Diazepam en methadon

De Zandman

DF-koning
Hoe denk je dat ik me voel
Het is onderhand wel duidelijk hoe jij je voelt.
Dat heb je uitvoerig en vele keren beschreven. Maar:
Dringen de gegeven adviezen wel een beetje bij je door?
Ik heb het idee van niet.
Je beschrijft heel veel hetzelfde, je herhaalt heel veel vragen, Het is allemaal lopen en huilen wat de klok slaat....
ik heb het idee gekregen dat je idd in een slachtofferrol zit en je wentelt in je eigen ellende.
Dat gaat je niet helpen zo.

Ik kan er eigenlijk niets meer over zeggen.
Het is nu aan de artsenij om het op te lossen. Wij kunnen het niet. Zorg, dat je bij de arts komt.
Zoals al meerdere malen is aangegeven.
Succes en ik hoop voor je dat je eruit komt!

Laatst bewerkt:

Diametha

In Memoriam, juni 2025
Overgave.

Voor nu kun je er niks aan veranderen, dus je kunt het alleen maar uitzitten. Zet uit je hoofd dat het nu anders moet, dat er ergens iemand zit die iets kan doen die zorgt dat jij je NU anders voelt, dat er ergens iemand is met ervaring met dezelfde combinatie van middelen als jij die iets kan zeggen wat voor jou nu iets wezenlijk kan veranderen. Daarmee blijf je vechten en vluchten en dat vergroot de onrust.

Net als 145x herhalen herhalen herhalen.

Overgave. Geef je over. Het is nu ontzettend kut, en waarschijnlijk blijft dat ook nog even zo. Maar het wordt beter. Ooit. Geef je over.
Maar het is zo moeilijk echt niet normaal moeilijk en zit vanaf november zo
Dus hoe kan ik nog denken dat het ooit goed komt
Mijn lichaam is ook kapot vooral de psychische gedeelte
Afleiding lukt niet
Het is gewoon zo moeilijk
Hoe moet ik me overgeven als ik niet stil kan zitten en continu moet bewegen
Ik kan me overgeven met het komt wel goed denken maar dan komt er zo een gevoel op mijn borst of in mijn buik elke keer ergens anders zo een somber gevoel toch blijf ik denken het komt goed die vieze depressie is zo heftig dat ik ga huilen en ik wordt geblokkeerd ikkan niet meer denken op een gegeven moment dan wint die gevoelens

Diametha

In Memoriam, juni 2025
Het is onderhand wel duidelijk hoe jij je voelt.
Dat heb je uitvoerig en vele keren beschreven. Maar:
Dringen de gegeven adviezen wel een beetje bij je door?
Ik heb het idee van niet.
Je beschrijft heel veel hetzelfde, je herhaalt heel veel vragen, Het is allemaal lopen en huilen wat de klok slaat....
ik heb het idee gekregen dat je idd in een slachtofferrol zit en je wentelt in je eigen ellende.
Dat gaat je niet helpen zo.

Ik kan er eigenlijk niets meer over zeggen.
Het is nu aan de artsenij om het op te lossen. Wij kunnen het niet. Zorg, dat je bij de arts komt.
Zoals al meerdere malen is aangegeven.
Succes en ik hoop voor je dat je eruit komt!
Dit overkomt geloof me ik zoek het niet op vandaar het lopen wil niet thuis zitten lopen
Buiten om dingen te zien of iemand die je aanspreekt of wat dan ook voor afleiding maar het wil niet lukken
Wat ik meemaak is zo sterk dat niks het kan afleiden
Maar bedankt voor reactie en advies

PapaverMan

Bewuste gebruiker
Wat moet ik anders doen ben helemaal onrustig kan niet stilzitten
Als je wist hoe onrustig en depressief ik ben dan zou je het me niet kwalijk nemen maar ga het proberen bedankt voor je tip en reactie
Neem je niks kwalijk iedereen probeert je te helpen maar je hebt zo’n ingewikkeld complex aan problemen dat het voor een expert al lastig in te schatten is. Voor ons onmogelijk.

