Drugs top 3!!!

Flugeltje

Wijs gebruiker
Valt me op dat Lsd vaak op de eerste plaats staat.... en mensen die lsd nemen vinden andere drugs lekker.

Mensen die lsd nemen hebben een andere kijk op drugs zo lijkt het wel

Adrenochroom

Wijs gebruiker
LSD is even uit mijn top 3 gehaald, nu ga ik toch voor:

1. Paddo's
2. DMT
3. 2C-E

paddo's omdat je er veeel meer uit kan halen dan met acid, DMT omdat het met 3x gebruiken al de meest geweldige ervaringen ooit mij heeft laten ervaren en 2C-E omdat het de perfecte drug is tussen de diepere reizen in, gewoon heel relaxed weg spacen :)

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Waarom geen lsd meer dan? zelf ben ik ook wel wat voorzichtiger hiermee. Vroeger had ik het idee dat het echt het uber tripmiddel is. Wat ook helemaal niet slecht is voor je geest. Nu weet ik het niet meer zo zeker.

Merkte ook na mn laatste paddotrip dat ik daar veel meer uit kon halen dan met acid idd. Maar het blijft wel een fijne drug omdat je t bijna overal kan doen. Vind 2ce iig niet beter dan lsd. De combi is wel heerlijk btw :P

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Hmm tsja, is het ook een all time top 3 of een top 3 van dit moment? Als het all-time is dan zou ik acid er ook niet zo snel afhalen, tis meer dat ik als ik een psychedelische ervaring wil nu liever paddo's pak, voor een hele heftige mooie ervaring liever DMT en als ik gewoon weg wil spacen 2C-E, dus hoewel die drie dingen allemaal heel goed op LSD kunnen valt LSD bij elk toch momenteel net buiten de boot... :wink:

Waarschijnlijk tot ik het over een maand ofzo weer herontdek en thuis in mijn eentje hoge doseringen ga proberen en er weer helemaal wild van ben :P

buzzrider

Wijs gebruiker
1: wiet (uit gewoonte)
2: mdma
3: paddo's (als ze werken tenminste)

wanneer ik volgende salvia-ervaring beter vind dan de vorige worden de paddo's eruit gegooid en komt mdma op drie

belg_limburger

Experimenterende gebruiker
thuis
1 special (ketamine)
2 sosa (cocaine)
3 crystal meth (paranoia roze speed)

opstap/uitgaan
1 vloei (ghb)
2 bolle (xtc)
3 snelle (speed)

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
1. Ayahuasca
2. DMT en Mescaline
3. Paddo's

Ik kon niet kiezen tussen DMT en Mescaline. Het is ook totaal niet te vergelijken natuurlijk.. Maar door de positieve uitwerking wat DMT op me heeft vind ik dat het zeker een 2e plaats verdiend.

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Dumpy zei:
1. Ayahuasca
2. DMT
3. Paddo's

Ik kon niet kiezen tussen DMT en Mescaline. Het is ook totaal niet te vergelijken natuurlijk.. Maar door de positieve uitwerking wat DMT op me heeft vind ik dat het zeker een 2e plaats verdiend.

Hehe ik wou dus precies hetzelfde lijstje net gaan posten, zonder mesc dan :rock:

Hillbilly bastard

Bewuste gebruiker
Ik heb dit alles ingevuld ooit, maar tegenwoordig is het:

1) SPEED! :hearteyes: (vooral dextro) vrolijk, actief, tevreden gevoel, zelfverzekerd,...

2) MDMA :hearteyes: love gevoel, begaaidheid, lichte hallucinaties,...

3) COKE :hearteyes: zelfde redenen als speed, alleen iets minder actief en iets meer tevreden en natuurlijk veel korter... of ALCOHOL :hearteyes: vrolijk, remmingen vallen weg, heerlijk verdoofd, zelfverzekerd, feesje!,...

