Coffeeshop Antwerpen

Blowtoad

Newbie
K ben op zoek naar een coffeeshop in de buurt van Antwerpen. Iemand een goed adresje?
(K heb al gezocht naar een coffeeshop in Putte, maar k vond niets op t net, misschien iemand van daar uit de buurt?)

x_VorteX_x

Experimenterende gebruiker
Blowtoad zei:
K ben op zoek naar een coffeeshop in de buurt van Antwerpen. Iemand een goed adresje?
(K heb al gezocht naar een coffeeshop in Putte, maar k vond niets op t net, misschien iemand van daar uit de buurt?)

In Belgie zijn er geen Coffeshops waar ze wiet/hasj verkopen alleen in Nederland.

dfssdfde

Badass junkie
x_VorteX_x zei:
Blowtoad zei:

In Belgie zijn er geen Coffeshops waar ze wiet/hasj verkopen alleen in Nederland.

Er zijn er wel maar die zijn illegaal en je zou echt achterlijk moeten zijn om ze dan hier te posten...

Er was een paar maand wel ergens bodega in 't stad,
maar ik weet niet meer waar en of die er nog is:)
En tilburg valt nog goed mee!
een uurtje op de sneldienst vanaf de roosevelt (416 OF 417), en dan de 450 naar tilburg :)
achteraf kan je nog altijd de 132 (nederlandse bus wel dus daar moet je voor betalen) naar Breda via Baarle Nassau nemen en die stopt op de straat waar de bus naar turnhout rijd.
Hopelijk heb je hier iets aan :)

x_VorteX_x zei:
Blowtoad zei:

Je hebt Putte belgië en Putte Nederland he :)

buzzrider

Wijs gebruiker
Blowtoad zei:
:tearsofjoy: (meer kan ik hier niet op zeggen)

Blowtoad

Newbie
Man, k zei in de buurt van Antwerpen. Voor de minder aardrijkskundig begaafden onder ons, dat is zeer dicht bij de grens van Nederland. Dus ik zal het anders formuleren: Kent iemand een goede coffeeshop in de buurt van Antwerpen, over de Nederlandse grens?

caatje

Badass junkie
Blowtoad zei:
Man, k zei in de buurt van Antwerpen. Voor de minder aardrijkskundig begaafden onder ons, dat is zeer dicht bij de grens van Nederland. Dus ik zal het anders formuleren: Kent iemand een goede coffeeshop in de buurt van Antwerpen, over de Nederlandse grens?

Ja, en toen zei iemand....TILBURG. Met openbaar vervoer beschrijving erbij. En anders Google je toch gewoon op coffeeshop Nederland. Wat is er nou zo moeilijk aan?

buzzrider

Wijs gebruiker
caatje zei:
Blowtoad zei:

Ja, en toen zei iemand....TILBURG. Met openbaar vervoer beschrijving erbij. En anders Google je toch gewoon op coffeeshop Nederland. Wat is er nou zo moeilijk aan?
Niet op letten, gewoon Antwerpse arrogantie :wink:

Bovenaan