3mmc productie

Bengozy

Bewuste gebruiker
Hoi lieve menschen,

Ik zat eens na te denken....

Er is al een langere tijd een ontzettend grote vraag naar 3mmc, mensen neigen er zo naar dat er praktisch alleen maar 2mmc (of aanverwanten) wordt verkocht.
Waarom wordt dit niet gewoon ergens in een hutje in Brabant massaal geproduceerd zoals speed?

Is dit omdat er een bepaalde formule mist? Bepaalde ingrediënten/chemicaliën? Is het een gat in de markt?

Ik zie wel vaak op andere fora dat er in andere landen (canada/polen) dat er wel daar nog een groot deel echte 3mmc wordt verkocht.

Ik ben hier wel benieuwd naar als iemand hier meer van weet. Ik ben zelf een groot fan van 3mmc zo op zijn tijd, maar het lijkt compleet te verdwijnen en hoop dat het snel terugkomt. (copium)

Groetjes,

Bengozy

Laatst bewerkt:

XMR

Wijs gebruiker
Ik heb gehoord dat de precursor zo goed als niet meer verkocht wordt vanuit China. De precursor voor 4-mmc is wel nog volop beschikbaar.

Bengozy

Bewuste gebruiker
Ik heb gehoord dat de precursor zo goed als niet meer verkocht wordt vanuit China. De precursor voor 4-mmc is wel nog volop beschikbaar.
Oke oke, dat klinkt al iets logischer. Al moet ik zeggen dat ik ook weinig 4mmc zie.

Nathaniel

Wijs gebruiker
De natuurlijke bron is qat. Hoe ingewikkeld en/of winstgevend het vanaf daar is weet ik niet.

Ik weet wel dat, hoe interessant en vaak onschuldig bedoeld ook, praten over productie en handel op ons forum verboden is.

Laten we dat respecteren. Onze mods zullen het al druk genoeg hebben met die hele hetze op rc's die in de media gaande is...

Bengozy

Bewuste gebruiker
De natuurlijke bron is qat. Hoe ingewikkeld en/of winstgevend het vanaf daar is weet ik niet.

Ik weet wel dat, hoe interessant en vaak onschuldig bedoeld ook, praten over productie en handel op ons forum verboden is.

Laten we dat respecteren. Onze mods zullen het al druk genoeg hebben met die hele hetze op rc's die in de media gaande is...
Excuses, dat wist ik niet. Topic mag gesloten worden.

Brakka Mang

Badass junkie
Hoi lieve menschen,

Ik zat eens na te denken....

Er is al een langere tijd een ontzettend grote vraag naar 3mmc, mensen neigen er zo naar dat er praktisch alleen maar 2mmc (of aanverwanten) wordt verkocht.
Waarom wordt dit niet gewoon ergens in een hutje in Brabant massaal geproduceerd zoals speed?

Is dit omdat er een bepaalde formule mist? Bepaalde ingrediënten/chemicaliën? Is het een gat in de markt?

Ik zie wel vaak op andere fora dat er in andere landen (canada/polen) dat er wel daar nog een groot deel echte 3mmc wordt verkocht.

Ik ben hier wel benieuwd naar als iemand hier meer van weet. Ik ben zelf een groot fan van 3mmc zo op zijn tijd, maar het lijkt compleet te verdwijnen en hoop dat het snel terugkomt. (copium)

Groetjes,

Bengozy
Omdat het illegaal is dus dan kan je net zo goed echte harddrugs gaan verkopen. Verder is het productieproces of produceren van drugs vol met risicos en zijn klanten makkelijk genoeg om alles maar naar binnen te schuiven als het het stickertje 3mmc heeft ongeacht wat het dan ook mogen zijn. Overigens is praten over productie in deze zin niet verboden. Het vragen naar productieprocessen en hoe drugs te produceren is verboden.

Overigens voor de correctheid is de natuurlijke variant van de cathinoon Qat en is de C in 3mmc een synthetische variant daarvan. Jammer dat zowel Dirk als Neo Shulgist er niet meer zijn die konden hier altijd mooi op losgaan haha.

Laatst bewerkt:

Nathaniel

Wijs gebruiker
Overigens is praten over productie in deze zin niet verboden. Het vragen naar productieprocessen en hoe drugs te produceren is verboden.
Het is een dun lijntje en het lijntje was al dun genoeg, laten we het "ze" niet te makkelijk maken 😉

Hai "ze", koffie en donuts weer lekker vanavond?

Bovenaan