Little Monk

Paddo's (Ook nog leerzaam, je hebt d'r wat aan)
XTC (Mega chille avonden waar je je vanalles realiseert)
THC (Dagelijkse gebruiker)

Bo02

1: XTC
2: Paddo's
3 THC

Maar als het goed is ga ik over een tijdje lsd proberen, dus misschien verandert mijn lijst dan wel

GrayMatter

1. Alcohol
2. Weed
3. Shrooms

Pep is een van m`n favos maar als ik er 3 moet kiezen dan laat ik het voor wat het is.

Maikelk

Belezen gebruiker
1. Mdma/XTC (gedeelde plaats, hou wel van het energieke in XTC ook tegenover het pure lovegevoel van MDMA)
2. Speed
3. GHB

smiky

Newbie
1. n,n DMT (Sinds kort deze uiterst fascineerde dimensie aan het ontdekken)
2. LSD/MDMA (Leuk om af en toe te nemen en te genieten van of love-gevoel of wijze lessen te leren uit je lsd trips)
3. 4-FMP (Ondanks dat het een RC is en ik het niet te vaak wil nemen, is het mijn ultime uitgaansdrug)

Op nr 1 moet eigenlijk GHB staan, maar vanwege dat ik heel verslavingsgevoelig ben voor dit middel laat ik het voorlopig links liggen.

Um

Belezen gebruiker
bwoa ja, dit verandert elke week

ik ben speed, mdma en wiet wel even beu, de spanning is daar wel af nu

nu nog lsd verder ontwikkelen, ik vraag me ook af of je die drugs ooit beu bent en door en door kan kennen

033Amnesia

Bewuste gebruiker
Het 'lekkerst/chillste';

1 MDMA
2 Coke
3 Wiet

Wat ik gewoon 't vaakst doe omdat ik maar om de tijd HD neem (geen coke meer btw);

1 Alcohol
2 Wiet
3 MDMA dan maar :P

azgaza

Badass junkie
Het is weer eens, na vele nieuwe en leuke ervaringen tijd voor een nieuwe top lijst. Een top 5 hier, want ik vind een top 3 zo karig.

1. LSD Ik betwijfel of deze ooit van nummer één af gaat, want de visuals, de duur, het gevoel, de heerlijkheid, de overweldigende schoonheid, nogmaals de visuals, die helderheid, dat gevoel, de observaties van de wereld en nog maar eens de visuals. De waardering gaat ver genoeg om het misschien wel mijn favoriete molecuul te noemen.
2. Lachgas Wauw wat is dit lekker. Dat gevoel in je lichaam, in je hoofd, het zoemende geluid en de vervormingen in het geluid in het algemeen, dat subtiel verduisterde zoemende beeld.. het is zo simpel maar elke keer zo ongelooflijk doeltreffend. Het voelt eigenlijk gewoon óntzettend lékker.
3. Cannabis Kan altijd het scherpe randje er af halen wanneer dat een keer nodig is, en ook al kan ik niet bedenken wat er nou zo bijzonder aan is.. het geeft een veilige fijne warme sfeer af, veel lachen maar ook de mogelijkheid hebben om diepgaand te blijven, het is zo'n deel van mijn leven geworden dat het wel een plekje in de top drie moet hebben.
4. Ketamine Dat zelfde lekkere wat lachgas ook zo heeft, alleen duurt het langer, is het veel schever en toch ook wel een behoorlijk unieke stof. Nog relatief weinig ervaring mee en dat zal vast lang zo blijven, maar Ketamine heeft iets unieks dat ik wel kan waarderen.
5. Alcohol Ook een oude favoriet die absoluut een plekje moet hebben in een dergelijke lijst, voor mij vooral een sociaal glijmiddel, en dan voor zowel mij als de hele omgeving, het wordt losser en dingen maken minder uit wat gesprekken die normaal niet snel zouden ontstaan een goede kans geeft, zo leer je ineens veel meer mensen of mensen veel beter kennen en daarnaast smaakt het nog lekker ook.

Bovenaan