PapaverMan

Bewuste gebruiker
De huisarts is moeilijk te bereiken
Vannacht 3 pillen mertezepine genomen was helemaal weg
Mijn batterij van de telefoon was leeg ik ben noch helemaal duizelig van de mertezepine 45 mg
ik ben zo duizelig en die onrust weer
Moest gisteren de 60 mg methadon nog een kans geven van vervangende psychiater
Ben momenteel helemaal de weg kwijt door de mertezepine 45 mg
Wil jullie allemaal bedanken voor jullie reacties maar mijn telefoon viel uit en had 45 mg mirtazepine genomen
Waardoor ik helemaal knock-out was
Ben nu sind 6 uur wakker maar ben helemaal verlamd of zo
Bedankt voor jullie reacties 🙏🙏🙏
Krijg je Oveel mirtazepine op recept of neem je meer dan nprmaal nu?

PapaverMan

Bewuste gebruiker
60 mg methadon 20 mg Diazepam omdat ik moest overstappen van rivotril en zolpidemtartraat 10 mg
Nam de mirtezepine eerst in december 3 wekwn of zo toen overgestapt van de huisarts naar Quetiapine
Toen vond ge psychiater dat Quetiapine juist onrust naar boven brengt moest ik weer mertazepine sinds begin februari samen met zolpidemtartraat om te slapen
Quetiapine die onrust naar boven brengt? Raar verhaal. Miryazepine lijkt iig ook geen succes.

Diametha

In Memoriam, juni 2025
Ik ben echt alles aan het proberen maar die gevoelens zijn gewoon heel heftig
Ik doe zo mijn best je wilt niet weten maar het is sterker dan mij
Ik ben ook zo moe
Ik eet niet goed drink niet genoeg ik probeer het maar gaat zo moeilijk
Geloof me sinds vandaag begin ademhaling problemen door teveel roken
Ik zit op de telefoon te wachten van de psychiater
Ik ga nu naar huis proberen te stofzuigen en daarna de afwas proberen te doen en daarna een een appel en een banaan halen
Ik

Diametha

In Memoriam, juni 2025
Neem je niks kwalijk iedereen probeert je te helpen maar je hebt zo’n ingewikkeld complex aan problemen dat het voor een expert al lastig in te schatten is. Voor ons onmogelijk.
Ik weet het maar als de medicatie goed aanslaat dan zou het de klachten minderen toch ?
de klachten zouden dan niet zo heftig moeten zijn
Ik zeg niet klachten vrij maar wel minder heftig
Daarom denk ik dat de medicatie wat te maken heeft met de klachten die ik heb
Ik bedank ook iedereen niet normaal aan hun reacties en advies echt bedankt 🙏🙏🙏
Maar zet jezelf in mijn positie je neemt medicatie je praat met de psychiater die denkt dat de medicatie de oplossing moet zijn en steeds de dosis verhogen of medicatie erbij
Want mijn problemen die ik had van gokken dakloos en schulden die zijn allemaal opgelost
Ben schuldenvrij heb een huis op mijn naam en gok al meer dan 10 jaar niet meer
Dus het moet begonnen zijn door ontwenning en daarna hebben de medicatie het erger gemaakt
Met eerst overstap ,dan te laag dosis gekregen van de overstap , dan eerst 4 keer per dag en dan 3 keer per dag dan dosis ochtend verlagen en dosis avond verhogen en dit allemaal terwijl ik moest stabiliseren van methadon dus daar moest ook steeds de dosis omhoog
Ik denk dat dat allemaal een rol hebben gespeeld in hoe ik me nu voel en waarom het zo heftig is en waarom het zo lang duurt om te stabiliseren of überhaupt een beetje rust te krijgen in mijn hoofd
Maar echt ik kan iedereen niet genoeg bedanken voor alles wat jullie gedaan hebben
🙏🙏🙏🙏

Diametha

In Memoriam, juni 2025
Ik ben weer zo depressief geworden en weer aan het huilen 😭 niet normaal is dit terwijl ik over eten zat te denken en dat ik moet gaan eten en vanuit het niks werd mijn hoofd warm en begon te huilen en ik raakte in paniek en de onrust werd erger en ik weet niet wat ik moet doen echt mensen sorry als ik in herhaling van en sorry als ik jullie irriteer
Maar ben echt ten einde raad het spijt me echt als ik jullie irriteert maar ben ten einde raad
Heb alles geprobeerd hou het niet meer vol
Hoop dat ik snel gebeld word want heb ze net nog gebeld en moest wachten ze gaan me bellen
Hoop dat morgen de 10 mg methadon verhogen een beetje verschil maakt
Daar zit ik mezelf mee hoop te geven en kracht ook al helpt het niet
Maar denk morgen verhogen komt alles goed of tenminste een beetje goed terwijl ik kapot aan huilen ben
10 mg methadon kan die verschil maken toch ?

