Diclazepam testen

leipebaviaan

Wijs gebruiker
Ik weet wel dat etizolam de juiste benzo hiervoor is, maar ik las op verschillende fora volgens mij dat dit middel steeds moeilijker te verkrijgen is, vandaar dat ik ook bij dit substituut diclazepam uitkwam. Opzich een prima in slaapmiddel, maar het hindert me bij mijn dagelijke activiteiten (niet dat ik nog zoveel onderneem, studie laag pitje, dwaal wat door huis) Ik zal echter op zoek gaan naar vendors die nog wel wat in het magazijn hebben liggen. :wink:

Fool

Badass junkie
Je hebt best een redelijke kans dat met dit soort impuslief gebruik etizolam je ook gaat hinderen in je dagelijkse bezigheden hoor. Zelfs als je het alleen gebruikt om elke avond te slapen in een dosering die overdag weer afbreekt zal het je geheugen niet beter maken.

leipebaviaan

Wijs gebruiker
Ik weet het fool. Daarentegen kan je stellen dat praktisch een nacht doorhalen, (tussen 4/5/6) ook funest is voor je geheugen. Ik kan je vertellen dat je je de volgende dag nog 10x vager voelt dan (de inmiddels) weggetrokken vaagheid van de dicla. In beide gevallen heb je dus te werken met een slecht werkgeheugen.

Fool

Badass junkie
Maar het geheel is breder dan óf benzo's slikken óf niet slapen. Laat je doorverwijzen naar een slaapcentrum, ga een ander ritme aanleren dat beter bij je past met meer sport. Er zijn zoveel oplossingen die je niet laten eindigen met een benzodiazepineverslaving.

Heb je er ook al eens over nagedacht wat er gebeurd als je geen benzo's meer kunt krijgen of ze niet meer werken(wat vrij snel gebeurd)? Dan kun je bovenop je normale slaapproblemen al hélemaal niet meer slapen en krijg je een lichamelijke afkick.

leipebaviaan

Wijs gebruiker
Maar het geheel is breder dan óf benzo's slikken óf niet slapen. Laat je doorverwijzen naar een slaapcentrum, ga een ander ritme aanleren dat beter bij je past met meer sport. Er zijn zoveel oplossingen die je niet laten eindigen met een benzodiazepineverslaving.

Ik snap je punt wel fool, maar ik ben een extreme zwart/wit denker. Het is alles of niets bij mij vaak. Dus oftewel elke avond benzo's, wat uiteindelijk kan resulteren in een verslaving. Het andere uiterste is helemaal niks meer slikken, en dan nachten niet kunnen slapen. Dat laatste alternatief heb ik heel lang geprobeerd vol te houden, maar op een gegeven moment breek je gewoon, (ik weet, kom allemaal nogal dramatisch en hysterisch over) en wil je gewoon normaal slapen. That's all.

Laat je doorverwijzen naar een slaapcentrum,

Sorry, ik loop al bij meerder personen en heb er gewoon geen zin meer in nog langer hoorsessies/geleuter/therapeutisch gewauwel aan te horen over hoe ik mijn leven en slaap kan verbeteren. Ik wil gewoon met rust gelaten worden, en als benzo's mij daarbij helpen, dan zij het zo.

Heb je er ook al eens over nagedacht wat er gebeurd als je geen benzo's meer kunt krijgen of ze niet meer werken(wat vrij snel gebeurd)? Dan kun je bovenop je normale slaapproblemen al hélemaal niet meer slapen en krijg je een lichamelijke afkick.

Daar heb ik al zeker over nagedacht, verschillende mensen hebben me aangeraden het spul weg te gooien met het oog op het verslavingsgevaar. Natuurlijk weet ik dan benzo's verslavend zijn, ik ken de risico's, weet dat er waarschijnlijk een lichamelijk afkick volgt. Ik ben niet een of andere kanker drugs noob die zich nooit inleest. Wel ben ik van plan te gaan minderen al, vooral door wat er op .info is gezegd. Vanavond zal ik dus niets pakken, gelet op het feit dat ik volgende dag een wedstrijd heb. Mocht ik ooit echt hooked raken, met alle afkickverschijnselen van dien, dan zal ik daar ook verder niemand mee lastig vallen. Geen vrienden, geen familie, helemaal niemand. In dat geval heb ik het mezelf aangedaan, en als ik een kerel ben, zal ik die ook dragen,

