Alternatief voor 3-mmc op afters?

JohnGalt

Belezen gebruiker
Lang heb ik nog een adresje gehad waar ik echte 3-mmc kon bestellen, maar helaas is deze compleet offline. Verder nog veel gezocht, maar ik heb het opgegeven om nog naar 3-mmc te zoeken. Aanbiedingen zijn niet welkom.
Dit goedje gebruikten wij vooral op afters, als de mdma al redelijk uitgewerkt is en wij toch nog een aantal uurtjes willen doorgaan. Wat gebruiken jullie op afters? of wat zouden jullie adviseren?
2-mmc vind ik maar een slap aftreksel waar ik enerzijds snel een verstopte neus van krijg. Maar ongeacht de methode van doseren, ik ga er niet zo goed en ben de dag erna brakker dan ik gewend ben. De rest van de groep vind het wel nog prima.
4-mmc kom ik weer vaker tegen, maar wil eigenlijk iets wat de serotonine niet meer zo zwaar belast.
Coke vind ik lekker, maar na m vind ik het niets, het haalt de hele mood waar je inzit weg.

Tips zijn welkom!

ReggaeBlaster

Bewuste gebruiker
Als je de timing zo goed kan plannen zou ik kort na je laatste dosis mdma, 2cb nemen. Wel maar een mg of 8-11/12. Niet hierboven gaan anders wordt t trippen. Als je in deze mg range blijft (de zogezegde sweetspot voor de combinatie van mdma en 2cb/ ofwel "de nexusflip") krijg je ineens weer een hoop energie. Ook als je toch iets te vaak een stukje xtc hebt bijgenomen of tevaak een lik mdma hebt genomen. Na de 4e keer heeft het eigenlijk al amper zin om nog bij te nemen. Als je hierna 2cb neemt dan krijg je ineens een heerlijke oppepper met lichte tripeffecten. Dus de kleuren worden net even iets intenser. Muziek komt net wat leuker binnen. En je heb geen nare crash van de mdma. Een win win als je t aan mij vraagt.

JohnGalt

Belezen gebruiker
Ketamine is super chill op een after
Ik heb dit nog maar één keer gedaan op een after, maar dat was gelijk wel flink stapelen totdat iedereen vrij ver heen was en niemand nog snapte wat er allemaal gebeurde (oftewel, we hebben een beste trip gemaakt). Misschien een keer proberen met een klein puntje (ja ja, ik weeg af), maar ik zag ket nog niet direct als iets voor een after.

• Haha
Waarderingen: ljuv

JohnGalt

Belezen gebruiker
Als je de timing zo goed kan plannen zou ik kort na je laatste dosis mdma, 2cb nemen. Wel maar een mg of 8-11/12. Niet hierboven gaan anders wordt t trippen. Als je in deze mg range blijft (de zogezegde sweetspot voor de combinatie van mdma en 2cb/ ofwel "de nexusflip") krijg je ineens weer een hoop energie. Ook als je toch iets te vaak een stukje xtc hebt bijgenomen of tevaak een lik mdma hebt genomen. Na de 4e keer heeft het eigenlijk al amper zin om nog bij te nemen. Als je hierna 2cb neemt dan krijg je ineens een heerlijke oppepper met lichte tripeffecten. Dus de kleuren worden net even iets intenser. Muziek komt net wat leuker binnen. En je heb geen nare crash van de mdma. Een win win als je t aan mij vraagt.
Ook een interessante, had er eigenlijk nog niet eens over nagedacht!
De mg die je noemt zijn denk ik van ongeteste pillen? Want op 12mg is het echt al wel trippen is mijn ervaring, op 6mg nog niet echt (al heb ik dit ook wel ervaren). Max wat ik genomen heb is 24mg (geteste pillen) of 40mg (van niet geteste pillen. Voelde iets heftiger dan die 24mg, maar niet veel, dus ik gok dat ze lichter waren).
2cb na mdma nooit gedaan, wel mdma na 2cb wat al echt heerlijk was!

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Off-topic maar heb je geen über humungous kater de dagen erop wanneer je na serieus M-gebruik nog een tijd doorgaat op een stimulant tijdens een after?