Diametha

In Memoriam, juni 2025
Ik heb gisteren avond 45 mg mirtezepine genomen en dat is een antidepressivum
Eigenlijk had me vandaag ietsje minder depressief moeten voelen maar het is hetzelfde
Daarom denk ik dat de depressieve gevoelens niet van mij komen maar door de medicatie misschien de zolpidemtartraat of door de overstap van rivotril
Ik weeet gewoon niet waar het vandaan komt maar weet wel dat het niet van mij
Maar van mix van medicatie of de overstap of het te laag van methadon
Want heb geen depressieve gedachten wel gevoelens
Helemaal down en somber
Kijk uit van deze mix van medicatie die ik neem
Leer van mij

Diametha

In Memoriam, juni 2025
Ik slik het al bijna 2 maanden en het werkt na 2 weken
Hoe werkt het dan ? Moet ik dezelfde dosis 2 weken slikken zodat het werkt?

Diametha

In Memoriam, juni 2025
als dit ontwenning was van afbouwen dan zou ik me niet zo druk maken en hou ik het met plezier vol
Maar ik ben iets aan het doormaken wat niemand precies weet wat het is en het wil niet zakken of minder worden dat maakt me nou zo gek en hoe heftig het is en hoelang het al aan de gang is
Echt 😢

Diametha

In Memoriam, juni 2025
Duizendmaal mijn excuses als ik jullie irriteer maar heb geen ander afleiding die helpt en jullie reacties geven me hoop
Dus duizendmaal bedankt daarvoor ook
Probeer een beetje geduld te hebben met me
Ik volg al jullie adviezen op
En de reacties geven hoop 🙏🙏🙏🙏🙏

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Ik slik het al bijna 2 maanden en het werkt na 2 weken
Hoe werkt het dan ? Moet ik dezelfde dosis 2 weken slikken zodat het werkt?
Nee, je moet je gewoon aan de voorgeschreven dosering. Niet op eigen houtje structureel verhogen en ook niet eenmalig (dan krijg je dus alleen extra bijwerkingen).
als dit ontwenning was van afbouwen dan zou ik me niet zo druk maken en hou ik het met plezier vol
Maar ik ben iets aan het doormaken wat niemand precies weet wat het is en het wil niet zakken of minder worden dat maakt me nou zo gek en hoe heftig het is en hoelang het al aan de gang is
Echt 😢
Je zult toch moeten wachten tot je psychiater terug is. Ik herhaal nog maar een keer:
Overgave.

Voor nu kun je er niks aan veranderen, dus je kunt het alleen maar uitzitten. Zet uit je hoofd dat het nu anders moet, dat er ergens iemand zit die iets kan doen die zorgt dat jij je NU anders voelt, dat er ergens iemand is met ervaring met dezelfde combinatie van middelen als jij die iets kan zeggen wat voor jou nu iets wezenlijk kan veranderen. Daarmee blijf je vechten en vluchten en dat vergroot de onrust.

Net als 145x herhalen herhalen herhalen.

Overgave. Geef je over. Het is nu ontzettend kut, en waarschijnlijk blijft dat ook nog even zo. Maar het wordt beter. Ooit. Geef je over.

Diametha

In Memoriam, juni 2025
Nee ik zou niks doen
Het was eenmalig die 45 mg mirtezepine
En krijg mirtezepine voor het slapen niet als antidepressiva
Was alleen maar benieuwd gewoon mijn kennis uitbreiden
Ik doe niks zonder overleg met me psychiater
Ben bang en wil me eeen beetje beter voelen dus doe helemaal niks zonder de psychiater
De huisarts en de psychiater zeiden tijdje terug dat ik het eenmalig mag doen wanneer ik een tijdje niet heb geslapen
En dat eerst 15 mg na één uur als het niet werkt 30 mg en na een uurtje 45 mg Max als het niet werkt dan heb ik pech maar mag niet meer en eenmalig
Dus gisteren was die eenmalig omdat ik me zo onrustig voelde en depressief en het wou niet werken steeds maar ben na 2 uurtjes nadat ik de 3 pil van 15 had genomen pas in slaap gevallen en heb 5 of 6 uurtjes geslapen maar was helemaal duizelig wakker kon niet eens naar de wc
Het duurde tot een uur of 10 smorgend dat de duizeligheid weg was