Fool

Badass junkie
Oke, je moet het ook zelf weten, ik ga niet iemand proberen te overtuigen als ik toch tegen een grote muur praat. :P

Let wel op dat je met een benzodiazepine-verslaving wél hulp moet gaan zoeken, niet jezelf groot houden en je eigen gevolgen dragen. Een benzodiazepine-afkick kan namelijk dodelijk zijn, je zult niet de eerste zijn die de afkickverschijnselen niet overleefd!

leipebaviaan

Wijs gebruiker
Prima, dat is jouw goed recht. Ik heb mijn keuze gemaakt, maar ben toch enigzins beïnvloed door wat men op .info te zeggen heeft. Ik denk dat ik er maar heel voorzichtig mee om moet gaan. Klopt het trouwens dat door die shit alles zo onduidelijk wordt? Ik begrijp eerlijk gezegd geen ene fuck meer van de wereld op dit moment, op een of andere manier loopt alles door elkaar. Heel lastig uit te leggen. Als ik het kon symboliseren zou ik zeggen dat het echte één grote kluw van gedachten, problemen, hersenspinsel, emoties, studiegerelateerde shit, toekomst. en weet ik verder allemaal wel niet. Net alsof er geen duidelijk structuur in je hersens zit.

Fool

Badass junkie
Ja, dat kan wel eens door de benzo's komen ja. Als je er een paar dagen vanaf blijft zou het nu nog enigsinds op moeten klaren. :P

leipebaviaan

Wijs gebruiker
Even een kleine update over diclazepam. Ik gebruik het vanaf 3 november (bijna, afgezien van zuipavonden) dagelijks voor het slapen. Ik pak gemiddeld 2, en voel geen tot nu toe geen enkele tolerantie ontstaan. Ook heb ik totaal niet te neiging te gebruiken door de dag heen, het enige wat dit middel met je doet is je vermoeidheid wat aanwakkeren en je lekker laten inslapen. Van afhankelijkheid is dan ook nog geen enkele sprake. Wat ik toevallig vandaag uitvond is dat diclazepam ook een perfecte remedie is tegen katers. Na vannacht veel gezopen te hebben werd ik zwaar brak wakker met een schreeuwende moeder in de kamer, maar na 2 dicla's voelde ik mij eigenlijk helemaal opknappen. Weg misselijk gevoel, kater, hoofdpijn of wat dan ook. Weet je er echter wel van bewust dat je hier een totale benzo zombie van wordt, ik ben nu bijvoorbeeld enorm sloom. Naast het counteren van pep met dit spul werkt het dus ook nog productief tegen katers. Ik ben en blijf verder niet echt onder de indruk van dit middel, het blijft echt een inslaper en geeft geen enkel euforisch gevoel, iets waar ik ook niet langer meer naar op zoek ben. Mocht je echter met slaapproblemen kampen, dan zal ik dit middel zeker aanraken.

Skep ze.

Fool

Badass junkie
Mocht je met slaapproblemen kampen raad ik je dit middel dus NIET aan! Kies dan lekker een kortwerkende benzo en luister niet naar leipebaviaan. Daarnaast leveren benzo's(ja, alle) wél lichamelijke afhankelijkheid op, maarja, dat merk je natuurlijk niet als je 24/7 onder invloed bent...

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Inderdaad, benzo's zijn op korte termijn een geweldige oplossing maar op lange termijn een dramatische verslaving waar je moeilijk vanaf komt. Het klinkt heel erg alsof je de nare gevolgen onderschat, ook al zeg je dat je die goed heb afgewogen.

Het is misschien vervelend om de hele medische mangel door te moeten maar als je de oorzaken niet bij de bron aan gaat pakken kan ik je garanderen dat je een nare periode tegemoet gaat. Het is de vraag wanneer dat duidelijk wordt, maar het komt vanzelf een keer zo ver... Er zijn tientallen mensen hier op het forum met vergelijkbare verhalen waar je ook de afloop van kunt lezen. Kijk verder dan vandaag en morgen, want overmorgen ben je er als het goed is ook gewoon nog :)

leipebaviaan

Wijs gebruiker
Mocht je met slaapproblemen kampen raad ik je dit middel dus NIET aan! Kies dan lekker een kortwerkende benzo en luister niet naar leipebaviaan.

