dmxe

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Ik heb hier ervaring mee en vind het niet een hele fijne stof eerlijkgezegd. Krijg er best wat bijwerkingen van: duizelig, niet lekker in slaap vallen, beetje irritant gestimuleerd erna en gewoon lange na-effecten. Met andere disso's voel ik me de volgende dag chill en hier soort van kater.

Moet het ook niet helemaal afkraken, je wordt er wel gewoon flink space van dus het is niet dat het niet werkt.

HXE vond ik opzich wel grappig maar is het ook niet helemaal. Duurt heel lang voordat je op je piek zit dus lastig timen als je wil stapelen. Wel minder negatieve bijwerkingen als ik me goed herinner.

Aardappelknaap

Bewuste gebruiker
Ik heb hier ervaring mee en vind het niet een hele fijne stof eerlijkgezegd. Krijg er best wat bijwerkingen van: duizelig, niet lekker in slaap vallen, beetje irritant gestimuleerd erna en gewoon lange na-effecten. Met andere disso's voel ik me de volgende dag chill en hier soort van kater.

Moet het ook niet helemaal afkraken, je wordt er wel gewoon flink space van dus het is niet dat het niet werkt.

HXE vond ik opzich wel grappig maar is het ook niet helemaal. Duurt heel lang voordat je op je piek zit dus lastig timen als je wil stapelen. Wel minder negatieve bijwerkingen als ik me goed herinner.
thanks hier heb ik echt wat aan, ik laat het voorlopig nog maar even links liggen dan.

Star spacer

Newbie
Ik heb hier veel ervaring mee en de vetste space ooit aan over gehouden. Voelde meer superieur door en leek compleet gewichtloos muziek klonk ook geweldig. Doses was iets van 120mg. Ook een ego dood gehad maar dat was in combinatie met 2cb. Je bouwt wel snel tolerantie er mee op na een paar keer had ik nauwelijks meer effect en had ik meer nodig en resultaat was alsnog minder dus laat het nu een tijdje staan. Gr

TheRealKoekert

Bewuste gebruiker
Ik heb het liggen en wil het proberen maar krijg nog geen psychonaut wiki of tripsit.me pagina gevonden over deze stof. Zoek ik verkeerd of is er gewoon zo weinig over bekend?

TheRealKoekert

Bewuste gebruiker
Maar wat is laag en wat is hoog? Dat is allemaal subjectief. Ik wil het wel proberen maar ik ga niet gokken qua dosering. Ik weet niet eens hoe potent DMXE is. Al kun je wel opbouwen en rustig beginnen natuurlijk. Maar snap gewoon niet dat er zo weinig over bekend is. Is het dan echt zo nieuw nog? Als in dat je zo ongeveer een van de eerste bent die het gebruikt? Voel mij dan toch iets te veel proefkonijn dan waar ik mij prettig bij voel.

dissoliefhebber

Belezen gebruiker
Ik heb geen weegschaal gebruikt maar je hebt best wel lange lijnen van die stof nodig en toen ik dat gebruikte was mijn tolerantie niet hoog. Ik heb juist rustig opgebouwd van mini lijntjes naar hele grote. Ik was vm een van die eerste die dat getest heeft maar het is al een jaar ongeveer op het markt denk ik. Dus zo nieuw is dat ook niet.

Fisherman's friend

Badass junkie
Is echt een kwestie van uitproberen.
Ik had de eerste paar keer maar een paar kleine puntjes nodig om in space te zijn.
Heb ook lang gedaan met die gram.
Nu merk ik dat ik wat meer kan nemen , en ik waardeer het effect nu ook steeds beter.
Ik vind het lekkerder dan keta . Is ook een beetje stimulerend, dus je valt iets minder goed in slaap en dat is voor mij het enige nadeel van dmxe.

dissoliefhebber

Belezen gebruiker
Ja zo is dat. Het ligt er ook aan wat je zoekt. Als je een hole zoekt (net als ik) dan heb je best veel nodig. Maar de hole op dmxe is geweldig. Een van de beste holes is echt filosofisch, spiritueel en kleurrijk. Hier ben ik meestal in een spirituele wereld. Ik vind deze even goed als O-PCE-hole. Die is wat donkerder en hier ben ik meestal als een avatar dat in andere personen kan gaan. Beide supper lekker en beter dan keta (die heb ik twee keer geprobeerd). DMXE lijkt heel erg op MXE.

