Das niet alleen met speed hoor erger nog met andere drugsIn die tijd krijg je vaak sterke zin om weer bij te pakken. En dit is dé valkuil van speed. Soms gaan mensen wel drie dagen door, gewoon omdat ze niet kunnen stoppen met steeds bijpakken. En de kater die je daarvan krijgt.... Auw.
Perfect. Probleem is niet verslaving, maar als je erachter komt dat je leven met pep gewoon toch iets leuker zou vinden als leven zonder speed. Dat blijft dan voor de rest van je leven een zeurderig stemmetje dat zegt: "kom op, nog één keertje". 😅Kan ik gewoon links laten liggen
Xtc/ mdma is echt veel maar dan ook VEEL minder verslavend dan pep..aar als ik het alleen bij aankomend festival wil houden met peb en daarna biet meer wil hebben is het geen probleem lijkt mij.
En na een keer ben je niet meteen verslaafd heb hier met xtc ook nooit last van gehad.
Kan ik gewoon links laten liggen
Hoi
Ik kan in mijn privé niet gebruiken helaas mijn vrouw weet niet dat ik gebruik en ga ongeveer een keer of 4 naar een festival per jaar.
Bijna 2 jaar verder… En ik kan zeggen dat het de domste keuze in me leven is geweest om aan benzos te beginnen. 3 klinische opnames gehad en toch weer terugvallen. Zit nu gelukkig al een tijdje op de laagste dosis en wacht af tot ik weer kan worden opgenomen worden in de kliniek. Ik hoop dat mijn bericht iemand die nu overweegt om (rc)benzo te proberen 2x laat na denken. Stay safe🙏🏼
Onze berichten hielpen jou ook niet…
Toch goed dat je het deelt. En heel jammer om te lezen. Heel erg veel sterkte, er zijn hier genoeg uit de benzo ellende gekropen. Ik twijfel niet dat jou dit ook lukt❤️💪🏻 You got this.
Misschien alvast wat icepacks in de vriezer klaarleggen zodat je bij thuiskomst een plausibele verklaring hebt voor de verschrompelde pielemuis.Hoi
Ik kan in mijn privé niet gebruiken helaas mijn vrouw weet niet dat ik gebruik en ga ongeveer een keer of 4 naar een festival per jaar.
HahahahahahahaMisschien alvast wat icepacks in de vriezer klaarleggen zodat je bij thuiskomst een plausibele verklaring hebt voor de verschrompelde pielemuis.
Misschien alvast wat icepacks in de vriezer klaarleggen zodat je bij thuiskomst een plausibele verklaring hebt voor de verschrompelde pielemuis.
Ik kan niet ontkennen dat dit waar is haha… das altijd beter maar niet wat we je proberen te zeggen😅Dus wat ik hier uit opmaak is het beter van niet om aan speed te beginnen omdat je een grote kans hebt op verslaving.
Stiekem doen is gewoon niet goed.Ik kan in mijn privé niet gebruiken helaas mijn vrouw weet niet dat ik gebruik
Ja, speed behoort tot de meest verslavende drugs die er zijn, samen met cocaïne en methamfetamine (crystal meth).Dus wat ik hier uit opmaak is het beter van niet om aan speed te beginnen omdat je een grote kans hebt op verslaving.
Wow goed bezig!!!Mensen ik wil jullie heel erg bedanken voor jullie goede uitleg eb adviezen.
Ik heb besloten om de speed lekker te laten wezen wil het risico niet nemen ook heb ik om de tafel gezeten met mijn vrouw en gaan kijken naar een goede oplossing om ook minder mdma te gebruiken.
Wow👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻Mensen ik wil jullie heel erg bedanken voor jullie goede uitleg eb adviezen.
Ik heb besloten om de speed lekker te laten wezen wil het risico niet nemen ook heb ik om de tafel gezeten met mijn vrouw en gaan kijken naar een goede oplossing om ook minder mdma te gebruiken.
Isotone drank. Maar dat is omdat ik speed gebruik tijdens het uitgaan en dus veel beweeg en energie verbruik.Wat drinken jullie tijdens speed gebruik?
Begin maar eens met 30 mg, en dan even een paar uurtjes aankijken of dat genoeg is.Goedenavond
Vroeg me af hoeveel miligram in een speedbommetje?
Man 34
Gewicht 61 kg
Weet niet de puurheid van de speed
Waarom laat je je speed niet eerst gratis testen man? Kan makkelijk in Nederland.Goedenavond
Man 34
Gewicht 61 kg
Daar niet bij stil hebt gestaan.en dat ik pas sinds korte tijd voor het eerste speed heb gebruikt.Waarom laat je je speed niet eerst gratis testen man? Kan makkelijk in Nederland.
Dat maakt ons land juist zo moomooinie
Goedenavond
Man 34
Gewicht 61 kg
Mijn excuses dat ik het nog keer vraag.probeer een duidelijke beeld voor me te krijgen. Ik ga wat u aan geeft mg.en keer een bommetje .Dit heb je van de week ook al gevraagd en van meerdere mensen antwoord op gekregen? Je kunt altijd bij pakken met speed. Zou gewoon met iets van 50 mg beginnen dan ofzo. En kijken hoe dat voelt. Ik maak ze zelf altijd van 100 mg, maar ben dan ook ervaren gebruiker. En met een bommetje van 100 gram ben je wel 8 uur zoet minimaal.
Mijn excuses dat ik het nog keer vraag.probeer een duidelijke beeld voor me te krijgen. Ik ga wat u aan geeft mg.en keer een bommetje .
Moet wel ff wachten een komende dagen komt me weegschaaltje binnen. 😁😇Ik zou wel 100mg doen en geen 100 gram wat ik per ongeluk getypt had. Dan ben je een paar weken wakker nl🤣
Moet wel ff wachten een komende dagen komt me weegschaaltje binnen. 😁😇
Kun je ook herkennen welke vogels je allemaal hoort?Vroeg me af of mensen dit ook ervaren tijdens speedgebruik dat je vogels hoort fluiten en andere mensen horen dat niet ?
Na lang slaaptekort kun je last krijgen van hallucinaties jaVroeg me af of mensen dit ook ervaren tijdens speedgebruik dat je vogels hoort fluiten en andere mensen horen dat niet ?
Nee dat zou ik niet weten.hoor ze vooral tjilpenKun je ook herkennen welke vogels je allemaal hoort?
Dat heb ik wel eens gehad toen ik vroeger wat te lang had doorgehaald met speed (niet persé vogels)Vroeg me af of mensen dit ook ervaren tijdens speedgebruik dat je vogels hoort fluiten en andere mensen horen dat niet ?