Drugs top 3!!!

Elohtibbar

Badass junkie
Petrovic zei:
Rabbithole zei:
Petrovic zei:
1. Dex/ normale speed.
2. Alcohol.
3. Diazepam.

De voor en tegens bij elkaar opgeteld. De kater van MDMA vind ik te erg en te lang anders zou die op 2 staan.

Ik vind dus de kater van mdma helemaal niet vervelend. :) Heb meestal 1 dag waarop ik me echt wat minder voel (de dinsdag zeg maar), maar ik neem altijd lekker de tijd om uit te brakken, en dat zweverige droomweekje is soms ook wel lekker. De kater van alcohol vind ik veel vervelender, al kun je die kater natuurlijk voorkomen door met mate te drinken, en kun je de kater bij mdma niet algeheel voorkomen.

In het begin had ik ook nauwelijks last van de MDMA kater. Maar doordat ik het al wat langer gebruik en het soms te vaak achter elkaar heb gebruikt is die kater echt enorm. Als ik dan tv kijk en iets heeft een licht emotioneel gehalte dan moet ik echt vechten tegen de tranen. :P Ik voel me dan wel een weekje ongeveer down. Ik zit lekker op de blaren.

Ja dan kan ik me voorstellen dat je kater erger is, maar als je het nu af en toe met mate zou gebruiken, zou je kater dan nog steeds zo erg zijn? Dat janken om niets heb ik sowieso ook hoor, niet alleen om verdrietige dingen, maar ook om mooie/gelukkige gedachten of dingen, en soms zelfs uit het niets. :P M'n goede vriendin Smulpaapje moest laatst bijna huilen toen iemand op haar werk had gezegd dat ze niet genoeg koffie had gezet. :grin: Geniaal. Maar dat vind ik niet per definitie vervelend. :)

Hillbilly bastard

Bewuste gebruiker
1: Speed (liefst dex, maar een gewoon racemisch mengsel komt ook stipt op 1)

2: Mephedrone (alhoewel het de laatste tijd niet goed meer werkt doordat ik het teveel gebruikt heb)

3: MDMA (zelfde opmerking als bij mephedrone)

Stimulanten zijn mijn ding!

In mijn andere drugsrangschikking staat 4-fmp er nog in, maar daar vind ik de laatste tijd geen zak meer aan!

Elohtibbar

Badass junkie
Hillbilly bastard zei:

2: Mephedrone (alhoewel het de laatste tijd niet goed meer werkt doordat ik het teveel gebruikt heb)

In mijn andere drugsrangschikking staat 4-fmp er nog in, maar daar vind ik de laatste tijd geen zak meer aan!

Ben benieuwd naar waarom je mephedrone boven mdma plaatst..? :)

Hillbilly bastard

Bewuste gebruiker
Hillbilly bastard zei:

Ik heb ondertussen vastgesteld dat deze povere drugs top 3 die ik aanvankelijk verkoos echt in het nix vergaat tegen de ubergraafheid van lsd.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
1: Diazepam.
2: Alcohol.
3: Dex.

Als ik een aantal maanden niets gebruik ga ik deze wel het meeste missen. Speed vind ik dan wel het leukste, maar het sloopt mij gewoon zo erg en het is niet meer zoals het was.

W.F.L.

Badass junkie
Petrovic zei:
1: Diazepam.
2: Alcohol.
3: Dex.

Als ik een aantal maanden niets gebruik ga ik deze wel het meeste missen. Speed vind ik dan wel het leukste, maar het sloopt mij gewoon zo erg en het is niet meer zoals het was.

Ik snap er echt niks van.. Diazepam vind ik echt saai en hoogstens nuttig als inslaper. En dat heeft toch 0,0% recreatieve waarde? :confused:

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Speed heeft bij mij de grootste pluspunten maar zeker de grootste minpunten de laatste tijd. Alcohol is iets waar ik bijna elke dag wel een glaasje van neem, fijn effect heeft en oh zo donders lekker smaakt. Diazepam vind ik in combinatie met wat alcohol heerlijk en ik gebruik het dan niet om te slapen, ik blijf dan gewoon 6uur meestal wakker, heerlijk ontspannen en de naeffecten vind ik alleen maar super want de twee dagen daarna voel ik me heerlijk rustig ontspannen fijner in me vel. Ik heb uppers een beetje gehad, teveel kut effecten op mij. De crash is hel.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Als ik een lijntje gratis zou krijgen zou ik het ook niet uit de weg gaan, ben wel benieuwd hoe het is, maar niet genoeg om er 50 euro voor neer te leggen wat vaak toch ziekelijk versneden is.

MrEko

Bewuste gebruiker
KoxBox zei:
Coke is voor iedereen. :grin:
[Bart Peeters]
I'm into coke, I'm into coke, I told it to my friends but they thought it was a joke...
[/Bart Peeters]

...of eigenlijk toch niet, ik ga akkoord met m'n voorganger:
Petrovic zei:
Als ik een lijntje gratis zou krijgen zou ik het ook niet uit de weg gaan, ben wel benieuwd hoe het is, maar niet genoeg om er 50 euro voor neer te leggen wat vaak toch ziekelijk versneden is.

eigenlijke top 3:
1) LSD
-> trippy, mooi, uniek & diepgaand
2) Ketamine
-> onbeschrijflijke andere dimensie
3) Alcohol
-> voor de smaak :mrgreen:

W.F.L.

Badass junkie
Petrovic zei:
W.F.L. zei:
Moet je maar eens met coke aan de slag gaan. :)

Of niet natuurlijk. :grin:
Gaat hem niet worden, te duur, te kort en wat ik ervan gezien heb staat me niet aan.
Petrovic zei:

Het wordt echt wel minder vaak versneden dan speed hoor (kijk maar eens naar de gemiddelde cijfers), maar speed is veel potenter en goedkoper, daarom misschien. Maar coke met een hoog % is onbetaalbaar ja. :P

Qua prijs dan, niet qua gevoel. Je doet er dan wel ziek lang mee maar eigenlijk vind ik het gevoel enkel de moeite als je onder invloed van alcohol of GHB bent. Of je zou het kunnen basen, dan is het veel minder versneden (uitkoken), goedkoop en vet. Maar dat is dan weer een dom advies. :grin:

Irezz

Bewuste gebruiker
koud weer:
1. speed/dex
2.wiet
3.keta

warm weer:
1. lsd (zwetenzwetenzwetenzwetenzweten!)
2. ijskoud fruitsap
3. Een zelfs nog kouder felgekleurd waterijsje!

Bovenaan