Bewuste gebruiker
LSD elke week nee zou leuk zijn maar moet me nog kunnen verandworden bij me vriendin ouders werk enz
Van de zomer weer keertje maar moet nieuwe zegels hebben :( heb nog maar 2 en die zijn heilig

Snel nieuwe halen want wil van de zomer wel nog 2 keer doen ofzow

:hearteyes: LSD LOVE

Spor

Wijs gebruiker
Ik heb sinds ik ben begonnen met lsd maximaal 2 weken tijd tussen mijn trips gelaten :flushed:

Ik zou het lang niet iedereen aanraden, zeker niet, maar zelf vind ik dat ik er zover nog prima mee overweg kan. Het heeft me wel veranderd, maar ik vind niet in negatieve zin, dus ik kan van mezelf niet echt zeggen dat ik slecht bezig ben...

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Ik zou het niet willen en denk ik ook niet kunnen. Ik zou gek worden, niet van de trip zelf maar van de na sleep.

Maar als je denkt dat je het aan kunt, goed bezig. Ook al is het waarschijnlijk onverstandig. :P

lucifer in the sky

Bewuste gebruiker
ja spor, 2 weken vind ik ook ng best ok...
zolang je niet veranderd in de negatieve zin is er niks aan de hand.
ik kan me ook nog perfect aanpassen aan de maatschappij binnen mijn normen :)

J0rrit

Badass junkie
Spor zei:
Ik heb sinds ik ben begonnen met lsd maximaal 2 weken tijd tussen mijn trips gelaten :flushed:

Ik zou het lang niet iedereen aanraden, zeker niet, maar zelf vind ik dat ik er zover nog prima mee overweg kan. Het heeft me wel veranderd, maar ik vind niet in negatieve zin, dus ik kan van mezelf niet echt zeggen dat ik slecht bezig ben...

Veranderd, hoe?

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Weet je.. eigenlijk maakt het geen fuck uit, op een gegeven moment bouw je zo'n torenhoge tolerantie op (en niet alleen lichamelijk) dat het toch niet leuk meer is.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
En als het niet leuk meer is, waarom zou je het dan nog willen doen?

Probleem lost zich zelf wel op denk ik. :P

Paikea

Belezen gebruiker
wobble zei:
ik doe het zelf 1 keer per maand ik ben bang voor hppd

dit krijg ik nu ook een beetje :grin: Plus ik merk dat het steeds minder speciaal wordt, terwijl lsd ooit de status 'magisch' had voor mij... ik wil een beetje meer tijd ertussen houden zodat het bijzonder blijft :hearteyes:

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
Elke week is naar mijn idee saai... Heb een keer 6 weken achter elkaar paddo's gegeten (is wel iets anders, maar goed). De laatste keer verveelde ik me gewoon, vond het trippen saai :P !
Ondertussen was ik wel genoeg binnestebuiten gekeerd, toen heb ik ook een break van 4 maanden genomen.

Nu doe ik ongeveer eens per maand LSD en af toe wat andere zooi voor de afwisseling :beer:

L

Lid 6909

Gast
het heeft zowiezo niet op iedereen dezelfde invloed, ik ken mensen die 3 jaar lang elke week LSD aten en nu een top baan hebben bij een mooi bedrijf. Het hoeft niet per definitie verkeerd te zijn, maar bij de meeste mensen zullen ze toch zich van de maatschappij distanciëren.

Die maat van jou maat zegt dat het voor hem alleen maar voordelen heeft, maar misschien komt dat juist wel omdat hij een doorgetript ventje is, die alleen maar voordelen wil zien, die LSD als wondermiddel beschouwt, zolang dit zo is ben je fout bezig in my opinion. LSD en andere drugs moeten bewaard worden als uitstapje uit deze realiteit, zoals dat sommige mensen naar een theather gaan om tijdelijk in een andere wereld te zitten, kun je toch ook gewoon af en toe een drugje nemen?

ik stop het doosje van drugs ver onder in de kast, en wil ik een keer een uitstapje doe ik het doosje pakken en maak ik hem open.

BifiWorst

Belezen gebruiker
Heb gekozen voor 'Kan niet heel erg kwaad'

Omdat het toch nog altijd een drugs is, en zal op de 1 of andere manier toch, misschien, wel al dan niet effect hebben op je lichaam...

Zelf denk ik wel dat het te doen zou zijn om iedere dag te trippen, lekker chill enzo. Valt ook weer te zien welke job je hebt enzo...
Wel vind ik het raar dat bijna iedereen zegt ' En dan moet je je terug aanpassen aan de maatschappij'
Ik snap niet goed hoe je je moet/kan aanpassen aan de maatschappij, je doet toch je ding.....!?!?!

:wave:

Soma

Bewuste gebruiker
Ja, daar kies je zelf voor. Maar op je eentje overleef je gewoon niet zo makkelijk.

Ontopic

Experimenterende gebruiker
BifiWorst zei:
Heb gekozen voor 'Kan niet heel erg kwaad'

Omdat het toch nog altijd een drugs is, en zal op de 1 of andere manier toch, misschien, wel al dan niet effect hebben op je lichaam...

Zelf denk ik wel dat het te doen zou zijn om iedere dag te trippen, lekker chill enzo. Valt ook weer te zien welke job je hebt enzo...
Wel vind ik het raar dat bijna iedereen zegt ' En dan moet je je terug aanpassen aan de maatschappij'
Ik snap niet goed hoe je je moet/kan aanpassen aan de maatschappij, je doet toch je ding.....!?!?!

:wave:

Juist als je vaak tript ben je beter in staat snel 'terug te keren' naar nuchtere staat.

JJJ

Bewuste gebruiker
'Aanpassen aan de maatschappij' klinkt als iets negatiefs, en is ook niet mijn ideaal natuurlijk. Maar het is wel gewoon zo, dat je die maatschappij, de anderen, nodig hebt. Als onaangepaste ben je objectief gezien misschien niet gekker dan alle anderen, maar toch kijkt iedereen je raar aan, en zul je met veel dingen (vooral, gewoon je 'rol' in het dagelijks leven uitspelen, b.v. in je werk enz.) problemen krijgen.

En ik denk dat lange tijd heel veel trippen je wel wat onaangepast kan maken. Een aantal regels en principes in onze maatschappij moet je gewoon redelijk goed in je hoofd hebben als je wil meekomen, en psychedelica weken precies die regels en principes los. Doe je het af en toe dan is dat leerzaam, omdat je je aangepastheid aan de maatschappij dan leert relativeren, leert inzien dat er meer is, enz. Maar met heel vaak trippen kan ik me voorstellen dat je het vermogen om je aan te passen aan de gekke wereld om ons heen (die we toch echt nodig hebben) een beetje kwijtraakt. En dat lijkt me ongezond. Het ligt natuurlijk helemaal aan de persoon hoe gevoelig hij daar voor is, en wat een wijze tripfrequentie is.

Bolea

Belezen gebruiker
Elke week LSD?Haha dat kom je toch gewoon kotsbeu hoor,al ben je nu zo'n een fervente fan van acid.
Ik heb het ook eens elke week(end) geprobeerd heb,namelijk 3 maal tijdens mijn verlof in de zomer :hearteyes:,maar elk weekend op lange termijn is gewoon om psychische problemen vragen.

Bovenaan