Diametha

In Memoriam, juni 2025
Ik word helemaal gek zou gebeld worden door de psychiater maar is nog steeds niet gebeurd en probeer ze zelf te bellen maar niemand neemt op
Ik leef in een hel maar zij nemen me niet serieus lijkt het
Word echt helemaal gek en hopeloos
Ben zo depressief
Heeft iemand een tip om trek te krijgen om te eten
Vooral met dit weer heb ik niks kunnen eten vandaag zelfs drinken ging ook niet
Voel me heel zwak en droge mond
Bedankt dat ik me hier kon afleiden zonder negatieve reacties
Bijna weer tijd voor de slaap medicatie dus weer een dag volgehouden
Bedankt dat ik mijn hart mocht luchten
Probeer steeds niet aan morgen te denken want dan wordt ik nog onrustiger
De depressie en huilen heb ik sowieso maar de onrust heb ik ook maar wordt zo heftig als ik aan morgen denk of als ik aan het slapen moet denken dat het niet gaat lukken
Graag tips om te eten als die er zijn anders bedankt voor alles 🙏🙏🙏🙏😭😭😭😭

Diametha

In Memoriam, juni 2025
Ik word helemaal gek zou gebeld worden door de psychiater maar is nog steeds niet gebeurd en probeer ze zelf te bellen maar niemand neemt op
Ik leef in een hel maar zij nemen me niet serieus lijkt het
Word echt helemaal gek en hopeloos
Ben zo depressief

Paranoize.

Badass junkie
Mirtazepine is ook geen slaapmiddel maar een antidepressivum. Zolpidem is je slaapmedicatie en diazepam tegen dagelijkse angst en paniek. En. Eehoog die methadon nou gewoon naar 70mg.
En anti depressiva’s staan er om bekend dat ze de eerste weken de klachten juist erger maken tot het z’n werk gaat doen

kan ook zijn dat @Diametha niet goed tegen dit medicijn kan en dat je moet overstappen naar een ander anti depressiva

ik weet hoe het is om af te kicken van opiaten,benzos,anti dep, anti psychotica dus ik weet zeker wel hoe je je voelt maar wij kunnen vrij weinig doen behalve jou advies geven

het ligt echt in de handen van de artsen,

Wat ik je wel als advies ga meegeven:

vitamine C hoog doseren (elke 2uur 1500/2000mg) deze is ferry important trust me

cbd olie

valeriaan

Deze supplementen kunnen een hoop verschil maken

Diametha

In Memoriam, juni 2025
Bedankt voor je advies
Ik maak echt een verschrikkelijk tijd mee
Maar heb mertazepine en zolpidemtartraat als slaap medicatie gekregen heb ze gekregen voor dat de depressie en huilbuien begonnen toen ik erg onrustig was en slapeloosheid had
Zal ik de psychiater vragen om mertezepine weer omruilen voor Quetiapine want dat is wat ik eerder kreeg
Maar sliep er niet goed van en volgens de psychiater maakt Quetiapine je onrustig overdag of heb je een andere medicatie die ik aan hem kan vragen
Nogmaals bedankt voor je advies en hulp
Ben nog niks aan het afbouwen nu moet eerst stabiliseren zodat ik een beetje rust krijg en dan pas aan afbouwen denken
Of heb jij ander advies die ik aan de psychiater kan voorstellen
Nogmaals bedankt voor je reactie advies en hulp 🙏🙏🙏🙏🙏🙏

Diametha

In Memoriam, juni 2025

En anti depressiva’s staan er om bekend dat ze de eerste weken de klachten juist erger maken tot het z’n werk gaat doen

kan ook zijn dat @Diametha niet goed tegen dit medicijn kan en dat je moet overstappen naar een ander anti depressiva

ik weet hoe het is om af te kicken van opiaten,benzos,anti dep, anti psychotica dus ik weet zeker wel hoe je je voelt maar wij kunnen vrij weinig doen behalve jou advies geven

vitamine C hoog doseren (elke 2uur 1500/2000mg) deze is ferry important trust me

cbd olie

valeriaan

Heb thiamine en magnesiumhydroxide gekregen is dat ook goed ?