Anderemaan

Wijs gebruiker

Dit komt door de zwaar vervuilde batches in omgang. Niet door de DMXE zelf.

DMXE is mijn favoriete drug, boven heroine en GHB, maar helaas geven de nieuwe batches in omloop vrij extreme bijwerkingen.

Extreem aangespannen gevoel in de avond, zo erg dat zelfs zware downers het niet kunnen blokkeren (wat mij heel veel zorgen baat).

Het ruikt niets voor niets naar plastic / nieuwe pokemon kaarten.

Het is ook echt niet te snuiven zo vies, die witte batches.

Zo zonde, ik vind het leuker dan echte MXE (recentelijk echte 12 jaar oude RC MXE mogen proberen:grin:)

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Het ruikt niets voor niets naar plastic / nieuwe pokemon kaarten.

Het is ook echt niet te snuiven zo vies, die witte batches.
DMXE die ruikt naar nieuwe Pokemon kaarten en wit is. Hier gaat iets mis 😂

Ik dacht dat de Pokemon kaarten geur de trademark was van MXiPR. Wel in mijn ervaring in elk geval.

De batches DMXE waren in het begin al niet zuiver waardoor er wel wat bijwerkingen aan zaten. Is dat nog zoveel achteruit gegaan dan?

Maar wat is laag en wat is hoog? Dat is allemaal subjectief. Ik wil het wel proberen maar ik ga niet gokken qua dosering. Ik weet niet eens hoe potent DMXE is.
Voor mij was het niet gek om 200-300mg te pluggen. Maar ik had behoorlijk tolerantie. En voor de meesten zijn dit hole doseringen denk ik.

Ik zou ervan uitgaan dat de potentie iets hoger is dan die van ket. Dus als je zou beginnen met 50-70mg oraal of snuivend, dan zit je wel goed denk ik.
Geen idee hoe bekend je bent met disso's.

Als je plugt, zou ik eens starten met 50mg. Even 10-15 minuten aankijken en dan kan je altijd herdoseren.

Het was mijn favoriete disso. Heb er echt bizarre ervaringen mee gehad.
Overigens niet combineren met sterke cathinonen. Daar heb ik hele rare (en gevaarlijke) fysieke reacties op gehad.

dissoliefhebber

Belezen gebruiker
Ik ben dmxe voorraad aan het maken en heb klein allergisch test gemaakt en die was ook vies maar had wel die specifieke arylcykloheksamine smaak. Vies om te snuiven maar geen bijwerkingen. Was die zand batch. Vorig keer had ik die witte batch waarna moest ik heel erg zweten en gaf mij eerder een stimulatie dan lichte dissociatie na een allergisch test. Dus ik heb dat weggegooid omdat ik die batch niet vertrouw. Bij de zand batch moest ik ook zweten maar beetje normaal als bij harddrugs bij mij.

Anderemaan

Wijs gebruiker
DMXE die ruikt naar nieuwe Pokemon kaarten en wit is. Hier gaat iets mis 😂

Ik dacht dat de Pokemon kaarten geur de trademark was van MXiPR. Wel in mijn ervaring in elk geval.

De batches DMXE waren in het begin al niet zuiver waardoor er wel wat bijwerkingen aan zaten. Is dat nog zoveel achteruit gegaan dan?

Voor mij was het niet gek om 200-300mg te pluggen. Maar ik had behoorlijk tolerantie. En voor de meesten zijn dit hole doseringen denk ik.

Ik zou ervan uitgaan dat de potentie iets hoger is dan die van ket. Dus als je zou beginnen met 50-70mg oraal of snuivend, dan zit je wel goed denk ik.
Geen idee hoe bekend je bent met disso's.

Als je plugt, zou ik eens starten met 50mg. Even 10-15 minuten aankijken en dan kan je altijd herdoseren.