Mijn receptoren sterven al bijna af als ik eraan denk, maar ben dan ook wel redelijk bejaard.

Hugo909

Belezen gebruiker
Hier ook idd, heb nooit een after kunnen meepakken omdat na M bij mij de koek gewoon he-le-maal op is. Wil dan alleen maar opkrullen onder een dekentje en bijkomen.

Ook, nóg meer off topic. Soms als ik naar de klote ben wil ik nuchter zijn, en als ik nuchter ben wil ik naar de klote. ⏩⏪⏫⏬ 🤷🏼‍♂️

On topic, je zou kratom kunnen proberen. Het geeft geen monster effect maar wel een goeie laag en verzacht de come down van de M. Denk alleen niet dat je er echt veel extra uren mee kan maken.

LifeIsAlmostGreatAgain

Bewuste gebruiker
De beste drugs voor een after vond ik toch altijd the good old joint, het liefst een sterke haze soort.

Maakte me altijd eerst nog vager dan ik al was, maar dirigeerde me daarna altijd richting mijn fietsje om huiswaarts te gaan.

Afters zijn leuk, zolang je weet wanneer het tijd is om naar huis te gaan.

Dat blijven hangen om maar tot in den treure te blijven gebruiken, daar heb ik nooit wat aan gevonden.

LifeIsAlmostGreatAgain

Bewuste gebruiker
Daar zijn afters voor toch? Ik ga liever naar huis en nog even een paar uurtjes goed van bil.
Mwah.

Toen we vroegah op stap gingen was het altijd 02:00 of 04:00 sluit van de discotheken/cafes, daarna was er vaak nog een after.

Leuk voor even, maar een hoop zaten zondagmiddag nog steeds spichtig te zijn met zn allen.

Dan was de lol er voor mij iig allang vanaf.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Mwah.

Toen we vroegah op stap gingen was het altijd 02:00 of 04:00 sluit van de discotheken/cafes, daarna was er vaak nog een after.

Leuk voor even, maar een hoop zaten zondagmiddag nog steeds spichtig te zijn met zn allen.

Dan was de lol er voor mij iig allang vanaf.

Ik ben zelf nooit op een echte after geweest, maar het klinkt meestal ook niet heel erg alsof ik daar rouwig om moet zijn. Op een bepaald moment is het zo laat (vroeg) dat het licht/dag wordt en dan wil je toch eigenlijk gewoon thuis zijn. Eventueel daar nog party machen/van bil gaan á la @FerdFatoehaus.

En ook wat jij zegt - dan is het zo zondagmiddag en zit iedereen wazig, halfgaar en cognitief afgetakeld te koekeloeren, waarschijnlijk ook nog door te gebruiken om die dag weer door te komen.

Maar misschien heb ik er een vooroordeel over hoor! Kan dus niet echt uit ervaring spreken.

JohnGalt

Belezen gebruiker
Tempting, maar dan weet ik zeker dat we niet meer gaan slapen 🫣
Ik heb dit al wel eens op op een after, qua stimulans en gevoel zeker fijn. Maar duurt wel echt te lang!
Off-topic maar heb je geen über humungous kater de dagen erop wanneer je na serieus M-gebruik nog een tijd doorgaat op een stimulant tijdens een after?

Mijn receptoren sterven al bijna af als ik eraan denk, maar ben dan ook wel redelijk bejaard.
Ik beperk mijn (onze) m inname zoveel mogelijk op een feest of festival. Van te voren weeg ik voor ons beiden de juiste hoeveelheden af in capsules. Een grote om mee te beginnen, één of twee kleintjes afhankelijk van het festival of feestje voor bijpakken. En kater heb ik/wij eigenlijk nooit. Mijn vrouw alleen als ze van te voren niet goed heeft gegeten of op het feest zelf te weinig heeft gedronken. Zelf heb ik tot op heden slechts één keer een kater gehad?
Vandaar dat ik ook geen 4-mmc wil nemen, 3-mmc vind ik dan fijner.
Hier ook idd, heb nooit een after kunnen meepakken omdat na M bij mij de koek gewoon he-le-maal op is. Wil dan alleen maar opkrullen onder een dekentje en bijkomen.

