Berke

Newbie
Kan mij iemand vertellen hoe lang cocaïne in het bloed blijft zitten want moet vandaag naar mijn dokter bellen. Was 10 dagen clean en gebruikte toch voldoende ☺️

Berke

Newbie
Beste heb 10 dagen geleden nog eens coke gebruikt en heb een bloedonderzoek naar drugs moeten nemen van mijn ouders. Nu was de vraag of het na 10 dagen nog traceerbaar is. Ik lees bij matig gebruik dat het tot Max 8 dagen zichtbaar is . Heeft er iemand daar ervaring mee. Mvg Berke

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Ik heb je topics even samengevoegd en verplaatst naar het juiste subforum, alwaar mensen er ook op kunnen reageren :)

Groet Mevrouw Pløp

Dirkdirk

DF-koning
Beste heb 10 dagen geleden nog eens coke gebruikt en heb een bloedonderzoek naar drugs moeten nemen van mijn ouders. Nu was de vraag of het na 10 dagen nog traceerbaar is. Ik lees bij matig gebruik dat het tot Max 8 dagen zichtbaar is . Heeft er iemand daar ervaring mee. Mvg Berke
Ik heb er geen ervaring mee maar als het 10 dagen geleden is dan is het 100procent zeker dat ze niets meer van cocaine gaan aantreffen in uw bloed. Tenminste, dat lijkt me. Ik denk dat zo'n test uitvoerig is getest op grootgebruikers?

Tony Montana: resultaat op dag 11: cocaine hydrochloride 00,00 mg/mmol aanwezig

Kota

Belezen gebruiker
Ik heb zelf zeer regelmatige plas en bloedtesten en ik ben nog maar 1keer op de zoveel 100den keren gepakt. Dus vertrouw me, ze gaan het niet meer terugvinden. Het meeste van harddrugs mag je van uitgaan dat het binnen de 4-5 dagen uit het bloed is, als je niet hebt zitten bingen natuurlijk. En alsje een paar dagjes bv hebt zitten doorgaan dan zou ik zo een 6dagen rekenen. Idem voor plas. Als het echt moet kan je door voldoende te drinke, geforceerd zweten, sporten en het juiste voedsel na 2dagen al harddrugsvrij zijn zowel plas als bloed. Maar dan mag je niet teveel pakken. Veel succes en niet stressen je zit ruim safe 🍀

Neo-Shulginist

Badass junkie
Kan mij iemand vertellen hoe lang cocaïne in het bloed blijft zitten want moet vandaag naar mijn dokter bellen. Was 10 dagen clean en gebruikte toch voldoende ☺️

Bovenaan