Drugs top 3!!!

Um

Belezen gebruiker
tegenwoordig:

1. goede speed
2. mdma
3. paddos

als ik bovenste twee beu ben, dan zullen wellicht enkel hallucinerende middelen in de top drie staan

Spor

Wijs gebruiker
On topic:

Alles komt en gaat (bij mij) maar wiet blijft....

1 THC producten
2 Ketamine
3 Benzodiazepinen

Off Topic

De top 3 van no-go

1 MethAmfetamine
2 Heroine
3 Crack

BlackRobBlunt

Wijs gebruiker
Op 1, met afstand : Wiet en hasj :mrgreen:

Op 2, leuk zo af en toe: MDMA

Op 3: M-m-m-m-mushrooms! Maar deelt die plaats eigenlijk met andere tripmiddelen!

So_Myself

Newbie
1.MDMA , omdat ik me er altijd zalig van voel. Het valt met niks te vergelijken

2. XTC/SPEED , XTC omdat het zowat onmisbaar is voor een goed feeste.
En die zaaaaaalige speed. Hoort er gewoon bij. Mijn weekend begint en eindigd ermee.

3. SOS , jammer dat het zo duur is, het is echt ZALIG

:hearteyes:

LSD hoort eigenlijk ook bij mijn top 3.
Maar ik gebruik het niet veel. om de paar maanden.
Ik moet namelijk echt mentaal herstellen als ik getript heb :grin:
& je kan het niet combineren met bovenstaande drugs

Atropa

Bewuste gebruiker
1. Liquid LSD - Gewoon het hoogste waar m'n geest op kan situeren, diamanten in het universum

-. Mescaline - Zelfde als LSD, bizarre vreugde en tederheid, verfrissend en compleet plantaardig wat je nauwelijks kunt geloven van zo'n schitterende substantie, en het voelt ook nog eens amazone-achtig. Elk zintuig wordt hyper gevoelig.

3. THC - Heerlijke rust met een psychedelisch tintje

Maar ik kan MDMA, cafeine en paddo's ook zeer waarderen. MDMA vind ik net iets tè plastic t.o.v entheogenen en heeft een flinke nawerking. En paddo's net iets te donker om aan te merken als opperst. Cafeine geeft een heerlijk actief gevoel om de dag door te komen.

Ben er wel zeker van dat DMT zeker een top 3 waardige substatie wordt als ik het eenmaal gerookt heb.

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Met een aanzienlijke voorsprong op alle anderen:
1: LSD

En met binzonder weinig verschil tussen beide:
2: DMT

3: MDMA

Aan de andere kant is er nog zoveel te verkennen, en daarna nog eens het exponentieel aantal in combinaties, dat zo'n top 3 zeer tijdelijk is.

:)

pythregius

Bewuste gebruiker
BooYa zei:
1)Paddo's: gwn omdat et natuurlijk aanvoelt en et u wa meer brengt naar de natuur

2)Salvia Divinorum: omdat et de sterkste en meest vreemde psychedelische drug is die er bestaat waar we van weten

3)MDMA: omdat et et beste uit nen mens haalt

Salvia is de sterkste hallucinogeen??? wat een bullshit :P
Probeer eens een pijp dmt doe eens 5 ayahuasca sessie's in 5 dagen, doe eens een iboga kuur rook eens yuramamine, nog meer nodig :P
salvia is behoorlijk mild vind ik zelf aangezien ik wel sterkere middelen heb gehad.

Mijn top 3:

1). LSD

2). DMT

3). Mescaline

Wat ik dus echt geweldig vind in lsd met mescaline combo, heb het nu een aantal keer gedaan, echt heilig, maar neit voor iedereen bedoelt :wink: heftig dus geen stukje nuchter in je wat je bij lsd alleen wel hebt :wink:

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Ik lees vaak salvia reportjes van mensen die dan ongeveer net zulke bizarre dingen meemaken als op DMT, salvia moet je echter veel meer tijd geven om door te breken, ik zelf trip er ook niet echt hard op...

pythregius

Bewuste gebruiker
Adrenochroom zei:
Ik lees vaak salvia reportjes van mensen die dan ongeveer net zulke bizarre dingen meemaken als op DMT, salvia moet je echter veel meer tijd geven om door te breken, ik zelf trip er ook niet echt hard op...

Nee ik ben behoorlijk ervaren met salvia en ken hele gestoorde aknten, maar wat vaak het geval is dat die mensen die salvia proberen nooit verder dan paddo's en lsd zijn gegaan waardoor het net zo heftig kan zijn als eerste keren dmt voor een ervaren tripper.
ik hoorde van iemand laatst dat ie aan salvia x 400 kan komen en zijn contactpersoon ook noig 1200x heeft liggen, ben benieuwd wat dat zal doen, geen kattepis iig!

pieter-b

Wijs gebruiker
pythregius zei:
BooYa zei:
1)Paddo's: gwn omdat et natuurlijk aanvoelt en et u wa meer brengt naar de natuur

2)Salvia Divinorum: omdat et de sterkste en meest vreemde psychedelische drug is die er bestaat waar we van weten

3)MDMA: omdat et et beste uit nen mens haalt
Salvia is de sterkste nartuurlijke hallucinogeen..qua dosering:
plaats 1: LSD, vanaf 20mics
plaats 2a: Salvia, vanaf 200 mics
plaats 2b: DOB, vanaf 200 mics
plaats 3: 5meo-DMT, vanaf 1 mg
..etc (al zal er vast nog wel een research chemicaltje tussengepropt kunnen worden)

TrippyShit

Badass junkie
pythregius zei:
rook eens yuramamine,

yuramamine?? aka jungle spice lees ik?

kan er weinig over vinden.. wat is dit precies?
Lees alleen dat het wat meer Darkside is dan DMT.
Kan iemand mij hier iets meer over vertellen of een goeie bron geven plz?

hannus

Bewuste gebruiker
Heb een duidelijke nummer 1 : hasj, altyd en overal :smoke:
Nummer 2 gaat toch wel naar xtc
En als laatste maar zeker niet een slechte, coke

verder staan nicotine en alcohol ook hoog.

joni43

Belezen gebruiker
lsd(het heeft vele deuren voor me geopent)
wiet(bezorgt me steeds de goede nachtrust)
mdma kristallen(core feesjes worden er altijd beter van:tongueout:)

:hearteyes: them

Bovenaan