Ook, nóg meer off topic. Soms als ik naar de klote ben wil ik nuchter zijn, en als ik nuchter ben wil ik naar de klote. ⏩⏪⏫⏬ 🤷🏼‍♂️

On topic, je zou kratom kunnen proberen. Het geeft geen monster effect maar wel een goeie laag en verzacht de come down van de M. Denk alleen niet dat je er echt veel extra uren mee kan maken.
Ik heb nooit een echte crash, mijn vrouw daarentegen…. De stelregel in onze vriendengroep is dan ook dat zij als eerste wat moet hebben, anders valt ze direct in slaap 😅

Kratom zou een idee kunnen zijn! Al weer een paar jaar geleden dat ik het op heb. Maar inderdaad, ik deel je twijfels of we daar nog wakker van blijven.
De beste drugs voor een after vond ik toch altijd the good old joint, het liefst een sterke haze soort.

Maakte me altijd eerst nog vager dan ik al was, maar dirigeerde me daarna altijd richting mijn fietsje om huiswaarts te gaan.

Afters zijn leuk, zolang je weet wanneer het tijd is om naar huis te gaan.

Dat blijven hangen om maar tot in den treure te blijven gebruiken, daar heb ik nooit wat aan gevonden.
Yes, altijd lekker! Al rook ik het puur of via een vaporizer of wiet-olie. Moet bekennen dat dit vaak wel iets is wat ik extra neem als ik m of 3-mmc neem. Nooit met coke.
Daar zijn afters voor toch? Ik ga liever naar huis en nog even een paar uurtjes goed van bil.
Wij gaan altijd met een grote groep vrienden op pad, we afteren dan ook samen en hebben dan de mooiste gesprekken. Het liefste ga ik daarna ook van bil, maar ja, als mijn vrouw een bed in de buurt heeft valt zij altijd snel in slaap 🙈
Ik ben zelf nooit op een echte after geweest, maar het klinkt meestal ook niet heel erg alsof ik daar rouwig om moet zijn. Op een bepaald moment is het zo laat (vroeg) dat het licht/dag wordt en dan wil je toch eigenlijk gewoon thuis zijn. Eventueel daar nog party machen/van bil gaan á la @FerdFatoehaus.

En ook wat jij zegt - dan is het zo zondagmiddag en zit iedereen wazig, halfgaar en cognitief afgetakeld te koekeloeren, waarschijnlijk ook nog door te gebruiken om die dag weer door te komen.

Maar misschien heb ik er een vooroordeel over hoor! Kan dus niet echt uit ervaring spreken.
Kansloos blijven hangen is ook niet mijn ding. Soms zijn we er nog twee uurtjes, een enkele keer zien we het licht worden. Zondag is dan wel echt een lamme dag op de bank met Netflix oid.
Maar een after valt of staat echt met het gezelschap. Ik zie mij ook niet zomaar bij vreemden aansluiten.

ReggaeBlaster

Bewuste gebruiker
Jouw naam🤣. K heb m wel is vaker voorbij zien komen maar ik waardeer m erg haha.

Ik spreek hier voor mezelf maar ik weet zeker dat er meer mensen zijn zoals ik. Mensen waarbij d'r soms maar in de vingers geknipt moet worden en voilá: extreme paranoia. Voor mij is speed de absolute top van de top als het gaat om paranoide gedachten krijgen. + de extreem droge mond. Tuurlijk krijg je van stimulanten zo nu en dan wel is een wat drogere mond/ dorst. Maar Speed staat voor mij gelijk aan 24uur niks drinken, en dan daarna een marathon rennen in de Sahara. Alsof ik scheermesjes doorslikte bij elke slok water. (Uiteraard is dit niet bij iedereen zo, verschillende gradaties, maar toch t valt me wel op. Mdma 3mmc 3cmc allemaal niet. 2mmc ook flink een droge mond trouwens)
T feit dat je ook echt minimaal 12uur na een klein sleutelpuntje niet kan slapen. En elke 2 uur moet plassen als je dan eenmaal half slaapt.