Dat zal allemaal best, maar deze benzo kon ik voor een goedkoop prijsje inslaan en werkt prima als inslaper. Daarnaast ben ik allang van die vaagheid verlost, de mist lijkt weggetrokken en ik ben gewoon scherp en helder de dag erna. Ik weet niet hoe het precies zit met de halfwaardetijd, alleen dat na een x aantal uren de helft van het aanwezig middel uit je lichaam is. En daarna weer de helft, en daarna weer de helft, etc etc. Ik weet niet of je bij benzo's in die halfwaardetijd nog onder invloed van het middel zelf bent, ik heb zelf het gevoel van niet. Valt het te vergelijken met pep, dat ook tot 72 uur in je bloed aanwezig is? Je bent echt niet 72 uur lang onder invloed, dus dat maak je stelling:

maarja, dat merk je natuurlijk niet als je 24/7 onder invloed bent...

Een beetje raar. Ik gebruik ze louter en alleen s'nachts, het is niet zo dat ik elke dag neem. Zoals ik me nu voel kan ik me niet voorstellen dat ik afkickverschijnselen krijg en afhankelijk ben. Ik weet alleen dat ik door dit middel kan slapen, en het is eigenlijk een laatste greep naar een normale nachtrust. Mocht ik daar de consequenties van ondervinden, neem ik die geheel voor mijn rekening en zal ik ook nooit bij jullie huilend aankloppen of steun zoeken. Begrijp me niet verkeerd, ik ken de risico's en de verslavingskans. 2 jaar lang echter niet normaal kunnen slapen doet echter iets met je, het takelt je geestelijk (deels) af. Vandaar deze allerlaatste noodgreep. :wave:

Het is misschien vervelend om de hele medische mangel door te moeten

Al bijna 6 maanden mee bezig, progressie 0%. Vandaar dat ik zelf tot handelen aanzet. Betwistbaar inderdaad, maar voor mij maakt dat niets meer uit.

Fool

Badass junkie
leipebaviaan zei:
Mocht je met slaapproblemen kampen raad ik je dit middel dus NIET aan! Kies dan lekker een kortwerkende benzo en luister niet naar leipebaviaan.

Dat zal allemaal best, maar deze benzo kon ik voor een goedkoop prijsje inslaan en werkt prima als inslaper. Daarnaast ben ik allang van die vaagheid verlost, de mist lijkt weggetrokken en ik ben gewoon scherp en helder de dag erna. Ik weet niet hoe het precies zit met de halfwaardetijd, alleen dat na een x aantal uren de helft van het aanwezig middel uit je lichaam is. En daarna weer de helft, en daarna weer de helft, etc etc. Ik weet niet of je bij benzo's in die halfwaardetijd nog onder invloed van het middel zelf bent, ik heb zelf het gevoel van niet. Valt het te vergelijken met pep, dat ook tot 72 uur in je bloed aanwezig is? Je bent echt niet 72 uur lang onder invloed, dus dat maak je stelling:
Afweging tussen een paar kosten en je gezondheid/levensstijl, ik had het wel geweten. :P Daarnaast zou je prima bij je zorgverzekering aan kunnen kloppen als je een wél geteste benzodiazepine van de arts voorgeschreven zou krijgen.

En nee, het valt niet te vergelijken met pep, bij amfetamine zijn de verschillende (niet actieve) afbraakproducten 72 uur aantoonbaar, niet amfetamine zelf. Het feit dat je minder vaag wordt duidt juist op lichamelijke gewenning en afhankelijkheid, het middel doet al niet meer wat het eerst deed.

maarja, dat merk je natuurlijk niet als je 24/7 onder invloed bent...