PapaverMan

Bewuste gebruiker

cbd olie

valeriaan

Ja ik heb idd ook zakken van paar kilo magnesium , vitamine C en niacine staan. Goede tip.

Laatst bewerkt:

PapaverMan

Bewuste gebruiker

cbd olie

valeriaan

Houdt dan wel erg lang aan hoor die bijwerkingen. Maar is idd kwestiebvan andere proberen. Maar idd vitamine C extreem hoog. Ik koop kilozakken. En ik gebruik soms covalov (niet uit NL maar Rusland of Oost europa), valeriaan met klein beetje fenobarbital (18mg) en nog wat kruiden.

Diametha

In Memoriam, juni 2025
Dan is het geen depressie maar een gevoel die zo vies is dat je begint te huilen
Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen maar het is zo een gevoel dat je ervan gaat huilen en je voelt een vieze gevoel
Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen
Een gevoel die vanuit je borst komt bij je hart is het heftigst maar het is op je hele borst en je gaat huilen
Ik hoop dat de 70 mg methadon het een heel klein beetje verlicht dan weet ik dat ik goed zit en het is dan een kwestie van volhouden het wordt met de dag of om de 2 dagen ietsje beter . Als het niet vandaag gebeurd dan morgen
Dan heb ik hoop
Maar als ik helemaal geen verbetering voel dan
Gelukkig is het mooi weer om te lopen
Nu afwachten wat de 70 mg gaat doen die onrust is er nog en de depressie ook
Ik denk dat ik naar de kerk ga
God vragen om hulp ook de moskee en de tempel ga àlles proberen waar ik God om hulp kan vragen en misschien kan ik daar ergens tot rust komen

PapaverMan

Bewuste gebruiker
Dan is het geen depressie maar een gevoel die zo vies is dat je begint te huilen
Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen maar het is zo een gevoel dat je ervan gaat huilen en je voelt een vieze gevoel
Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen
Een gevoel die vanuit je borst komt bij je hart is het heftigst maar het is op je hele borst en je gaat huilen
Ik hoop dat de 70 mg methadon het een heel klein beetje verlicht dan weet ik dat ik goed zit en het is dan een kwestie van volhouden het wordt met de dag of om de 2 dagen ietsje beter . Als het niet vandaag gebeurd dan morgen
Dan heb ik hoop
Maar als ik helemaal geen verbetering voel dan
Gelukkig is het mooi weer om te lopen
Ik denk dat ik naar de kerk ga
God vragen om hulp ook de moskee en de tempel ga àlles proberen waar ik God om hulp kan vragen en misschien kan ik daar ergens tot rust komen
Leven is vaak kut. Daar kun je mee om leren gaan of je kan het veranderen. Religie heb ik nog nooit iemand clean van zien worden.

OtherShore

Badass junkie
Je moet echt even afwachten. Het zal sowieso tijd nodig hebben. Niet meteen wanhopen als het nog even moeilijk gaat. Dit is een proces dat waarschijnlijk nog weken gaat duren. Probeer vandaag goed voor jezelf te zorgen en kijk het even aan.

Diametha

In Memoriam, juni 2025
Ik ben ten einde raad ik wil àlles proberen en misschien ook afleiding
Maar merk dat het niet mijn ding is was net bij de kerk bij sarphatiepark en kreeg zo een preek dat ik er midden in weg was gegaan
Nee moet iets anders proberen
Maar hopelijk gaat de 70 mg morgen beter zijn werk doen
Want begin weer alles hetzelfde te krijgen
Probeer van het mooi weer te genieten in de park steeds rondjes te lopen
Ik moet minimaal nog 6 maanden die medicatie innemen voor dat ik bij Jellinek weer mag aanmelden
Is de Diazepam dan moeilijker af te bouwen of maakt het niet zoveel uit of je het 2 maanden slikt of 6 maanden of een jaar ?

PapaverMan

Bewuste gebruiker
Ik ben ten einde raad ik wil àlles proberen en misschien ook afleiding
Maar merk dat het niet mijn ding is was net bij de kerk bij sarphatiepark en kreeg zo een preek dat ik er midden in weg was gegaan
Nee moet iets anders proberen
Maar hopelijk gaat de 70 mg morgen beter zijn werk doen
Want begin weer alles hetzelfde te krijgen
Probeer van het mooi weer te genieten in de park steeds rondjes te lopen
Ik moet minimaal nog 6 maanden die medicatie innemen voor dat ik bij Jellinek weer mag aanmelden
Is de Diazepam dan moeilijker af te bouwen of maakt het niet zoveel uit of je het 2 maanden slikt of 6 maanden of een jaar ?
Methadon werkt heel lang en sterker naarmate je langer gebruikt. Geef het tijd. En ja is lastiger als je langer neemt die diaze maar 2 of 6 maanden valt wel mee.

