Heb je gisteren een dankbaarheidslijstje gemaakt?
Nee helaas niet gelukt was te onrustig en erg depressief tot ik in slaap viel
Ik ben dankbaar dat ik van mijn schulden af ben en dat ik een eigen woning heb en dat ik niet meer gok
Maar dat zijn dingen die jaren terug zijn gebeurd daar was ik toen al dankbaar voor en eerlijk gezegd denk ik er niet meer aan
Ik ben wel dankbaar dat ik door dit wat me nu is overkomen dat ik weet wie me steunt
En dat is mijn familie ( bedoel ik broertje en zusjes
Ben ook dankbaar dat ik mijn buuren heb
Sprak ze eerst niet zoveel wel mekaar groeten en zo maar nu hebben ze me vaak zien huilen en verzorg mezelf niet meer zoals vroeger (baard niet scheren en zo )
Nu komen ze vaak langs in de middag als ik thee kom drinken of in de avond
Moet wel vaak huilen voor ze en ben heen en weer aan het lopen gaan ze me knuffelen en zo daar ben ik ze ook dankbaar voor
Ze zoeken naar oplossingen voor me op het internet maar ook al kunnen ze niets doen om de gevoelens weg te halen ze doen hun best
Ik ben mijn buren echt dankbaar ook al kan ik niet lang en rustig met ze praten ze doen hun best en zien hoe moeilijk ik het heb vooral met het huilen en de depressie die vanuit het niets komt
Weet niet waarom ik depressief ben behalve als ik aan de medicatie moet denken krijg ik gewoon zo een warm gevoel op de borst die me somber maakt en kan me nergens op concentreren en niet stil zitten dat is de onrust
Maar met mijn familie is ze bellen om te vragen hoe het gaat en zoeken ook oplossingen voor me , ze proberen me mee te nemen om iets te gaan drinken of eten maar ik kan het niet ben zo somber
Heb het een aantal keer geprobeerd een paar weken terug maar lukt niet kan niet rustig zitten en begin vaak te huilen dan komen de gedachten van wat heb ik mezelf aangedaan met die methadon