Het was mijn favoriete disso. Heb er echt bizarre ervaringen mee gehad.
Overigens niet combineren met sterke cathinonen. Daar heb ik hele rare (en gevaarlijke) fysieke reacties op gehad.
Die pokemon kaarten geur is helaas bij MXPr, MXiPr en DMXE. De staat van dissos en de RC market is algeheel nogal achteruit gegaan afgelopen jaar.

Niet alleen worden steeds vaker (bij mij in half jaar al 4 keer) compleet random verkeerde drugs opgestuurd.. ook de kwali gaat erg naar beneden.

Ja helaas is de kwali van DMXE nog verder gezakt. In het begin was het al super erg.

Ik heb nog een gram liggen, maar gebruik dit niet wegens de flinke bijwerkingen. Zonde..

200-300mg DMXE is vrij absurt trouwens, holy shit. Ik gebruik zo een halve gram DCK op een avond, maar 30 tot 50mg DMXE vind ik al behoorlijk

dissoliefhebber

Belezen gebruiker
Welke bijwerkingen heb je dan? Ik heb er geen last van gehad, behalve een keer die rare dmxe die eigenlijk een upper was denk ik. Dus ik ben wel benieuwd. Meestal bestel ik van 19 euro vendor met kleuren of deze waar je veel lol kan krijgen soms.

Fisherman's friend

Badass junkie
Ik heb vandaag een nieuwe bestelling binnen gekregen.
Zit ook dmxe bij.
Aan de hand van dit topic dus een goed excuus om het meteen uit te proberen haha.
Het is net zoals de drie eerdere dmxe bestellingen.
Beetje beige, zandachtige kleur.
Hetzelfde gevoel als anders.
Twee kleine lijntjes en meteen in space.
Het stimulerende effect ervaar ik nu weer.
Verder hier ook geen bijwerkingen.

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Die pokemon kaarten geur is helaas bij MXPr, MXiPr en DMXE. De staat van dissos en de RC market is algeheel nogal achteruit gegaan afgelopen jaar.
Hmm bij DMXE heb ik dat nooit gehad. Maar het is ook meer dan een jaar geleden dat ik dat in mn handen heb gehad.

Niet alleen worden steeds vaker (bij mij in half jaar al 4 keer) compleet random verkeerde drugs opgestuurd.. ook de kwali gaat erg naar beneden.
Die ervaring had ik de jaren hiervoor met een niet nader te noemen specifieke vendor haha
Zoveel gezeur gehad. Echt elke bestelling was wel iets mis mee en ook stoffen gehad die minder potent waren dan poedersuiker 😂

200-300mg DMXE is vrij absurt trouwens, holy shit. Ik gebruik zo een halve gram DCK op een avond, maar 30 tot 50mg DMXE vind ik al behoorlijk
Een halve gram DCK op een avond is anders ook behoorlijk...

Tja.. ik heb mn NMDA receptoren behoorlijk gefrituurd. En ik kan je vertellen dat dat heel lastig hersteld. 😅
Bij mn terugvallen heb ik dat nog wel gemerkt.

Anderemaan

Wijs gebruiker
Tja.. ik heb mn NMDA receptoren behoorlijk gefrituurd. En ik kan je vertellen dat dat heel lastig hersteld
Hmm ben wel benieuwd, ervaar jij withdrawal of schade na dissos?

Ik heb een behoorlijke tolerantie. Lang 3-HO-PCP dagelijks gebruikt. Raar genoeg krijg je daar weinig tolerantie van. Ook geen enkele withdrawal ervaren.

DCK deed ik afgelopen 2 maanden veel. Tot 3 weken geleden. Dit hielp bij opiaat withdrawal maar gaf vervolgens na het stoppen met DCK dezelfde withdrawal. Erg koud, dan warm, verkouden etc.

Bizarre is hoe snel tolerantie opbouwt voor DCK. Echt bijna verdubbeld per week. En dan doe ik 3 a 4 lijntjes per dag tot 5 uur smiddags ofzo om te kunnen slapen in de avond.

