.058Leeuwarden058.
Experimenterende gebruiker
Hoi ik vroeg mij af hoelang coke nu in je urine zit. Dit omdat ik vrijdag tot zaterdag misschien uurtje of 20:00 ongeveer mijn laatste lijn had gehad en daarna nog een drankje thuis om tot mijzelf je komen voor het slapen die avond. Ik wist wel dat ik een urine controle zou krijgen. Maar die afspraak was eerst de eerst opvolgende woensdag ochtend dit werd dinsdag verplaatst naar vrijdag 10:00 uiteindelijk. Dus ik dacht nu heb ik niks te verbergen dus ben gewoon gaan plassen op locatie zonder me druk te maken. Mär wat hoorde ik dus woensdag met gesprek dat het positief was getest op coke. Naar mijn weten is het er volgens deze info die ik had gelzen,
En nu vroeg ik mij ook af hoelang zit speed dan in je urine? Want dat schijnt ook binnen 4 dagen volgens een internetsite die ik bezocht er uit te zijn.
Ik wacht de reacties hier wel af als die er komen 🙂
Hoe lang blijft cocaïne in je urine aantoonbaar?
Wanneer je cocaïne gebruikt, komt het in je bloed terecht. Na ongeveer 5 uur is vrijwel alle coke afgebroken door je lever. De afbraakstoffen worden uitgescheiden door je nieren en komen zo in je urine. Bij een drugstest worden deze afbraakstoffen gemeten. Hoe lang blijft cocaïne in je urine aantoonbaar? Gemiddeld 2–5 dagen.En nu vroeg ik mij ook af hoelang zit speed dan in je urine? Want dat schijnt ook binnen 4 dagen volgens een internetsite die ik bezocht er uit te zijn.
Ik wacht de reacties hier wel af als die er komen 🙂