Diametha

In Memoriam, juni 2025
Methadon werkt heel lang en sterker naarmate je langer gebruikt. Geef het tijd. En ja is lastiger als je langer neemt die diaze maar 2 of 6 maanden valt wel mee.
Bedankt
Ik hoop dat het morgen ietsje beter gaat dan weet ik dat ik op de goede dosis zit en dan weet ik ook dat de methadon de oplossing kan zijn
Want dan wordt het een kwestie van tijd geven
Maar nu zit ik te wachten zonder dat ik weet of ik op de goede weg zit want er gebeurt niks en dat is moeilijk want je denkt morgen weer hetzelfde
Maar als je een kleine verbetering merkt dan is het van morgen of overmorgen gaat het ietsje beter en zo elke keer morgen of overmorgen gaat het wat beter
Nu is het morgen weer hetzelfde waar moet ik de kracht halen ik ga zo blijven en dit is geen leven zo
En de psychiater kan niks meer doen denk ik
Of de methadon weer omhoog maar wie zegt dat het gaat werken
Dit keer ga ik de 70 mg wat tijd geven hoop dat het gaat werken
En de antidepressiva hebben ook 2 weken de tijd om te werken e
Eerst maken ze het slechter dan maken ze je goed
Als ik slechter dan dit wordt dan is het zeker zelfmoord
Als ik alle medicatie neem hoor ik dat het je niet doodmaakt dan ga ik van de dak springen of voor de trein of metro springen
Maar heb nu mijn hoop gevestigd dat het morgen ietsje ietsje beter gaat
Echt ik loop en denk alleen maar daaraan morgen ietsje beter dan is het een kwestie van volhouden en de tijd geven

Diametha

In Memoriam, juni 2025
Ik eet veel chocola en chocolade koekjes in de avond door de mertezapine
Slaap wandel zelfs naar de avond winkel om het te kopen hoe slecht is dat eigenlijk in mijn situatie? En het roken is naar 2 pakjes gezakt maar nog steeds veel
Het eten gaat heel slecht ben zeker 5 kilo afgevallen als het niet meer is
Heb gewoon geen trek wat ik ook probeer
Drinken meestal in de park van die kraantje maar ook weinig
Mijn hoofd denkt aan alles van eten drinken medicatie dat is wat ik nu meemaak
De down gevoelens die komen en gaan en het huilen is vandaag nog niet gebeurd dus tot nu toe gaat het wat beter alleen mijn hoofd is continu aan het denken waardoor ik onrustig ben
Heb van de buurvrouw wat voeding drankjes gehad wat haar man neemt die nutri drink omdat ik zoveel ben afgevallen merkt zij
Heel aardig van haar

Diametha

In Memoriam, juni 2025
Waarom een ander, in casual de bestuurder/machinist een trauma bezorgen omdat jij niet meer wil verder leven?!
Niet doen dus
Dus dan de dak
Maar als het niet lukt met de 70 mg
Heb vandaag mijn hoop gevestigd dat het ietsje gaat lukken
Dus hopelijk komt het morgen ietsje beter
Elke keer denk ik morgen gaat het wat beter worden
Mijn hoofd is je moet eten je moet drinken en dan zo een doen gevoel en denk ik morgen gaat het ietsje beter dan is het tijd geven
Kon ik maar rustig zitten en van het weer genieten of desnoods een filmpje op tik tok en Instagram
Heb geen filmpjes of muziek flgeluiterd sinds november
Het is opstaan lopen tot de avond slaap medicatie heen en weer lopen thuis tot ik duizelig word gaan liggen in slaap vallen en het slapen lijkt kort omdat ik niet droom lijkt het 10 minuten geslapen
En volgende dag hetzelfde
Ben zo toe aan ontspanning maar lukt niet probeer het met neefjes naar de speeltuin en praten met me familie maar kan niet stilzitten moet gaan lopen
Hopelijk morgen werkt de 70 mg wat beter

Bovenaan