Urine controle en coke.

.058Leeuwarden058.

Experimenterende gebruiker
Hoi ik vroeg mij af hoelang coke nu in je urine zit. Dit omdat ik vrijdag tot zaterdag misschien uurtje of 20:00 ongeveer mijn laatste lijn had gehad en daarna nog een drankje thuis om tot mijzelf je komen voor het slapen die avond. Ik wist wel dat ik een urine controle zou krijgen. Maar die afspraak was eerst de eerst opvolgende woensdag ochtend dit werd dinsdag verplaatst naar vrijdag 10:00 uiteindelijk. Dus ik dacht nu heb ik niks te verbergen dus ben gewoon gaan plassen op locatie zonder me druk te maken. Mär wat hoorde ik dus woensdag met gesprek dat het positief was getest op coke. Naar mijn weten is het er volgens deze info die ik had gelzen,

Hoe lang blijft cocaïne in je urine aantoonbaar?​

Wanneer je cocaïne gebruikt, komt het in je bloed terecht. Na ongeveer 5 uur is vrijwel alle coke afgebroken door je lever. De afbraakstoffen worden uitgescheiden door je nieren en komen zo in je urine. Bij een drugstest worden deze afbraakstoffen gemeten. Hoe lang blijft cocaïne in je urine aantoonbaar? Gemiddeld 2–5 dagen.

En nu vroeg ik mij ook af hoelang zit speed dan in je urine? Want dat schijnt ook binnen 4 dagen volgens een internetsite die ik bezocht er uit te zijn.

Ik wacht de reacties hier wel af als die er komen 🙂

N3K0

Badass junkie
Als je test zegt dat er coke in zit dan ja kun je daar niet omheen lijkt me.

Het zal waarschijnlijk er ook omhangen natuurlijk in hoeveel en hoevaak je gebruikt denk ik en hoe sterk de coke is misschien. En dan daarna waarschijnlijk ook met hoe jou lichaam met die stoffen omgaat. En wat jij eet en doet enzo gedurende de dagen.

2 to 5 dagen is gemiddeld dus algemeen, misschien is het voor jou wel 8 dagen voordat het uit je systeem is.

Denk dat dat dan wel zo beetje voor alles geld.. Een gemiddelde is geen zekerheid plus hoe jezelf in elkaar zit/levenstijl enz.

Dit is mijn mening/idee hier over.

jouwprob

Newbie
Bij mij duurt het 10 dagen met coke voordat ze niks meer kunnen zien dus wat op internet staat klopt niet helemaal

jouwprob

Newbie
Hoi ik vroeg mij af hoelang coke nu in je urine zit. Dit omdat ik vrijdag tot zaterdag misschien uurtje of 20:00 ongeveer mijn laatste lijn had gehad en daarna nog een drankje thuis om tot mijzelf je komen voor het slapen die avond. Ik wist wel dat ik een urine controle zou krijgen. Maar die afspraak was eerst de eerst opvolgende woensdag ochtend dit werd dinsdag verplaatst naar vrijdag 10:00 uiteindelijk. Dus ik dacht nu heb ik niks te verbergen dus ben gewoon gaan plassen op locatie zonder me druk te maken. Mär wat hoorde ik dus woensdag met gesprek dat het positief was getest op coke. Naar mijn weten is het er volgens deze info die ik had gelzen,

Hoe lang blijft cocaïne in je urine aantoonbaar?​

Wanneer je cocaïne gebruikt, komt het in je bloed terecht. Na ongeveer 5 uur is vrijwel alle coke afgebroken door je lever. De afbraakstoffen worden uitgescheiden door je nieren en komen zo in je urine. Bij een drugstest worden deze afbraakstoffen gemeten. Hoe lang blijft cocaïne in je urine aantoonbaar? Gemiddeld 2–5 dagen.

En nu vroeg ik mij ook af hoelang zit speed dan in je urine? Want dat schijnt ook binnen 4 dagen volgens een internetsite die ik bezocht er uit te zijn.

Ik wacht de reacties hier wel af als die er komen 🙂
Kijk uit bij mij is het na 10 dagen nog zichtbaar

Bigvloei

Belezen gebruiker
Mijn ervaring is dat cocaïne bij mij na +- 7 dagen niet meer aantoonbaar is in urine, dit na eenmalig gebruik van 1gr cocaïne.

Bovenaan