Hmm ben wel benieuwd, ervaar jij withdrawal of schade na dissos?
Ik heb een behoorlijke tolerantie. Lang 3-HO-PCP dagelijks gebruikt. Raar genoeg krijg je daar weinig tolerantie van. Ook geen enkele withdrawal ervaren.
Ik heb nog nooit serieuze ontwenning ervaren op welke disso dan ook. Hooguit dat alles inneens wel hard binnenkomt omdat je echt dissocieert van jezelf onder invloed. Er brand wel licht, maar er is niemand thuis. En haal die waas weg en het wordt wel even heftig ja.
De enige middelen waar ik serieuze ontwenning van heb gehad zijn benzo's en 3mmc. En misschien dan zelfs nog een eervolle vernoeming voor wiet vanwege het dromen en intense zweten snachts.
Ook van pyro's nooit echt ontwenning gehad, behalve de intense moeheid die niet te vergelijken valt met andere middelen. Laat mij stoppen na een periode dagelijks speed gebruiken. Geen probleem. Maar laat mij drie dagen terugvallen in pyro's en ik ben voor twee weken bekaf. Ik noem dat zelf niet echt ontwenning, hoewel het toch een vorm is van detoxen door het uitbalanceren van de neurotransmitters in je hoofd.
Mijn disso tolerantie kan ik ook voor een groot deel wijten aan DCK. Ik heb dat ook een periode echt veel gebruikt. Praktisch dagelijks voor een aardige tijd. Al dan niet in combi met 2fdck en O-PCE. Vaak maakte ik een soort plugmix met de (voor mij) ideale verhouding van die 3 middelen 🫣
Die tolerantie gaat hard omhoog, maar komt echt nauwelijks nog naar beneden. Ik heb na die periode zeker 4 maanden geen disso's gebruikt. Daarna af en toe wel weer, maar niet meer zo extreem. Tot een halfjaar na die periode. Toen heb ik DMXE zwaar misbruikt.
Maar ik denk dat de druppel was de twee ervaringen met 3-meo-pce en 3-me-pcp met respectievelijk 60mg en 50mg geplugd, gespreid over twee/drie uur.
Daarna deed DMXE ook weinig meer.
Ik heb me echt misdragen met de disso's. Het voelde in het begin zo onschuldig, maar dat was voor mij juist de valkuil om het zo vaak te gebruiken.
Het is niet zo dat ik per se schade ervaar door de disso's. Mijn denk en werkniveau was zwaar aangetast. Maar dat kan ook komen van mijn laatste maanden gebruik waarop ik standaard elke dag 8 middelen gebruikte en pyro's injecteerde.
Inmiddels (ruim een jaar na dato) begint mijn denk en werkniveau weer te lijken op wat het was. Ik ben nog wat chaotisch, maar dat heb ik altijd al gehad.
Toen ik de detox in kwam moest ik een simpel boek met een boekenlegger lezen om de regels te kunnen volgen. Één kleine pagina lezen was al een mega opgave. Daar schrok ik echt van.
Op dit moment kan ik gewoon weer wetenschappelijke papers lezen zoals voorheen. Alleen wat minder lang achter elkaar.
Maarja aan welke drugs die schade te wijten is... 😅😂
DCK deed ik afgelopen 2 maanden veel. Tot 3 weken geleden. Dit hielp bij opiaat withdrawal maar gaf vervolgens na het stoppen met DCK dezelfde withdrawal. Erg koud, dan warm, verkouden etc.
Hmmm gek, dit heb ik nooit ervaren. Ik weet niet meer of het nou zo was. Maar hadden ze van DCK niet het vermoeden dat die mogelijk op een van de opiaat receptors zou werken?
Staat me iets vaag van bij, maar ik kan het compleet mis hebben.
Bizarre is hoe snel tolerantie opbouwt voor DCK. Echt bijna verdubbeld per week. En dan doe ik 3 a 4 lijntjes per dag tot 5 uur smiddags ofzo om te kunnen slapen in de avond.
Ja gaat echt heel hard met DCK.
Ik gebruik ook alleen lage dosissen. Niet letterlijk maar wel qua high. Bijvoorbeeld nooit moeite met praten of lopen enzo. Altijd heldere dosissen.
Tja dat maakt wel verschil hoor. Maar als je zegt dat je een halve gram DCK opmaakt op een avond, dan zijn dat toch behoorlijke dosissen. Nou moet ik het voor mij wel even halveren. Want snuiven was voor mij echt half zo potent als pluggen.
Ik nam het geregeld op milde dosissen. En thuis alleen wat hoger. Destijds ging ik nooit echt voor en hole, maar ik heb wel momenten gehad dat ik mn motoriek of spraak volledig kwijt was.
Toch na enkele weken die hoeveelheden.
Ja dat bouwt wel op. Mijn eerste ervaring met disso tolerantie was op psyfi. Dat waren allemaal lage dosissen ket. Zomaar puntjes telkens. Na 6 dagen had ik toch bijna dubbel zoveel nodig voor hetzelfde effect. Toen was ik nog een disso maagd
Ik heb in mijn laatste terugval nog twee gram ket weggewerkt. Een hole is niet gelukt. En dat na zoveel lange periodes clean. Bij mijn een na laatste terugval in mei heb ik zelfs nog fikse dosissen IM iets gedaan. Ook toen lukte holen niet.
Die tolerantie lijkt bijna wel permanent.
Disclaimer: de dosissen en aard van het misbruik van deze middelen is echt totaal niet cool. Er is niets stoers aan. Hou het lekker bij dosissen zoals tripsit en psychonautwiki ze aangeven en geef je hersenen rust tussendoor. Zo houd je je drugsbruik leuk, ook op de lange termijn.