Een beetje raar. Ik gebruik ze louter en alleen s'nachts, het is niet zo dat ik elke dag neem. Zoals ik me nu voel kan ik me niet voorstellen dat ik afkickverschijnselen krijg en afhankelijk ben. Ik weet alleen dat ik door dit middel kan slapen, en het is eigenlijk een laatste greep naar een normale nachtrust. Mocht ik daar de consequenties van ondervinden, neem ik die geheel voor mijn rekening en zal ik ook nooit bij jullie huilend aankloppen of steun zoeken. Begrijp me niet verkeerd, ik ken de risico's en de verslavingskans. 2 jaar lang echter niet normaal kunnen slapen doet echter iets met je, het takelt je geestelijk (deels) af. Vandaar deze allerlaatste noodgreep. :wave:
Ik vind het niet zo'n rare stelling, alhoewel je niet de piek-effecten merkt, kan het niet anders dan dat je gewoon onder invloed bent. De halfwaardetijd wordt hoger en hoger als je dit spul blijft gebruiken, daarom ervaar je ook niets qua afkick. Als je eens een week zonder zou doen, merk je wel wat ik bedoel. Jij bent echt niet de uitzondering op de regel. :wink:

Het is misschien vervelend om de hele medische mangel door te moeten

Al bijna 6 maanden mee bezig, progressie 0%. Vandaar dat ik zelf tot handelen aanzet. Betwistbaar inderdaad, maar voor mij maakt dat niets meer uit.
Is het dan geen idee om een ander medisch traject in te slaan, in plaats van wachten bij iets dat niet werkt?
Ben je al bij een slaapcentrum geweest?
Heb je al een second opinion aangevraagd?
Ben je al langs een andere arts geweest?

leipebaviaan

Wijs gebruiker
Dus je kan pas zeggen als de halfwaardetijd helemaal is uitgewerkt (elk deeltje diclazepam heeft mijn lichaam verlaten,) dat je dan pas ontwenningsverschijnselen ervaart?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
leipebaviaan zei:
Mocht je echter met slaapproblemen kampen, dan zal ik dit middel zeker aanraken.

Skep ze.

Dat je zelf de gevaren van benzo's zwaar onderschat ondanks de vele waarschuwingen hier in dit topic moet je natuurlijk helemaal zelf weten. Iedereen moet gewoon lekker doen waar hij/zij zin in heeft. Maar het actief aan anderen promoten vind ik toch wat ver gaan...

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Voor mij hoef je daar geen excuses voor aan te bieden hoor :wink:

Maar ik hoop eigenlijk meer dat je je realiseert dat drugs promoten gewoon niet zo handig is. Het is uiteraard wel een drugsforum natuurlijk, dus mensen die hier komen hebben toch al een interesse erin. Maar drugsgebruik in het algemeen heeft best een hoop risico's en om een eerlijk beeld te geven moeten die ook benoemd worden. Niet alleen maar de risico's natuurlijk, want anders wordt het meteen weer zo'n overheids propaganda bullshit. Om een eerlijk beeld te geven gaat het wat mij betreft om de balans tussen de voor en nadelen.

Dat gezegd hebbende hoop ik oprecht dat je rust kunt vinden in de problemen die je ervaart! Maar uit eigen ervaring weet ik inmiddels dat problemen op de lange termijn nooit met drugs op te lossen zijn, je stelt de oplossing alleen maar uit. Op de korte termijn werkt het altijd perfect, maar daar schuilt nou juist het gevaar. De voordelen worden langzaam minder en de nadelen steeds meer. Todat je het punt bereikt waarop je eigenlijk niet meer weet waar je het nog voor doet, maar niet meer zonder kunt.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
dubbel0seven zei:
En zit je nog steeds stevig aan de Diclazepam? Bevalt het nog goed?
Ja hoe staat het met je diclazepam verslaving leipebaviaan? Ik zag je naam weer in een ander topic voorbij komen en dacht he die heb ik lang niet meer gezien.

leipebaviaan

Wijs gebruiker
Tja, zoals iedereen al aangaf ben ik er inderdaad afhankelijk van geworden in de vorm van niet meer kunnen slapen zonder. Alle diclazepam is nu op en ik ben overgestapt op diazepam. (via behandelaar) Probleem is dat 1 mg diclazepam al gelijk staat aan 10 mg diazepam, en dan had ik ook nog eens pillen van 2 mg... Ik zit nu op doktersvoorschrift op 10 mg diazepam, maar daar voel ik eerlijk gezegd niet zoveel van. Ik vermoed dat dit ergens met mijn torenhoge tolerantie te maken heeft. In ieder geval wordt onder begeleiding afgebouwd, want nu cold turkey stoppen gaat volgens mij leiden tot echte ontwenningsverschijnselen. Ik gebruik nu eigenlijk al een paar maand elke nacht benzodiazepinen, en volgens mij mag je niet langer dan een x aantal weken benzo's gebruiken.