Maar goed, dan ga je dus na een avondje flink te hebben gedanst en gesjanst op de discodansmunten/mdma-kristallen nog aan de speed. Dan voel je geen euforie meer van de speed. Hooguit wat meer energie en nog 12 uur lang wakker zijn + eventueel (extreme) paranoia. Wat heb je er dan aan? Als mdma al niet werkt na een paar keer bijpakken. Dan werkt een goeie punt speed ook niet meer toch? Of heb ik t helemaal mis?

ReggaeBlaster

Bewuste gebruiker
Ook een interessante, had er eigenlijk nog niet eens over nagedacht!
De mg die je noemt zijn denk ik van ongeteste pillen? Want op 12mg is het echt al wel trippen is mijn ervaring, op 6mg nog niet echt (al heb ik dit ook wel ervaren). Max wat ik genomen heb is 24mg (geteste pillen) of 40mg (van niet geteste pillen. Voelde iets heftiger dan die 24mg, maar niet veel, dus ik gok dat ze lichter waren).
2cb na mdma nooit gedaan, wel mdma na 2cb wat al echt heerlijk was!
Die volgorde nog nooit gedaan. Lijkt me interessant. Ik laat vrijwel altijd alles testen. Sowieso pillen altijd. Poeders verschilt. Maar ook daarin beter t zekere tegen t onzekere nemen. Dus je moet uitgaan van 8-12mg. Dat is een beetje de sweetspot als t gaat om een goeie nexusflip. Je wilt niet na je geweldige feest paarse draakjes achterna rennen. Je wilt nieuwe energie, mooie kleuren van de lasers en lichten, en dat de muziek psychedelisch binnenkomt. Daar zit een groot verschil in. Pas op Neem niet te veel want enkele milligrammen kan t verschil maken tussen een leuke tijd hebben en niet meer weten wat 1+1 is.

FerdFatoehaus

Badass junkie
Jouw naam🤣. K heb m wel is vaker voorbij zien komen maar ik waardeer m erg haha.

Ik spreek hier voor mezelf maar ik weet zeker dat er meer mensen zijn zoals ik. Mensen waarbij d'r soms maar in de vingers geknipt moet worden en voilá: extreme paranoia. Voor mij is speed de absolute top van de top als het gaat om paranoide gedachten krijgen. + de extreem droge mond. Tuurlijk krijg je van stimulanten zo nu en dan wel is een wat drogere mond/ dorst. Maar Speed staat voor mij gelijk aan 24uur niks drinken, en dan daarna een marathon rennen in de Sahara. Alsof ik scheermesjes doorslikte bij elke slok water. (Uiteraard is dit niet bij iedereen zo, verschillende gradaties, maar toch t valt me wel op. Mdma 3mmc 3cmc allemaal niet. 2mmc ook flink een droge mond trouwens)
T feit dat je ook echt minimaal 12uur na een klein sleutelpuntje niet kan slapen. En elke 2 uur moet plassen als je dan eenmaal half slaapt.

Maar goed, dan ga je dus na een avondje flink te hebben gedanst en gesjanst op de discodansmunten/mdma-kristallen nog aan de speed. Dan voel je geen euforie meer van de speed. Hooguit wat meer energie en nog 12 uur lang wakker zijn + eventueel (extreme) paranoia. Wat heb je er dan aan? Als mdma al niet werkt na een paar keer bijpakken. Dan werkt een goeie punt speed ook niet meer toch? Of heb ik t helemaal mis?
Tja je wil je toch langer door gaan? Je zult hoe dan ook op de blaren moeten zitten. Als je para wordt kan je beter gewoon geen stimulerende meuk meer nemen.

JohnGalt

Belezen gebruiker
Ik zal het eens proberen, en dan nu wel met mate 😊
Maar een combi met sos begrijp ik niet, dat zijn twee compleet verschillende effecten. Werkt de sos niet ook de ket tegen?

ReggaeBlaster

Bewuste gebruiker
Ik zal het eens proberen, en dan nu wel met mate 😊
Maar een combi met sos begrijp ik niet, dat zijn twee compleet verschillende effecten. Werkt de sos niet ook de ket tegen?
Wat k heb begrepen is dat t je nog steeds wel een beetje het jolige van de ket ervaart en een klein beetje wonky bent, maar tegelijkertijd ook wat euforischer en energieker. Ik combineerde vaak 3cmc met keta. Is een gevaarlijk lekkere combi

Bovenaan