Ik gebruik ook alleen lage dosissen. Niet letterlijk maar wel qua high. Bijvoorbeeld nooit moeite met praten of lopen enzo. Altijd heldere dosissen.

Toch na enkele weken die hoeveelheden.

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Hmm ben wel benieuwd, ervaar jij withdrawal of schade na dissos?
Ik heb een behoorlijke tolerantie. Lang 3-HO-PCP dagelijks gebruikt. Raar genoeg krijg je daar weinig tolerantie van. Ook geen enkele withdrawal ervaren.

Ik heb nog nooit serieuze ontwenning ervaren op welke disso dan ook. Hooguit dat alles inneens wel hard binnenkomt omdat je echt dissocieert van jezelf onder invloed. Er brand wel licht, maar er is niemand thuis. En haal die waas weg en het wordt wel even heftig ja.

De enige middelen waar ik serieuze ontwenning van heb gehad zijn benzo's en 3mmc. En misschien dan zelfs nog een eervolle vernoeming voor wiet vanwege het dromen en intense zweten snachts.
Ook van pyro's nooit echt ontwenning gehad, behalve de intense moeheid die niet te vergelijken valt met andere middelen. Laat mij stoppen na een periode dagelijks speed gebruiken. Geen probleem. Maar laat mij drie dagen terugvallen in pyro's en ik ben voor twee weken bekaf. Ik noem dat zelf niet echt ontwenning, hoewel het toch een vorm is van detoxen door het uitbalanceren van de neurotransmitters in je hoofd.

Mijn disso tolerantie kan ik ook voor een groot deel wijten aan DCK. Ik heb dat ook een periode echt veel gebruikt. Praktisch dagelijks voor een aardige tijd. Al dan niet in combi met 2fdck en O-PCE. Vaak maakte ik een soort plugmix met de (voor mij) ideale verhouding van die 3 middelen 🫣

Die tolerantie gaat hard omhoog, maar komt echt nauwelijks nog naar beneden. Ik heb na die periode zeker 4 maanden geen disso's gebruikt. Daarna af en toe wel weer, maar niet meer zo extreem. Tot een halfjaar na die periode. Toen heb ik DMXE zwaar misbruikt.

Maar ik denk dat de druppel was de twee ervaringen met 3-meo-pce en 3-me-pcp met respectievelijk 60mg en 50mg geplugd, gespreid over twee/drie uur.

Daarna deed DMXE ook weinig meer.

Ik heb me echt misdragen met de disso's. Het voelde in het begin zo onschuldig, maar dat was voor mij juist de valkuil om het zo vaak te gebruiken.

Het is niet zo dat ik per se schade ervaar door de disso's. Mijn denk en werkniveau was zwaar aangetast. Maar dat kan ook komen van mijn laatste maanden gebruik waarop ik standaard elke dag 8 middelen gebruikte en pyro's injecteerde.
Inmiddels (ruim een jaar na dato) begint mijn denk en werkniveau weer te lijken op wat het was. Ik ben nog wat chaotisch, maar dat heb ik altijd al gehad.

Toen ik de detox in kwam moest ik een simpel boek met een boekenlegger lezen om de regels te kunnen volgen. Één kleine pagina lezen was al een mega opgave. Daar schrok ik echt van.
Op dit moment kan ik gewoon weer wetenschappelijke papers lezen zoals voorheen. Alleen wat minder lang achter elkaar.

Maarja aan welke drugs die schade te wijten is... 😅😂

DCK deed ik afgelopen 2 maanden veel. Tot 3 weken geleden. Dit hielp bij opiaat withdrawal maar gaf vervolgens na het stoppen met DCK dezelfde withdrawal. Erg koud, dan warm, verkouden etc.
Hmmm gek, dit heb ik nooit ervaren. Ik weet niet meer of het nou zo was. Maar hadden ze van DCK niet het vermoeden dat die mogelijk op een van de opiaat receptors zou werken?
Staat me iets vaag van bij, maar ik kan het compleet mis hebben.

Bizarre is hoe snel tolerantie opbouwt voor DCK. Echt bijna verdubbeld per week. En dan doe ik 3 a 4 lijntjes per dag tot 5 uur smiddags ofzo om te kunnen slapen in de avond.
Ja gaat echt heel hard met DCK.