Ik ben een hele tijd afwezig geweest omdat ik per direct ben gestopt met nemen van harddrugs. Ik voelde daarom niet echt de dringende behoefte te engageren op dit forum, als je zelf niet gebruikt neemt je belangstelling er wel wat vanaf.

Ik probeer voor de rest eigenlijk zo snel mogelijk af te bouwen. Om de week een pil minder, en dan hoop ik over een 1 tot 1.5 maand ervan af te zijn. Dat is in een vrij kort tijdbestek, dus ik vermoed zelf dat ik nog wel last ga krijgen als ik eenmaal gestopt ben. Dat neem ik echter voor lief. :wink:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Veel succes met het afbouwen in ieder geval, hoop voor je dat de ontwenningsverschijnselen gaan meevallen.

dubbel0seven

Bewuste gebruiker
Leipebaviaan je bent goed bezig!!!!!!!!

Volhouden en hopelijk ben je snel weer de oude!! En ja iedereen gaf nog wel zoveel goed advies....zowel hier als elders. Maar goed de realiteit is de beste plek om te leren. En gelukkig ben je op tijd tot inkeer gekomen.

Ik ben nu zelf een aantal weken totaal clean, ook geen alcohol. Ga dit proberen vol te houden. :)

Snelste manier om ervan af te zijn is cold turkey direct stoppen. Dan maar even weekje of wat heftige ontwenningsverschijnselen. Maar dan weet je ook eens wat dat is. Wanneer je dat hebt ervaren dan kijk je ook heel anders aan tegen benzo's en drugs in zijn algemeenheid. Je krijgt er meer respect voor. En je zal dan echt goed begrijpen wat verslaving en ontwenning nu eigenlijk is.

Mijn ervaring is dat je er geestelijk nog wel een tijdje last van hebt na de ontwenning. Bij mij ging het over combi van oxazepam, lorazepam, diazepam en zopiclons. Ik slikte alles wat ik te pakken kon krijgen. Afkicken kreeg bij mij een hele nieuwe betekenis :wink:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Jij bent ook goed bezig dubbel0seven! Met professionele hulp of toch op eigen houtje?

Vraag me wel af of cold turkey stoppen met benzo's verstandig is aangezien dat best gevaarlijk kan zijn.

dubbel0seven

Bewuste gebruiker
Met professionele hulp. Zit in een soort prive ggz kliniek. Toch maar wel..... Zeer strak regime al mag ik vrijdag tot maandag thuis zijn. :)

Wat zouden de gevaren kunnen zijn van cold turkey stoppen? Ik heb dat 1 keer gedaan. Kan het je verder niet aanraden. Maar wat zou er dan kunnen gebeuren? Ik ben daar echt een leek in.

leipebaviaan

Wijs gebruiker
Fool zei:
Een hele waslijst aan vervelende medische condities, waarvan sommigen de dood als gevolg kunnen hebben.

Zie deze lijst: http://en.wikipedia.org/wiki/Benzodiaze ... d_symptoms

Dat is precies de reden waarom ik afbouw onder begeleiding, als ik cold turkey stop kan dat wel eens hevige ontwenningsverschijnselen met zich meebrengen, vooral omdat diclazepam een behoorlijke sterke benzodiazepine is. Naast blowen is dit eigenlijk nu al de tweede keer dat ik afkick van een drugs of medicijn, en daarnaast ook nog eens op het randje van een pep verslaving gezeten. :P

Die diazepam die ze verder voorschrijven voel ik voor de rest niets van. Ik weet niet wie valium ooit heeft uitgevonden, maar het werkt totaal niet. Heeft zeer waarschijnlijk iets met tolerantie te maken. :sunglasses:

Fool

Badass junkie
leipebaviaan zei:
Fool zei:
Een hele waslijst aan vervelende medische condities, waarvan sommigen de dood als gevolg kunnen hebben.

