033Amnesia
Bewuste gebruiker
Just answer it
TrippyShit zei:Ken ook mensen die lange tijd elk weekend lsd deden. Dat zijn nu mannen van 35 die voor een kutloontje bij een autobanden bedijfje aan een loopband werken en de hele dag dierengeluiden naar elkaar maken. Het is echt niet goed voor je om elke week te trippen. Daar wordt je raar van. Niet eens 'gek' maar gewoon een raar figuur wordt je er van.
ExceptionalInsight zei:Alle baantjes die ik tot nu toe heb gehad waren van dat niveau en ik ben daar nooit iemand tegengekomen die tripte. Ik ga er ook vanuit dat die post niet serieus bedoeld is.
TrippyShit zei:ExceptionalInsight zei:Alle baantjes die ik tot nu toe heb gehad waren van dat niveau en ik ben daar nooit iemand tegengekomen die tripte. Ik ga er ook vanuit dat die post niet serieus bedoeld is.
Die post is zeker serieus bedoeld. En waar ik dat op basseer? Het is niet zo dat het hun lot was om daar te werken door het tevaak gebruiken van lsd natuurlijk. Maar het zijn gewoon kinderachtige en rare figuren enzo, niet serieus te nemen. Dan zal je ook minder snel aan een beter baantje komen lijkt me. Altijd wel grappig dat veel(dusnietalle)mensen die lsd zo leuk vinden altijd gelijk in de verdediging/aanval schieten als het om lsd gaat![]()
Angramar Temenos zei:Ik kan niks kwaads zeggen over LSD, alleen is het wel zonde van je trips omdat je er een tollerantie voor opbouwt. Ik zou het zo elke dag doen als die tollerantie er niet was + Ik niet extra risico liep door psychoses in het verleden.
Angramar Temenos zei:Ik kan niks kwaads zeggen over LSD, alleen is het wel zonde van je trips omdat je er een tollerantie voor opbouwt. Ik zou het zo elke dag doen als die tollerantie er niet was + Ik niet extra risico liep door psychoses in het verleden.
Spor zei:Ik heb sinds ik ben begonnen met lsd maximaal 2 weken tijd tussen mijn trips gelaten![]()
Ik zou het lang niet iedereen aanraden, zeker niet, maar zelf vind ik dat ik er zover nog prima mee overweg kan. Het heeft me wel veranderd, maar ik vind niet in negatieve zin, dus ik kan van mezelf niet echt zeggen dat ik slecht bezig ben...
wobble zei:ik doe het zelf 1 keer per maand ik ben bang voor hppd

briljant...gNuxx zei:ik ken mensen die 3 jaar lang elke week LSD ATEN

BifiWorst zei:Heb gekozen voor 'Kan niet heel erg kwaad'
Omdat het toch nog altijd een drugs is, en zal op de 1 of andere manier toch, misschien, wel al dan niet effect hebben op je lichaam...
Zelf denk ik wel dat het te doen zou zijn om iedere dag te trippen, lekker chill enzo. Valt ook weer te zien welke job je hebt enzo...
Wel vind ik het raar dat bijna iedereen zegt ' En dan moet je je terug aanpassen aan de maatschappij'
Ik snap niet goed hoe je je moet/kan aanpassen aan de maatschappij, je doet toch je ding.....!?!?!
![]()