Nou, m'n ervaring maar even, met de 2e flush. Onze eerste jkeer paddos. Ik had iets minder dan 2 porties meegenomen naar een vriend. We zouden er thee van maken. Water laten koken, even laten afkoelen, 2 theezakjes erin en toen de paddos erin. Even 5 minuten roeren en we haalden ze er weer uit. De thee dronken we op. Toen verdeelden we de paddos die we uit de thee gehaald hadden nog even, want we wouden ze op eten. De vrien nam een hapje. "Lekker man, smaakt naar chapignon". Ik houd niet van chapignon, maar ik stopte m'n eerste (gedroogde) paddo in m'n mond. Na een paar keer kauwen voelde ik het al: ik ga kotsen. Ik hield m'n handen voor m'n mond en probeerde nog net op tijd die ranzige paddos uit te spugen. Net op tijd, nog een paar seconden langer en er vloog een bord macaroni van een paar uur terug de keuken door. De vriend had dus meer genomen dan mij

.
En dan nog het gevoel: Ik voelde me een beetje anders, maar ik kon absoluut niet zeggen dat ik aan het trippen was. geen enkele visual etc.. maar wat wil je ook met zon klein beetje:P
De vriend daarintegen was best erg aan het trippen. 2 uurtjes na het innemen moest ie met de trein naar huis (Ja, dom. maar hij wou perse) . een uur later was ie aangekomen. Hij belde me op en zei dat ie hard aan het trippen zat *jaloeerrsss* :P