Zie deze lijst: http://en.wikipedia.org/wiki/Benzodiaze ... d_symptoms

Dat is precies de reden waarom ik afbouw onder begeleiding, als ik cold turkey stop kan dat wel eens hevige ontwenningsverschijnselen met zich meebrengen, vooral omdat diclazepam een behoorlijke sterke benzodiazepine is. Naast blowen is dit eigenlijk nu al de tweede keer dat ik afkick van een drugs of medicijn, en daarnaast ook nog eens op het randje van een pep verslaving gezeten. :P

Die diazepam die ze verder voorschrijven voel ik voor de rest niets van. Ik weet niet wie valium ooit heeft uitgevonden, maar het werkt totaal niet. Heeft zeer waarschijnlijk iets met tolerantie te maken. :sunglasses:
Als je afbouwt is het de bedoeling dat je er niets van merkt frits, anders zouden ze de dosering te hoog hebben. :P

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Verstandig dat je afbouwen onder begeleiding doet.

Dat diazepam niks voor je doet heeft zeker met tolerantie te maken. Paar jaar geleden heb ik dat een paar keer zonder tolerantie gebruikt en dat werkte goed.

JapieVerslaagd

Bewuste gebruiker
Ik zit nh op 150mg diazepam per dag. Soms 200mg. Het is veel te duur want mijn verhaal wil het klinisch doen.

Diclazepam is veel goedkoper en legaal is.
Weet iemand hoe ik weet hoeveel diclozapam ik moet per dag moet nemen om aan die 150mg diazepam kom. Het hoofddoel is om af te bouwen op een goedkopere manier.

Kan of mag iemand een indicatie geven?

Paranoize.

Badass junkie
Ik zit nh op 150mg diazepam per dag. Soms 200mg. Het is veel te duur want mijn verhaal wil het klinisch doen.

Weet iemand hoe ik weet hoeveel diclozapam ik moet per dag moet nemen om aan die 150mg diazepam kom. Het hoofddoel is om af te bouwen op een goedkopere manier.

Mag ik je als tip meegeven als je 150/200mg diazepam per dag neemt, om over te stappen op een research chemical benzo? Is een stuk goedkoper voor je en ze zijn een stuk potenter waardoor je veel minder nodig hebt! Of gewoon die diazepam afbouwen maar 150/200mg is het niet waard dat zijn 15/20 pillen lol🤣

Brakka Mang

Badass junkie

10ml GHB werkt bij mij ook altijd heel goed, ben ik zo vertrokken :tilttearlaugh: MAar nu even serieus, meer diazepam of overschakelen op een RC gaat weinig toevoegen denk ik en is risicovol. Dergelijke hoge doseringen zijn al 3 tot 4 x de max en gelet op de halfwaarde tijd van diazepam moet dit professioneel opgelost worden. Daanaast zal je dit moeten gaan opvangen met, mocht je op de RC\s gaan, met ook hoge doseringen die op alle vlakken de gebruiksvoorschriften overschrijden. Omdat het RC's zijn zitten hier natuurlijk risico's aan. Dit zal opgelost moeten worden met een niet-benzo maar de diazepam moet afgebouwd worden. Ik zou vooral niet zelf gaan doktoren maar hier professionele hulp voor inschakelen. Ikben ook van het zelf doktorenmaar met dergelijk gebruik is1+1 13

JapieVerslaagd

Bewuste gebruiker
Het goede is. Doe Het nu een paar maanden. Diclazepam. Wat mij aantrekt is geen roes en nog geen ontwenning. Prijzen dat soort dingen ga ik niet over.

1. Leg Het verhaal uit aan de huisarts.
2 ik weet niet of jij verder nog kortwerkende benzo's neemt. Dan is het miss wel gevaarlijk.
3. Miss er niemand direct gevaar ziet kun je overwergen over te stoppen op diclozapam

But I'm not your doctor.

Bovenaan