Ik gebruik ook alleen lage dosissen. Niet letterlijk maar wel qua high. Bijvoorbeeld nooit moeite met praten of lopen enzo. Altijd heldere dosissen.
Tja dat maakt wel verschil hoor. Maar als je zegt dat je een halve gram DCK opmaakt op een avond, dan zijn dat toch behoorlijke dosissen. Nou moet ik het voor mij wel even halveren. Want snuiven was voor mij echt half zo potent als pluggen.

Ik nam het geregeld op milde dosissen. En thuis alleen wat hoger. Destijds ging ik nooit echt voor en hole, maar ik heb wel momenten gehad dat ik mn motoriek of spraak volledig kwijt was.

Toch na enkele weken die hoeveelheden.
Ja dat bouwt wel op. Mijn eerste ervaring met disso tolerantie was op psyfi. Dat waren allemaal lage dosissen ket. Zomaar puntjes telkens. Na 6 dagen had ik toch bijna dubbel zoveel nodig voor hetzelfde effect. Toen was ik nog een disso maagd

Ik heb in mijn laatste terugval nog twee gram ket weggewerkt. Een hole is niet gelukt. En dat na zoveel lange periodes clean. Bij mijn een na laatste terugval in mei heb ik zelfs nog fikse dosissen IM iets gedaan. Ook toen lukte holen niet.

Die tolerantie lijkt bijna wel permanent.

Disclaimer: de dosissen en aard van het misbruik van deze middelen is echt totaal niet cool. Er is niets stoers aan. Hou het lekker bij dosissen zoals tripsit en psychonautwiki ze aangeven en geef je hersenen rust tussendoor. Zo houd je je drugsbruik leuk, ook op de lange termijn.

TheRealKoekert

Bewuste gebruiker
Vind het tegenvallen na al die goede verhalen. Zit nu op 30mg DMXE. Valt echt vies tegen. Letterlijk en figuurlijk. Gore drip en weinig effect. Geef mij maar MXiPr of O-PCE daar ging ik veel beter op.

Fisherman's friend

Badass junkie
Vind het tegenvallen na al die goede verhalen. Zit nu op 30mg DMXE. Valt echt vies tegen. Letterlijk en figuurlijk. Gore drip en weinig effect. Geef mij maar MXiPr of O-PCE daar ging ik veel beter op.
De eerste paar keer vond ik er ook weinig aan.
Misschien moet je het effect leren waarderen.
Ivm je sweetspot.
Ik vind het in ieder geval steeds lekkerder.

dissoliefhebber

Belezen gebruiker
In lage doseringen is DMXE niet heel spannend, alhoewel had ik een lichte interessante headspace na een allergisch test. In hogere doseringen wordt het wel interessant. En hoge doseringen geven een lekker effect. Ik waardeer hier vooral de spirituele/missie holes. O-PCE is lekker in elke dosis. En wat vind je van MXiPr? Ik heb deze maar een keer in een lage dosis geprobeerd en weet het niet meer.

TheRealKoekert

Bewuste gebruiker
Aangezien er weinig info te vinden is hield ik dit maar aan.
En dan zou 30mg een redelijke dosering moeten zijn voor de eerste keer. Maar het deed vrij weinig. Leek wel half disso half stim ofso. Vind er echt geen hol aan eigenlijk. Misschien volgende keer een bommetje van 40 of 50mg proberen. Maar ben niet onder de indruk tot nu toe.

TheRealKoekert

Bewuste gebruiker
Vroeger lang geleden wel eens Methoxetamine (MXE) gedaan. Maar ik wist toen niet beter dan dat het keta was. Dosering geen idee gewoon een lijntje. Maar al snel merkte ik dat het anders was dan keta. Ik werd er veel actiever van dan keta. En dat had ik nu ook weer. DMXE leek echt een stim randje te hebben ofso. Maar die MXE toen was opzich wel een mooie ervaring voor zover ik mij kan herinneren. Dus misschien moet ik het nog een keer een kans geven.

Bovenaan