Elohtibbar
Badass junkie
Petrovic zei:Rabbithole zei:Petrovic zei:1. Dex/ normale speed.
2. Alcohol.
3. Diazepam.
De voor en tegens bij elkaar opgeteld. De kater van MDMA vind ik te erg en te lang anders zou die op 2 staan.
Ik vind dus de kater van mdma helemaal niet vervelend.Heb meestal 1 dag waarop ik me echt wat minder voel (de dinsdag zeg maar), maar ik neem altijd lekker de tijd om uit te brakken, en dat zweverige droomweekje is soms ook wel lekker. De kater van alcohol vind ik veel vervelender, al kun je die kater natuurlijk voorkomen door met mate te drinken, en kun je de kater bij mdma niet algeheel voorkomen.
In het begin had ik ook nauwelijks last van de MDMA kater. Maar doordat ik het al wat langer gebruik en het soms te vaak achter elkaar heb gebruikt is die kater echt enorm. Als ik dan tv kijk en iets heeft een licht emotioneel gehalte dan moet ik echt vechten tegen de tranen. :P Ik voel me dan wel een weekje ongeveer down. Ik zit lekker op de blaren.
Ja dan kan ik me voorstellen dat je kater erger is, maar als je het nu af en toe met mate zou gebruiken, zou je kater dan nog steeds zo erg zijn? Dat janken om niets heb ik sowieso ook hoor, niet alleen om verdrietige dingen, maar ook om mooie/gelukkige gedachten of dingen, en soms zelfs uit het niets. :P M'n goede vriendin Smulpaapje moest laatst bijna huilen toen iemand op haar werk had gezegd dat ze niet genoeg koffie had gezet.