Maar het geheel is breder dan óf benzo's slikken óf niet slapen. Laat je doorverwijzen naar een slaapcentrum, ga een ander ritme aanleren dat beter bij je past met meer sport. Er zijn zoveel oplossingen die je niet laten eindigen met een benzodiazepineverslaving.
Ik snap je punt wel fool, maar ik ben een extreme zwart/wit denker. Het is alles of niets bij mij vaak. Dus oftewel elke avond benzo's, wat uiteindelijk kan resulteren in een verslaving. Het andere uiterste is helemaal niks meer slikken, en dan nachten niet kunnen slapen. Dat laatste alternatief heb ik heel lang geprobeerd vol te houden, maar op een gegeven moment breek je gewoon, (ik weet, kom allemaal nogal dramatisch en hysterisch over) en wil je gewoon normaal slapen. That's all.
Laat je doorverwijzen naar een slaapcentrum,
Sorry, ik loop al bij meerder personen en heb er gewoon geen zin meer in nog langer hoorsessies/geleuter/therapeutisch gewauwel aan te horen over hoe ik mijn leven en slaap kan verbeteren. Ik wil gewoon met rust gelaten worden, en als benzo's mij daarbij helpen, dan zij het zo.
Heb je er ook al eens over nagedacht wat er gebeurd als je geen benzo's meer kunt krijgen of ze niet meer werken(wat vrij snel gebeurd)? Dan kun je bovenop je normale slaapproblemen al hélemaal niet meer slapen en krijg je een lichamelijke afkick.
Daar heb ik al zeker over nagedacht, verschillende mensen hebben me aangeraden het spul weg te gooien met het oog op het verslavingsgevaar. Natuurlijk weet ik dan benzo's verslavend zijn, ik ken de risico's, weet dat er waarschijnlijk een lichamelijk afkick volgt. Ik ben niet een of andere kanker drugs noob die zich nooit inleest. Wel ben ik van plan te gaan minderen al, vooral door wat er op .info is gezegd. Vanavond zal ik dus niets pakken, gelet op het feit dat ik volgende dag een wedstrijd heb. Mocht ik ooit echt hooked raken, met alle afkickverschijnselen van dien, dan zal ik daar ook verder niemand mee lastig vallen. Geen vrienden, geen familie, helemaal niemand. In dat geval heb ik het mezelf aangedaan, en als ik een kerel ben, zal ik die ook dragen,